Koripallo.com

Korihait 2012-2013

Viestejä
404
Vs: Korihait 2012-2013

cannonball sanoi:
Kiitoksia infosta. Ei oo Taft tainnu kauheesti lenkkeillä kesän aikana. Huhhuh. Saas nähä kuin käy.
Mietin samaa kun näin tilastoja... Näitkö pelin?? mikä siinä sitten oli kun ei tuon enempää? Mites Horton? kävi heittämässä yhden vaparin.

Onnea Haille kolmannen jenkin kiinnittämisestä! nopean tutstumisen jälkeen vaikuttaa ihan hyvältä kaverilta jolla kokemusta melko muhkeasti. :)
 
Viestejä
542
Vs: Korihait 2012-2013

Tota Sporttivakkaa oletettavasti meinaat? Melko antiikin aikanen ulkoasu, mutta hyvähän tota on lukea. Ei omaan silmään ainakaan vaikuta tekstin asettelu tms. mitenkään negatiivisesti. Noh, tä on mun mielipide. Hemmetin hyvä et joku Ukin nurkilla vaivautuu tekemään. Isot propsit siitä!
 
Viestejä
16 284
Vs: Korihait 2012-2013

Varmaan ihan pätevä jätkä tämä Dyer. Ainut mielenkiintoinen juttu tietenkin on se Taftin tapaan, että ekakertalainen Euroopassa. Joillekin tuottaa enemmän vaikeuksia ja joillekin vähemmän. Hortonia kehuttu vuolaasti. On varma koko kauden jenkki, jos ei tylsisty Ukiin ja joukkuekavereihin kuten Australiassa.

Dyerista:
http://www.uhcougars.com/sports/m-baskbl/mtt/dyer_ramon00.html
http://statsheet.com/mcb/players/player/houston/ramon-dyer
http://www.nba.com/dleague/playerfile/ramon_dyer/
http://twitter.com/R_dyer25

Ramon Dyer's Basketball Highlights


EDIT: En ole yllättynyt Taft-gamblen tuloksesta. Korihait ei ole joukkue, jolla on puoli kautta aikaa odotella ison miehen kuntoutumista.
 
Viestejä
449
Vs: Korihait 2012-2013

cannonball sanoi:
Tota Sporttivakkaa oletettavasti meinaat? Melko antiikin aikanen ulkoasu, mutta hyvähän tota on lukea. Ei omaan silmään ainakaan vaikuta tekstin asettelu tms. mitenkään negatiivisesti. Noh, tä on mun mielipide. Hemmetin hyvä et joku Ukin nurkilla vaivautuu tekemään. Isot propsit siitä!

Ulkoasusta viis. Mulle riittäisi vaikka word-document muodossa oleva tiedosto, jos joka pelin jälkeen tulisi näin nopeasti ydinasiat ovat luettavissa. Turha uhrata hirveesti rajallista aikaa ja rahaa visualisointiin kun copy on kuitenkin se mitä fanit haluaa. ja ol.ihan tuolla hiukan kuviakin
 
Viestejä
16 284
Vs: Korihait 2012-2013

Mississippi sanoi:
Ulkoasusta viis. Mulle riittäisi vaikka word-document muodossa oleva tiedosto, jos joka pelin jälkeen tulisi näin nopeasti ydinasiat ovat luettavissa. Turha uhrata hirveesti rajallista aikaa ja rahaa visualisointiin kun copy on kuitenkin se mitä fanit haluaa. ja ol.ihan tuolla hiukan kuviakin

Ulkoasua ja sisältöä on jo tullut kommentoitua, mutta jälkimmäinen edelleen hyvää ja tekstiä tulee sähäkkään tahtiin.
 
Viestejä
542
Vs: Korihait 2012-2013

EL2K sanoi:
Mietin samaa kun näin tilastoja... Näitkö pelin?? mikä siinä sitten oli kun ei tuon enempää? Mites Horton? kävi heittämässä yhden vaparin.

Onnea Haille kolmannen jenkin kiinnittämisestä! nopean tutstumisen jälkeen vaikuttaa ihan hyvältä kaverilta jolla kokemusta melko muhkeasti. :)

Enpä nähnyt. Asun sellasilla nurkilla et on vähän vaikee lähtee Ukiin seuraamaan matseja. Harvoin tulee nykyään käytyä. Eipä siinä tietty kauheesti skorata, jos ei oo kunnossa.
 
