Ovat kuin tietokone, täytyy yleensä käynnistää uudelleen ja sovellus samoinToimiiko muilla ruudun telkkarisovellus? Ei suostu käynnistää videota ollenkaan
Ovat kuin tietokone, täytyy yleensä käynnistää uudelleen ja sovellus samoinToimiiko muilla ruudun telkkarisovellus? Ei suostu käynnistää videota ollenkaan
Kaikki konstit käytetty. Urheilupuolen liveplayeri ei lataudu. Pluto tv ja kaikki muut kyllä toimii.Ovat kuin tietokone, täytyy yleensä käynnistää uudelleen ja sovellus samoin
LGeellä toimii. Samsungilla ei. Näköjään muillakin Android tveen omistajilla ongelmia.Kaikki konstit käytetty. Urheilupuolen liveplayeri ei lataudu. Pluto tv ja kaikki muut kyllä toimii.
LGeellä toimii. Samsungilla ei. Näköjään muillakin Android tveen omistajilla ongelmia.
No mun Samsungilla missä Tizeni myös ei toimi. Ja mitä pikaseen netistä luin niin muilla ollut samoja ongelmia tänään ja muutenkin parin viikon sisään. Tosissaan kaikki temput tein mitä täällä päässä pystyy tekemään. "Internet connection fail when loading player"taisi olla vikailmoitus. Tiiä sitten mistä johtuu?Samsungilla toimii ihan hyvin. Samsungilla on oma Tizen OS. Varmaankin sitten ongelmat Android tv -pohjaisilla järjestelmillä.
Mulla anroid pohjainen tv ja ihan hyvin toimi
Itse ainakin katsoin molemmat pelit ilman mitään häiriötä jollei toi palokärjen selostus ollut sitä![]()
ei-toimi.fi Ruutu
Onko Ruutu kaatunut vain sinulla vai kaikilla. Ei-toimi.fi:stä löydät kaikki Ruutu häiriöt, ongelmat ja viat reaaliajassa.www.ei-toimi.fi
Tuolla taas moni valittaa että ei toimi
Ja hintaa vaan nostetaan..En tiedä missä ongelma oli, mutta kun oli tänään Veikkausliigan avauskierros, siellä myös jalkapalloväki aika laajamittaisesti valitteli Ruudun toimimattomuutta.
Vinkiksi tännekin.Seuraava tilasto tulossa oheisen kyselyn vastausten pohjalta, joten ei muuta kuin vastailemaan!Saa huomauttaa, jos joku tämän kauden selostajista on kyselystä unohtunut.
![]()
Korisliigan selostajat -ranking
Tällä lomakkeella arvioidaan kauden 2024-2025 Korisliigan selostajia. Ohessa saatetaan kehottaa kirjautumaan Googleen, mutta kyselyyn voi vastata myös kirjautumatta.docs.google.com