Koripallo.com

Kouvot 2018-2019

Viestejä
1 327
Todella hyvä valinta. Toivotan onnea Ojalle ja Kouvoille ensi kauteen!
 
Viestejä
529
Tuo ei oikeasti ole edes kovin hyvä kravattisolmu. Tuossa on se perusvirhe, että on jäänyt se viimeinen toisen puolen lenkitys jäänyt solmitessa tekemättä, joten solmu on kiristettäessä selkeästi toispuoleinen. Mutta nää nyt on näitä.
No se on se ranskalaisen ja britin ero, toinen vain pääsee vähemmällä, toisaalta , paloi siellä vissiin joku kirkkokin justiin.
 
Viestejä
257
Onnittelut täältäkin Villelle!

Ihan vilpittömästi olen iloinen Villen puolesta. Onhan nyt tulevaisuudessa selvää, että palkka napsahtaa aina ihan ajallaan....Siitä ei siis enää tarvitse olla huolissaan.
Valtiohan on huono palkanmaksaja, mutta
Onnittelut täältäkin Villelle!

Ihan vilpittömästi olen iloinen Villen puolesta. Onhan nyt tulevaisuudessa selvää, että palkka napsahtaa aina ihan ajallaan....Siitä ei siis enää tarvitse olla huolissaan.
Valtiohan on huono palkanmaksaja, mutta äärettömän kova verottaja.
 
Viestejä
1 675
Pelataanko Manskarilla vai jäähallissa?
 
Viestejä
175
Onnittelut Kouvoille. Ei jäänyt kyllä mitään jossiteltavaa Pyrintö sarjasta. Toivotaan että Kouvot jyrää
päätyyn saakka.
 
Viestejä
19 536
Ei sinne päätyyn asti kaikki millään mahdu. Niin on monta tulijaa....

En kyllä olisi kovin pahoillani, vaikka Kouvvot voittaisi mestaruudenkin. Saisivat varmasti niillä loppupeleillä aika hyvin paikattua vanhoja velkojaankin.
 
Viestejä
826
Täytynee tässä kehaista Kouvoja ja Jyriä, kun kerran välierissä pelataan. Omat odotukset kauteen lähtiessä eivät olleet korkealla ja itse pidin runkosarjan sijoja 5-7 realistisena lopputulemana. Oletusarvona itselläni oli kuitenkin, että taas kerran tiputaan ensimmäisellä kierroksella.

Vaikka runkosarjan loppupuolella koettiin paha slumppi, joka laittoi uskon koetukselle, niin jostain Jyri vain onnistui taikomaan ratkaisut ongelmakohtiin ja Matthewsin peluuttaminen herätteli joukkueen parahiksi pudotuspeleihin. Kun ensimmäisen kierroksen vastus selvisi, olin varma, että ollaan mitalipeleissä. Vaikka monet ajattelivat Kouvojen olevan altavastaaja, niin itse pidin Kouvoja selvänä suosikkina, koska Pyrintö vastustajana yksinkertaisesti sopi Kouvoille. 3-0 sarjaan en uskonut, mutta sellainen saatiin ja joukkue vakuutti tekemisellään. Jokaisessa matsissa taidettiin olla jossain vaiheessa 10+ pistettä tappiolla, mutta silti kaikki ottelut onnistuttiin kääntämään voitoiksi. Tekemisestä paistoi läpi usko omaan pelaamiseeen, eikä paniikkia syntynyt, vaikka Pyrintö uhittelikin muutaman ottelun loppupuolella.

Nyt vastaan asettuu pykälää (jos ei pariakin) kovempi vastus, enkä oikein tiedä mitä odottaa. Ei Vilpas voittamaton pitäisi olla, mutta vaikea finaalipaikkaan on tämän kauden tekemisen perusteella uskoa. Viimeinen runkosarjan kotiottelu Vilpasta vastaan oli toiveita herättävä, joten 4-0 tippumiseen en usko. Toivotaan parasta ja uskotaan ihmeisiin. Kävi tässä sarjassa miten hyvänsä, niin kiitän Kouvoja ja Jyriä jo nyt tästä kaudesta. Kaikista pettymyksistä ja vaikeuksista huolimatta kausi saatiin käännettyä voiton puolelle ja jo välieriin pääsy ylitti omat odotukset. Tästä eteen päin kaikki on omissa kirjoissani plussaa.
 
Viestejä
70
Kun ensimmäisen kierroksen vastus selvisi, olin varma, että ollaan mitalipeleissä. Vaikka monet ajattelivat Kouvojen olevan altavastaaja, niin itse pidin Kouvoja selvänä suosikkina, koska Pyrintö vastustajana yksinkertaisesti sopi Kouvoille. 3-0 sarjaan en uskonut, mutta sellainen saatiin ja joukkue vakuutti tekemisellään. Jokaisessa matsissa taidettiin olla jossain vaiheessa 10+ pistettä tappiolla, mutta silti kaikki ottelut onnistuttiin kääntämään voitoiksi. Tekemisestä paistoi läpi usko omaan pelaamiseeen, eikä paniikkia syntynyt, vaikka Pyrintö uhittelikin muutaman ottelun loppupuolella.

Tuli ns. vapaalippu välieriin. Pyrintö oli pieni P Heinosen (205) ja J Cavenin (211) ollessa poissa kentältä. Asbury, Gipson ja Kaunistokin ajoittan valloittivat korinalustan.

Nyt tulee rampaa Pyrintöä isompikokoinen, lähes Kouvojen kokoinen porukka vastaan. Kouvojen mahdollisuudet ovat kuitenkin paljon Unibetin kertoimia paremmat (1.11 - 6.25).
Laitan rahani Kouvojen voitolle ja toivon paljon palloja Gipille ja Asburylle lähelle koria :)
 

Betteri

Pienestä se jäi kiinni. Lupaa ihan hyvää - ei nämä paperilla aina taputella. Vastustajahan sen tietää kokemuksesta.
 
Viestejä
2 290
Kun Kouvot lähti syksyllä kauteen kolmen jenkin taktiikalla, tuli hirvee itku monellakin. "Kivet kupissa" ja mitä näitä oli.
Kuka enää arvostelee Kouvojen taktiikkaa, johonkin ovat arvostelijat kiven alle nyt hävinneet? On se moppitukka vaan aika kettu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös