Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tule katsoman peliä .
Ei kait nämä pelit ole mitään muotinäytöksiä?Itse menossa katsomaan pelaa millä asusteilla tahansaEn minäkään..pelavat kuitenkin mahdollisesti vielä vitun vanhoilla pelipaidoillakinMeen autoon ja suuntaan Turkuun.
![]()
Eiköhän palataSamaa mieltä mutta pitäisi palata vanhoihin väreihin eli viininpunainen/Valkoinen peliasuihin
pakko kompata Hatsa, jos tälle kaudelle tulee voittoja pelatkoon vaikka juuttisäkissä
toivottavasti seura ei ota tästä koppia säästö vinkkinä kuiteskaan.
Mun puolestaan pelatkoon vaikka 80 luvun paidoilla, mutta kun uusi kausi on alkanut, on syytä olla edes pelajien nimet paidoissa ajan tasalla kauden alkaessajos on rahat tiukilla, niin mitä v***n järkeää pelata liigaa eikä suosiolla divaria mihin rahat mahdollisesti riittäisivät. Katoin juuri kolmen kauden voitot/tappiot 21/116 repikää siitä.
On tainnut joku mennä ihon alle kun noin negatiivista.Kyllä on viisasta mennä talouden ehdoilla on liian monta esimerkkiä miten Korisliiga joukkue tehnyt konkan.Ei tänä päivänäkään kukaan olla varma mistään ei välttämättä tarvi kuin yksi iso sponsori joutuu vaikeuksiin ja vetäytyy saattaa talous joukkueella sakata.Eiköhän korisperheen pitäisi olla ns.yhtä suurta perhettä ja kannustaa lajia eteenpäin eikä mollata muita joukkueita.Mun puolestaan pelatkoon vaikka 80 luvun paidoilla, mutta kun uusi kausi on alkanut, on syytä olla edes pelajien nimet paidoissa ajan tasalla kauden alkaessajos on rahat tiukilla, niin mitä v***n järkeää pelata liigaa eikä suosiolla divaria mihin rahat mahdollisesti riittäisivät. Katoin juuri kolmen kauden voitot/tappiot 21/116 repikää siitä.
minä alan kirjoittaman positiivisia viestejä kun korihai alka hoitaa asioita ammatimaisesti ja voittaman pelejä.siri maja
miksi kokoajan negaa, en tule katsomaan, no tulen jos voittavat, no nyt jo potkut jossakin mualla josakin lajissa ja oliskohan jo aikaisempi aika korisliigassa. Miksi mitä voitat tuolla ?????