Koripallo.com

Kouvot 2023-2024

Viestejä
671
Ei ollut. Kouvot pelasi ihan omalla tasollaan ja teki parhaansa, mutta jostain syystä suuri yleisö kohdisti joukkueeseen jälleen kerran kohtuuttoman suuria odotuksia.
Mikä joukkue oli suurempi pettymys pudotuspeleissä kuin Kouvot? Lapuasta ei nyt kukaan odottanutkaan mitään, ja muut ovat vielä mukana kisassa.

Kouvot putosi ylemmästä jatkosarjasta korierolla ja rosteri ylipäätään olisi pitänyt olla sellainen, jolla Nokia haastetaan tosissaan.
 
Viestejä
147
Mikä joukkue oli suurempi pettymys pudotuspeleissä kuin Kouvot? Lapuasta ei nyt kukaan odottanutkaan mitään, ja muut ovat vielä mukana kisassa.

Kouvot putosi ylemmästä jatkosarjasta korierolla ja rosteri ylipäätään olisi pitänyt olla sellainen, jolla Nokia haastetaan tosissaan.
Jos Kauhajoki voittaa tänään, niin mielestäni Vilpas on kyllä se suurin pettymys.
 
Viestejä
4 072
Edes yhden pelin voittaminen on kuitenkin varsin eri asia kuin 3-0. Plus Savolaisen puheet olleet huomattavasti maltillisempia kuin Lehtosen

Onko Jyrin höpöttelyt sitten olleet jotenkin liioittelevia? Mun mielestä ihan hauska, että joku juttelee muutakin kuin samoja jargoneita matsista toiseen, ei kai tuo pahemmin ole edes joukkueen menestystä etukäteen keulinut? Ja minähän toki olen Jyrille sukua, kuten joku täällä jo "tiesikin". :D

Eikä sillä, varmasti tuloksellisesti Kouvojen kausi oli pettymys.
 
Viestejä
1 124
Se missä Kouvojen korisliigajoukkue hakee itseään, hakee se myös paikkaansa kouvolalaisessa urheilumaailmassa.
Kouvojen viimeaikaiset otteet, eivät ainakaan sitä ole parantaneet. Ikävä kyllä.
Veikkaan Kouvoja korisliigakaudella 2024-25 sijalle 9-10. Toivottavasti olen väärässä.

Itse olisin toivonut muutosta valmennuksen suhteen, mutta taloudellisen tilanteen ja tulevaisuuden epävarmuuden suhteen (viimeinen korisliigakausi 2025 ?), niin Lehtonen on seuran johtohenkilöille ollut turvallinen vaihtoehto.
1713187689573.png




Mutta juu vaikka kuka olisi penkinpäässä, niin kuinka hyvät jenkit saadaan, ratkaisee paljon..
Kouvot varmaan siellä sijoilla 5-8... (Taakse jää kuitenkin: Lapua, Honka, Bisons, Ktp, ehkä Uki)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös