Koripallo.com

Korisliigan finaalit 2018-19: Karhubasket - Kouvot

Viestejä
1 356
Onpa muuten ihan älyttömän rumaa korista. Siis kertakaikkiaan.
 
Viestejä
19 544
Yksi kysymys. Kestääkö Sarse Vitsin pää tänään...? Kovin tuntuu suu käyvän ja eleet sen mukaan.
 
Viestejä
2 515
Kyllä pitäis paremmin pitää pallosta huolta. Liikaa menetyksiä ja missattuja vapareita. Nyt Sarce kentälle ja herätys.
 
Viestejä
297
Alotuspallon noustessa ilmaan tuli TAAS mieleen tuo vahvistusten määrä. Karhu toi alotukseen 5 ukkoa..jotka ketkään eivät ole syntyneet Suomessa......4 jenkkiä ja Sarcevic. Kouvojen alotuksessa Kaunisto Hirvonen 3 jenkkiä.
Toivoisin että liitto ja joukkeet sopisivat tuleville vuosille 3 vahvistuksen kiintiön.
Tämä minun mielipide.
Itse matsissa Kouvot pelaa paljon palloa alle Gibsonille....Hirvonen ja Knihtinen hyviä......
Sarcevic itkee joka vihellyksestä...3 tuli nopeasti ja ukko penkille...
Tasasta peliä......tokan lopussa Kouvot repäisi 9p puoliaika johdon täysin ansaitusti .
 
Viestejä
2 515
Alotuspallon noustessa ilmaan tuli TAAS mieleen tuo vahvistusten määrä. Karhu toi alotukseen 5 ukkoa..jotka ketkään eivät ole syntyneet Suomessa......4 jenkkiä ja Sarcevic. Kouvojen alotuksessa Kaunisto Hirvonen 3 jenkkiä.
Toivoisin että liitto ja joukkeet sopisivat tuleville vuosille 3 vahvistuksen kiintiön.
Tämä minun mielipide.
Itse matsissa Kouvot pelaa paljon palloa alle Gibsonille....Hirvonen ja Knihtinen hyviä......
Sarcevic itkee joka vihellyksestä...3 tuli nopeasti ja ukko penkille...
Tasasta peliä......tokan lopussa Kouvot repäisi 9p puoliaika johdon täysin ansaitusti .

Eipä kovin tasokasta liikaa saada aikaiseksi jos vain kolme vahvistusta.

Sais ny Sarce pian sen kansalaisuuden niin ei tarvisi sunkaa itkeä

Ja ei se Sarce mitää itke.
 
Viestejä
19 544
Vaikken murehdikaan, niin eihän se Sarse Vitsin pää sitten kestänyt. Loi omalla hermostuneisuudellaan joukkeen ilmeen. Näin se vaan meni. Kyllä JOE tietää....
 
Viestejä
6 444
Hienot finaalit menossa. En olisi ihan heti uskonut Kouvojen pystyvän haastamaan Karhua, mutta nyt näyttää melko vahvasti siltä, että tämäkin sarja voi mennä seitsemänteen peliin. Jyri on aika velho.
 
Viestejä
1 174
Sarcella uskomattoman huono hermokontrolli ottaen huomioon, että kaveri ei ihan ekaa kautta pelaile. Mutta kyllä oli Kouvot hyvä tänään!

Jos olisin ollut coach Laakso niin olisin pistänyt miehen samantein jatkamaan matkaa suihkuun viilentämään tunteita. Hirvonen pääsi pahasti ihon alle.

No ke nähdään sarce joka ratkoo pelin.
 
Viestejä
1 511
Kouvot on tullut sarjaan mukaan, no doubt. Tilanne ansaitusti 1-1.
Sarcen ilta pimennettiin tänään kuumentamalla, luulen että joku epäreiluuden tunne alkuvirheistä tuli. Arvelen, että tuo ei toistu, vaan kentälle tulee seuraavaan peliin aika päättäväinen kaveri. On nähty joskus ennenkin. Peli ei noihin Sarcen pakkohuileihin tänään ratkennut, mutta muitten minuutit kasvoivat sen myötä tarpeettoman koviksi.
Jos ovat tuomarit suosineet Karhua aiemmin tällä kaudella, nyt oli ainakin reilua. Luulen, että vastaava paine Kouvoilta Kauhajoella niin alkaa vastaavasti Kouvojen virhetilit karttua. Toki Knihtisen ja Kaukiaisen jalat riittävät aika pitkäänkin piinaamiseen ja Jussin pitää todella keksiä joku lääke siihen.
 
Viestejä
1 678
Tuntui siltä että finaalit alkoivat vasta tänään. Perjantain matsi tuli Kouvoille aivan liian aikaisin ja vasta tähän matsiin pystyttiin valmistautumaan videosulkeisilla. Hieno matsi tänään ja Kouvot voittaa muuten mestaruuden. :cool:
 
Viestejä
1 174
Tuntui siltä että finaalit alkoivat vasta tänään. Perjantain matsi tuli Kouvoille aivan liian aikaisin ja vasta tähän matsiin pystyttiin valmistautumaan videosulkeisilla. Hieno matsi tänään ja Kouvot voittaa muuten mestaruuden. :cool:

Meiltä voi tulla Pantteria vaatimaan mutta paha sitä on tulla ottamaan.
 
Viestejä
847
Tuntui siltä että finaalit alkoivat vasta tänään. Perjantain matsi tuli Kouvoille aivan liian aikaisin ja vasta tähän matsiin pystyttiin valmistautumaan videosulkeisilla. Hieno matsi tänään ja Kouvot voittaa muuten mestaruuden. :cool:
Muuten täysin samat tuntemukset, mutta mestaruutta en vielä uskalla julistaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös