Koripallo.com

Korihait 2019-2020

Viestejä
19 541
Tuu wimi kaljalle minun tyköni....." Kyllä olut aina pelit voittaa ". Vanha Susirajan sanonta....
 
Viestejä
296
Kerrankin joku sama mieltää kanssani, joukkue koottu täysin väärin ja eivät kuulu tällähetkellä liigaan:rolleyes:

Jep. Ei ole Korihait tällä hetkellä liigatasoinen. Olisi mielenkiintoista kyllä kuulla miten tuo joukkue olisi pitänyt "koota"? Pienellä rahalla kun saa vaan pientä. Koutsi nyt ensin vaihtoon ja jotain eloa penkin päähän. Joku soittamaan DD:lle...
 
Viestejä
378
Paskahait eivöt ole ansaineet meidän fanien ja fanienkaltaisten viestejä/mietintöjä täälä. minä palaan kori.comiin kun alkaa tapahtuman muutoksia. siihen asti olen syys lomalla. näkemiin ja hyvä viikoloppua kaikille. paskahait ei tule voitamaan tällä kyseiselä jenkki4lla peliäkään.
 
Viestejä
19 541
Ettei vaan MariSijan loma venyisi pitemmäksikin aikaa? Siitähän tässä ainakin minä olen kovin huolissani, sillä järkeviä paskakirjoittajia kaivataan aina.....
 
Viestejä
5 339
Hei jotain Haloo. Se kuka kääntää takin .mene .

Ei tarvitse selkää puukottaa .
Minä uskon vielä korihaihin .
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 535
Pyritäänpä asialliseen keskusteluun, kiitos.
 
Viestejä
6
Wau. Onpas Korihait todella huono. Tosin en tiedä miten tuo Lahtikaan kotimaisilla olisi pärjännyt. Neljä ulkomaalaista viisikossa.
 
Viestejä
5 339
Mikä se Joe oli ennen vanhaan .nanna . Se ollut tommoinen.nyt ei saa sano nauta musta keltainen . Ja sika syödäänn. Rullakeba .mukaan kiitos
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 535
Niin kuka .
Ihan kaikki keskusteluun osallistujat.
Mikä se Joe oli ennen vanhaan .nanna . Se ollut tommoinen.nyt ei saa sano nauta musta keltainen . Ja sika syödäänn. Rullakeba .mukaan kiitos
Ja näistä teidän kahdenvälisistä millään muotoa koripalloon liittymättömistä keskusteluista jo viime kaudella huomautettiin, että ne kuuluvat Vapaan keskustelun puolelle, kiitos.
 
Viestejä
365
No niin kyllä tää on tässä, jos tälläporukalla mennään eteen päin. Kaikki tietää kuinka käy. Painakaa ny joku sitä summeria ja alkakaa ostamaan pelaajia ja vastaavasti lopettakaa työ sopimuksia. Antaisi herätyksen lopuille, palkan eteen pitää välillä tehdä myös työtä.

Jätin tarkoituksella väliä tännekirjoittelun ja ottelun välin jotta ehtisi rauhoittua. Valmentaja on valinnut pelaajat luoja tietää miten ja miksi. Seuralla ei oikein ole nyt vaihtoehtoja, jatkamalla tällä porukalla ei tule voittoja. En ainakaan ymmärrä miten niin alkaisi käydä, totta kai toivon sitä mutta niin ei nyt käy. Koripallo ei ole peli jossa toivotaan toivotaan toimisi.

Ps. seran eteen työtä tekeville kiitoksia ja paistaa se aurinko joskus risukasaakin.
 
Viestejä
262
Valmentaja on valinnut pelaajat luoja tietää miten ja miksi.
Tuo nimenomaan on mielenkiintoinen asia. Eilisellä vastustajalla pelaajbudjetti on samansuuruinen kuin Uudellakapaupungilla ja silti ilman parasta oman kylän poikaa (Mäkäläinen) ja puolivauhdilla pelatenkin ero oli jäätävä. Samalla rahalla voi saada kasaan kovin erilaisen joukkueen.
 
Viestejä
1 372
Valitettavasti nämä taapperrukset näkyy vuoden varmasti katsomossa joka ammottaa tyhjyydellä ei ihmiset jaksa vuodesta toiseen katsoa joukkuetta joka majailee taulukon pohjilla.Muutenkin kausikorttikatsomo melkoisen tyhjä joten ei niidenkään myynti ole tainnut onnistua.
 
Viestejä
260
Tehokkuustilaston osalta Meikle on sarjan toiseksi huonoin jenkki, vain Vilppaan Dillard on heikompi. Vilppaalla on tuohon varaa, mutta Korihait ei voi tuon tason miestä rosterissaan pitää.
Kun kotimainen pelaajaosasto ei ole sarjan parasta tulisi jenkkien olla tehokkaita. Itse olen pitänyt tehokkuuslukua 15 sellaisena rajana, joka kovalta jenkiltä vaaditaan. Nyt esim. Lahdella, Kobrilla ja Uralla on kolme jenkkiä yli tuon rajan ja Korihailla vain Benson.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös