Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

pieni

T-MAC(adidas), Air Jordan, Reebok, AND 1,NIKE,Converse,DaDa vai Avia? Muna mielestä Air Jordan ja Adidas hakkaa kaikki muut kengät laualta iha mennen tullen. kaikki tykkääävät RBK:sta vaan siks että se on NBA:n sponssi, And1 on pelkii pikkulasten lelui, Nikella on vaa yhet tai kahdet hyvät ja dada,Converse sekä Avia on pelkkii pikkutekijöitä.

:) ;) :D ;D

air boykins

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

pieni sanoi:
T-MAC(adidas), Air Jordan, Reebok, AND 1,NIKE,Converse,DaDa vai Avia? Muna mielestä Air Jordan ja Adidas hakkaa kaikki muut kengät laualta iha mennen tullen. kaikki tykkääävät RBK:sta vaan siks että se on NBA:n sponssi, And1 on pelkii pikkulasten lelui, Nikella on vaa yhet tai kahdet hyvät ja dada,Converse sekä Avia on pelkkii pikkutekijöitä.

Tuntuu että tarkoitat että adidas ja air jordan periaattesa ainoat kenkä merkit jota voi käyttää... Mutta totta puhut että Adidas ja air jordan ovat parhaat mutta en nyt ihan noin sanoisi noista muista merkeistä... onhan AND 1:nilla paljon nba pleaajia sponsoroitavana, ja ihan ok kenkiä AND 1 valmistaa...

shaq jr

eiköhän se nike ole kuiteski paras :-*

Parhaita ovat...

... mielestäni ehdottomasti Niken Shoxit (muut Niket kanssa toki hyviä, itse vain tykkään Shoxeista eniten) ja tietenkin Air Jordanit!! Ne kyllä hakkaa laudalta ihan minkä merkin/mallin tahansa!! ;D

Fasha

pieni sanoi:

Air Jordan on Niken malli. Ja toisekseen, Converse ei ole pikkutekijä.

shaq jr

Fasha sanoi:
Air Jordan on Niken malli.

Tuohon hieman viittasin aiemmassa viestissäni. "Air jordanit on perseestä, niket on rautaa" ;)

moo

kokeilkaahan k1x:n chiefglidereita

itellä on chiefglider bounce editionit ja ne on HYVÄT

en keksi mitään muuta kun hyvää sanottavaa kyseisistä kengistä

ööä

tietääkö kukaan onko nikeltä tulossa usia shoxeja koska

ööä sanoi:
tietääkö kukaan onko nikeltä tulossa usia shoxeja koska

Kyllähän niitä on tulossa.

http://www.picturetrail.com/gid6458007 Lainattu
http://www.picturetrail.com/gid7458542 Niketalk.com

Tuolla on Niken ensi talven julkaisuja, katopa sieltä. Muun muassa Shox BB4 pitäisi julkaista uudelleen.. :eek:

Jordanit on Niken, kuten myös Converse on ko. yhtiön omistuksessa.
And1:t on todistettu kestäviks. esim Detroitissa käytetään paljon And1ia...

GSW

Talkkeri sanoi:
Kyllähän niitä on tulossa.

http://www.picturetrail.com/gid6458007      Lainattu
http://www.picturetrail.com/gid7458542      Niketalk.com

Tuolla on Niken ensi talven julkaisuja, katopa sieltä. Muun muassa Shox BB4 pitäisi julkaista uudelleen.. :eek:

On toi niken touhukin kovasti hukassa. Prof K kirjoitti tämän loistavan kirjoituksen lopetellessaan kicksologyn pitämistä siitä mihin suuntaan nike on menossa.

http://www.shoeimages.com/sc/pdfs/Issue%203%20Prof%20K%20Love.pdf

Hyvänä osoituksena ylläolevat uudet mallit, muutama varma lypsylehmä retroissa ja hyvin vähän uutta ja innovatiivista. h2k5 ehkä ainoana poikkeuksena.

Mun mielestä kannattaa vaan kokeilla, mitkä kengät tuntuu parhailta eikä kattella vaan jotain tiettyä merkkiä. Vaikka oiskin löytäny joltain merkiltä hyviä kenkiä, niin kannattaa kokeilla myös muita kenkiä, jos vaikka löytys paremmat. Mä oon löytäny hyviä kenkiä Nikeltä ja And 1:lta. Niillä taitaa olla suurin valikoima ainakin Suomessa.

GSW sanoi:
muutama varma lypsylehmä retroissa ja hyvin vähän uutta ja innovatiivista.

Tosiaankin. Saisivat ennemminkin julkaista uusia malleja, kuin pukata retroa ilmaan koko ajan. Ei siinä, jotkut retroista ovat todella hyviä ainakin käyttökengiksi. Niillä pelaaminen on sitten ihan eri asia.. Onhan Nikelta kyllä tullut uutta teknologiaa ainakin LeBron Jamesin kengissä sovellettuna.

Mutta noiden BB4:ten uudelleenjulkaisu on varmaan elämäni toiseksi paras asia tällä hetkellä. :)

Olen kokeillut itse monenlaisia kenkiä ja pakko myöntää että niket on aina olleet yhtä vakuuttavat. Mielestäni And1 on liian matalia ja muutenkin leluja verrattuna esim. nikeen tai adidaksiin. Tästä edespäin tuskin ostan muita kenkiä enään kuin nikejä. Ne ovat minulle parhaiten istuvia ja niillä on hyvä pelata.

GSW

Talkkeri sanoi:
Mutta noiden BB4:ten uudelleenjulkaisu on varmaan elämäni toiseksi paras asia tällä hetkellä. :)

Jet flighttien uudelleenjulkaisua odotellessa.

kertokaas onko adidaksissa (esim tmac4) leveämpi lesti kuin nikeissa (zoom bron2)?

Näistä kyseisitä malleista en tiedä, mutta yleensä niket on ollu leveämpi lestisiä...

Bronin3 on mahtavat...ainakin kuullut itse näin.

Itse aion tilata Koben Huarachet , 2k5. Tai ehkä odottaa häneltä sitä oman nimistä mallistoa. Katsotaan nyt...

dynastY sanoi:
Bronin3 on mahtavat...ainakin kuullut itse näin.
Mistäs niin oot kuullu? Mun laskujen mukaan on tullu vasta 2 LeBron-kenkää. (onhan sitten kaikki low-mallit jne.)

dynastia

valTimo sanoi:
Mistäs niin oot kuullu? Mun laskujen mukaan on tullu vasta 2 LeBron-kenkää. (onhan sitten kaikki low-mallit jne.)

lakersin foorumilta luultavasti...

Status
Viestiketju on suljettu.