Viestejä
2 459
Vs: Korihait 2012-2013

JoKaFan sanoi:
EDIT: En ole yllättynyt Taft-gamblen tuloksesta. Korihait ei ole joukkue, jolla on puoli kautta aikaa odotella ison miehen kuntoutumista.
Ai se on ratkennut jo? Itse en vielä yhden toimittajan mielipiteen perusteella antaisi kenkää.

Kyllä Laitinen on varmasti tiennyt, että Taftin kunnon kanssa on töitä, se ei toki sulje pois sitä mahdollisuutta, että töitä on liikaa ja kaverista tehdään liimaa.
 
Viestejä
16 284
Vs: Korihait 2012-2013

Pesre sanoi:
Ai se on ratkennut jo? Itse en vielä yhden toimittajan mielipiteen perusteella antaisi kenkää.

Kyllä Laitinen on varmasti tiennyt, että Taftin kunnon kanssa on töitä, se ei toki sulje pois sitä mahdollisuutta, että töitä on liikaa ja kaverista tehdään liimaa.

No katellaan. 6 vuotta pelaamatta on silti piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika. Mutta jos tekee Ike Spencerit niin hyvä homma. Tosin se tais olla vain 4 vuotta pelaamatta. :)
 
Viestejä
3 095
Vs: Korihait 2012-2013

Noniin Dunkmaster Flex sai parhaan kaverinsakin Suomeen, hienoa ;)
 
Viestejä
16 284
Vs: Korihait 2012-2013

D.R sanoi:

Dunkmaster Flex = Jahmar Thorpe

Thorpe pelannut Houstonin yliopistossa Dyerin kanssa.
 
Viestejä
111
Vs: Korihait 2012-2013

Korihaiden kotimaisten peli kulki ihan kohtuullisen hyvin ja välillä tuli ihan hienoja ajojakin mutta vastuskin oli ihan toiselta planeetalta. Jenkit vaan "kuntokuuriin" niin kyllä se siitä! Pituus korin alla voi tulla ongelmaksi tulevalla kaudella. Saas nähdä?? Minusta nämä uudet "nettisivut" on ihan hyvät. Tietoa tulee nopeasti ja muutenkin mukavaa luettavaa. Olen sen verran vanha heppu, että minua kiinnostaa vaan oleelliset asiat :)
 
Viestejä
1 005
Vs: Korihait 2012-2013

Sen Hortonin australian lähdön takana oli vissiin ihan järkeviäkin syitä..... ei pelkästään se ettei kiinnostanu. Eilen kuulleiden juttujen mukaan Hortonille oltiin luvattu ausseissa sitä sun tätä (pelillisesti ja kentän ulkopuolella) mutta asiat ei sitten ikinä ollukkaan niin kun oltiin puhuttu. Kai siinä kuka vaan vähän vois turhautuu.
 
Viestejä
16 284
Vs: Korihait 2012-2013

Fighter2 sanoi:
Sen Hortonin australian lähdön takana oli vissiin ihan järkeviäkin syitä..... ei pelkästään se ettei kiinnostanu. Eilen kuulleiden juttujen mukaan Hortonille oltiin luvattu ausseissa sitä sun tätä (pelillisesti ja kentän ulkopuolella) mutta asiat ei sitten ikinä ollukkaan niin kun oltiin puhuttu. Kai siinä kuka vaan vähän vois turhautuu.

Voihan ne seurat ja lehdetkin asioita vääristellä eikä pelkät pelaajat. Toivottavasti viihtyy koko kauden Ukissa ja ennen kaikkea pysyy kasassa. Mielenkiintoinen pelaaja.
 
Viestejä
542
Vs: Korihait 2012-2013

Sukkahiki sanoi:
Pituus korin alla voi tulla ongelmaksi tulevalla kaudella. Saas nähdä??

Näinhän sitä ensin ajattelee. Toisaalta kun katsoo muiden joukkueiden rostereita, niin eipä siellä kovin monella jengillä ole pitkässä päässä kauheasti leveyttä. Tyypillistä Suomessa. Osaavia isoja miehiä ei ole liiaksi Korisliigassa. Varsinaisia senttereitä minun käsityksen mukaisesti löytyy kaksi = Umoru ja Ahvenniemi + Nikkilä (todnäk pelaa Tampereella)? (3). Muut ovatkin sitten tätä F/C-osastoa.
 
Viestejä
3 483
Vs: Korihait 2012-2013

Hyviä korisjuttuja tuolla Sporttivakassa, suosittelen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös