Koripallo.com

Korihait (Jyri) vs. Kataja ke 24.1.2007 klo 18.30

Kumpi lopulta voittaa Pohitullin melskeessä?

  • Korihait

    Ääniä: 23 56,1%
  • Kataja

    Ääniä: 18 43,9%

  • Äänestäjiä
    41
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
479
Mr.Koripallo sanoi:
jos et nyt kuitenkaan tee mitään johtopäätöksiä yhtään mistään.


Minähän teen täällä johtopäätöksiä ihan niin paljon kuin huvittaa ja ihan mistä vaan. Sinä ainakaan et siihen pysty vaikuttamaan. Eikö tämä palsta ole ihan näitä jotopäätösten ja keskustelun vuoksi perustettu.

PS. Mistä muuten olet keksinyt tuon nickysi?? Enemmän ei nimimerkki voi johtaa harhaan, mitä sinun tekee.
 
Viestejä
19 541
Tule keskiympyrä meille vähän hommiin. Mulla on vessaremppa menossa ja tarvitsisin hieman sähkömiestä avuksi. Sinä kun osaat kerran tehdä noita johtopäätöksiä, niin nyt niitä täällä voisi muutaman tehdä? Siinäkin mielessä varmasti helppo homma, ettei täällä niitä johtopäätöksiä ihan mistä vain tarvitse tehdä. Tavallisista johdoista vain.

Niin ja ruoka- sekä juomahuolto kyllä meillä pelaa.

Remontti Reiska-JOE
 
Viestejä
479
JOEN SUU sanoi:
Tule keskiympyrä meille vähän hommiin. Mulla on vessaremppa menossa ja tarvitsisin hieman sähkömiestä avuksi. Sinä kun osaat kerran tehdä noita johtopäätöksiä, niin nyt niitä täällä voisi muutaman tehdä? Siinäkin mielessä varmasti helppo homma, ettei täällä niitä johtopäätöksiä ihan mistä vain tarvitse tehdä. Tavallisista johdoista vain.

Niin ja ruoka- sekä juomahuolto kyllä meillä pelaa.

Remontti Reiska-JOE


Ihan kiinnostusta herättävä työtarjous, JOE. En juurikaan ole sellaisista työkomennuksista kieltäytynyt, joissa ruoka- ja juomahuolto pelaa hyvin.
Talviloma alkaa vasta maaliskuussa, joten ennen en ehdi, kun pitää noi omatkin hommat hoitaa.

PS. Samalla kun tulen, voitaisiin JOE tehdä vähän remonttia myös Katajan joukkueessa. Saneerausta...
 
Viestejä
19 541
Myöhäistä saneerata Katajaa enää silloin. Minä saneeraisin jo nyt. Tosin eihän minulta koskaan mitään kysytä.
 
Viestejä
591
No nyt kysytään. Kattositko Joe kristallipallostasi seuraavat
pelit.
Korihait- Honka
Kouvot-Karkkila
Ihan kumpi voittaa tieto riittää !
 
Viestejä
479
JOEN SUU sanoi:
Myöhäistä saneerata Katajaa enää silloin. Minä saneeraisin jo nyt. Tosin eihän minulta koskaan mitään kysytä.


Ei JOE hätä vielä ole ylivoimainen. Ei teidän runkosarjavoittoa kukaan estä.

Eikö kannattaisi siirtää se teidän "sairaanhoitaja" jonnekin Joensuun terveyskeskukseen ja hankkia tilalle oikein pelimies.
Pudotuspelivaiheessa ei paljon saa enää lipsua ja se teidän "hoituri" on ainoastaan terveyskeskustasoa. Siinä vaiheessa ei enää pelkkä Mobilaatti riitä. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös