Koripallo.com

Korihait 2011-2012

Viestejä
19 540
Vs: Korihait 2011-2012

Vaikea sanoa tuosta isästä, mutta joko olet wimpula istumassa paniikkinappulan päällä Timin kanssa?
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

JOEN SUU sanoi:
Vaikea sanoa tuosta isästä, mutta joko olet wimpula istumassa paniikkinappulan päällä Timin kanssa?

Hei meillä ole mitään paniikki ,
Timi ei vaan haluu Nenosta tänne ;D
 
Viestejä
19 540
Vs: Korihait 2011-2012

Ei kai se vielä tällä kaudella ole tulossakaan, kun opiskelut Joensuussa kesken ja sopparikin voimassa. Toki voihan siinä sopparissa olla se kaikkien pelaajien yleensä tekemä Korihaitpykälä....?

Ps. Mitä me muuten Timin haluista välitetään? Sehän on ihan tuulellakäypä. Propelli.
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012



Ps. Mitä me muuten Timin haluista välitetään? Sehän on ihan tuulellakäypä. Propelli.
[/quote]



Minä puolustan aina Timii .

Minä olen aina luulut että tori on tiedon lähde .


Hitto se onkin nykyisin rautakauppa.
 
Viestejä
4 452
Vs: Korihait 2011-2012

wimi sanoi:
Hitto se onkin nykyisin rautakauppa.

Sekä urheilukauppa ;)
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

Timi sanoi:
Sekä urheilukauppa ;)

Niinpä .
Mutta mitään ei kuulu .

Viisammat vois kertoo onko suomessa vapaana olevii pitkii riskejä äijejä töihin pikku seuraan .Rahaa ei varmaan ole hirveesti .

Eikä kunnon yö meinikiä talvella . Kuka hitto sitä nyt talvella lähtee kylälle .

Olisko Sad kiinostunut pestistä :)
 
Viestejä
19 540
Vs: Korihait 2011-2012

Mis sie tarviit oikei hyvvää miestä? Täs siulle ois sellane. Kaik paikat kayvät. Vappanakkii viel oon, ennenku seuraava oikeuvvenkäynti o loppunt. Ja yrityst, taitoo, tekniikkoo ja peliällyy löytyy.
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

JOEN SUU sanoi:
Mis sie tarviit oikei hyvvää miestä? Täs siulle ois sellane. Kaik paikat kayvät. Vappanakkii viel oon, ennenku seuraava oikeuvvenkäynti o loppunt. Ja yrityst, taitoo, tekniikkoo ja peliällyy löytyy.

Tuu sie mie maajotan ja kuletan .Yhessä nukutaan syödään ryypätään .Hoida sinä vaan oma puoles minä katson itään ettei kukaa sinua kaipaa .
 
Viestejä
1 005
Vs: Korihait 2011-2012

MC sanoi:
Eikö Ugista kuulu mitään huhuja?

Ei kuulu Ugista oikein mitään. Sitä alkaa vain pelätä että saadaan heinä-elokuun vaihteessa kuulla että ei ole oikein mitään löytynyt, kausi viedään taas läpi kuudella pelaajalla ja jenkit ovat alelaarista.

Nyt kun KERRANKIN Korihaiden taloustilanne oikeasti antaisi myöden hankkia hyviä pelaajia. Ainakin parempi taloudellinen tilanne nyt kuin muutamaan kauteen, kiitos pleijaripelien ja kalliimpien runkosarjapelien lippujen.

Noh ei auta kai muu kuin odotella. Mutta ikävän hiljaista on....
 
Viestejä
346
Vs: Korihait 2011-2012

Kertoisivat edes onko valmennukseen tulossa muutoksia, vai mennäänkö viime kauden malliin...
 
Viestejä
378
Vs: Korihait 2011-2012

likvidaattori sanoi:
latimer nähty

Näky myös joulun tienoilla jo ensimmäisen kerran! Hänen sukulaisia asuu siellä, joten ei se mikään ihme ole jos Ugissa näkyy. Ei siis automaattisesti tarkoita, että olisi sopimuksen kirjoittanut tai edes juttelemassa siitä.
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

Fighter2 sanoi:
Ei kuulu Ugista oikein mitään. Sitä alkaa vain pelätä että saadaan heinä-elokuun vaihteessa kuulla että ei ole oikein mitään löytynyt, kausi viedään taas läpi kuudella pelaajalla ja jenkit ovat alelaarista.

Nyt kun KERRANKIN Korihaiden taloustilanne oikeasti antaisi myöden hankkia hyviä pelaajia. Ainakin parempi taloudellinen tilanne nyt kuin muutamaan kauteen, kiitos pleijaripelien ja kalliimpien runkosarjapelien lippujen.

Noh ei auta kai muu kuin odotella. Mutta ikävän hiljaista on....

Mielestään viime kauden jenkit eivät olleet alelaarista . Mut jos oli mennään ostamaan samalta myyjältä . :D
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

Periatessa ollaan vaan Bojan menetetty . Myönnän että iso lovi jää Jussin paikkaan .

Hän oli henkinen Johtaja . Tilastoja ei kannata tuijottaaa . Mutta onko Pete valmis astumaan isoihin saappaisiin .



Mulla on tunne että Sad tulee porukkaa jos Westis jatkaa " pomona " .Ja Latimerin poika myös .



Tää on mun mielipide .


Penkkiurhelijan tehtävä on tuoda oma mielipide esiin .
;)
 
Viestejä
1 005
Vs: Korihait 2011-2012

wimi sanoi:
Mielestään viime kauden jenkit eivät olleet alelaarista . Mut jos oli mennään ostamaan samalta myyjältä . :D

No kyllähän viimekauden jenkit olivat suht edullisia jenkkejä. Eivät he kalliita ainakaan olleet. Siitähän puhuttiin jo silloin, kun julkaistiin heidän tulonsa. Ja eikös yhdellä (kahdella?) heistä ollut alla pelaamattomuuttakin. Ja kyllähän sen nyt näki missä kunnossa Reaveskin Suomeen tuli.. Se, että kausi sitten menikin hyvin heidän osaltaan, oli hyvä homma. Mutta olisi voinut käydä toistekin, koska alkuasetelmat eivät kauheasti lupailleet. Korihait otti riskin, ja sillä kertaa se kannatti. Joka kerta ei varmasti kannata.

Pointti oli nyt se, että Korihailla olisi juuri nyt rahallisesti paremmat mahdollisuudet hankkia hyvät pelaajat, verrattuna edellisiin kausiin. That's my point.
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2011-2012

Se on varmaan tosi ettei oltais viime kaudella päästy niin pitkälle . On jenkkien ansiosta .

Jos ei puhata Reavesistä .
Kuka ne päätti viimekauden .Korihaiden jenkit olivat joka tilastoissa . Hyvissä
 
Viestejä
7 517
Vs: Korihait 2011-2012

Millä perusteella juuri tällä kaudella Korihailla olisi parempi taloudellinen tilanne hankkia paremmat jenkulat? Okei oli kolme kotipeliä enemmän, kuin aikaisempina kausina, mutta ei niidenkään tuotot taida automaattisesti plussaa olla? Ei tainnut Bojankaan ihan mahdottoman kalliilla kuitenkaan pelata, kun eikös sillä ollut vielä pitkä sopimus viime kaudella viimeistä vuotta? Jos ei sen isompaa tietoisuutta ole, niin aika vaikea sitä on tälleen sivusta seuraajana todellista taloustilannetta aprikoida.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös