JOEN SUU sanoi:Hait tiedottaa, että ovat hankkineet luottolaiturin. Hienoa, että joillakin on vielä luottoa. Juuri tuollaisia laitureita rannikolla pitäisi olla enemmänkin, kun tiedämme, miten tiukilla siellä ollaan.
Itse yritin hankkia myös luotolla laituria, mutta eihän sitä kukaan noilla ehdoin myynyt. Tosin eihän minulla olisi ollut rantaakaan, mihin sen laittaisi. Mutta olisihan tuo mennyt takapihalle terassin jatkeeksi kyllä.
Huomenillalla Sikanaama-JOE
JOEN SUU sanoi:Hait tiedottaa, että ovat hankkineet luottolaiturin. Hienoa, että joillakin on vielä luottoa. Juuri tuollaisia laitureita rannikolla pitäisi olla enemmänkin, kun tiedämme, miten tiukilla siellä ollaan.
Itse yritin hankkia myös luotolla laituria, mutta eihän sitä kukaan noilla ehdoin myynyt. Tosin eihän minulla olisi ollut rantaakaan, mihin sen laittaisi. Mutta olisihan tuo mennyt takapihalle terassin jatkeeksi kyllä.
Huomenillalla Sikanaama-JOE
Johtunee varmaan kirjavasta agenttitarjonnasta. Nuori kaveri suoraan yliopistosta, jolla ei ole mitään käsitystä, kuinka tämä maailma toimii, ottaa luonnollisesti todesta sen, kun joku "agentti" lupaa järjestää huippupaikan huippupalkalla. Sitten tulee karvaita pettymyksiä, kun pelipaikkaa ei irtoakaan, eikä ainakaan sitä palkkaa, jota lupailtiin. Nuo kokeneemmat kaverit jo tietävät, kuinka homma toimii ja ehkä myös agentiksi on valikoitunut jo joku luotettava ensikokeilujen jälkeen. Kyllä Westiksen nyt pitäisi tämä tietää.Timi sanoi:Päivän Länskärissä Moore uutisen ohessa seuraavaa:
- Westerholm ihmettelee rookie jenkkien palkkapyyntöjä, jotka ovat jopa viisinkertaistuneet. Euroopassa jo pelanneiden jenkkien palkkapyynnöt eivät silti ole nousseet.
vakaa skuuppi sanoi:Johtunee varmaan kirjavasta agenttitarjonnasta. Nuori kaveri suoraan yliopistosta, jolla ei ole mitään käsitystä, kuinka tämä maailma toimii, ottaa luonnollisesti todesta sen, kun joku "agentti" lupaa järjestää huippupaikan huippupalkalla. Sitten tulee karvaita pettymyksiä, kun pelipaikkaa ei irtoakaan, eikä ainakaan sitä palkkaa, jota lupailtiin. Nuo kokeneemmat kaverit jo tietävät, kuinka homma toimii ja ehkä myös agentiksi on valikoitunut jo joku luotettava ensikokeilujen jälkeen. Kyllä Westiksen nyt pitäisi tämä tietää.
Timi sanoi:Päivän Länskärissä Moore uutisen ohessa seuraavaa:
- Westerholm ihmettelee rookie jenkkien palkkapyyntöjä, jotka ovat jopa viisinkertaistuneet. Euroopassa jo pelanneiden jenkkien palkkapyynnöt eivät silti ole nousseet.
- Wright oli myös halukas jatkamaan Korihaissa, mutta päädyttiin joukkueen rakenteen vuoksi monipuolisempaan Mooreen. Reaves jatkaa uraansa Meksikossa.
- Haussa vielä takuri sekä sentteri.
- Kotimainen osasto on valmis. Takaovi jätetään kuitenkin vielä auki jos markkinoilta löytyy kohtuuhintainen mj-tason pelaaja. Universiadijoukkueesta mahdollisesti joku?
- Malisen tulo joukkueeseen ylimääräinen plussa. Mies oli itse tarjonnut palveluksiaan Raumalaistumisensa vuoksi.
- Joukkueen rakentaminen alkuvaikeuksien jälkeen onnistui hyvin, kaikki saatiin ketä haluttiin.
EHKÄ sopii paremmin.Timi sanoi:- Wright oli myös halukas jatkamaan Korihaissa, mutta päädyttiin joukkueen rakenteen vuoksi monipuolisempaan Mooreen. Reaves jatkaa uraansa Meksikossa.