Koripallo.com

KTP 2023-2024

Viestejä
418
Brownin mukana tulisi ainakin kaivattua levarivoimaa, eikä ainakaan joukkueen urheilullisuus kokisi kolausta, päinvastoin.

Varmasti myös valmennukselle helppo ratkaisu ”ajaa sisään”, eli ei anneta ainakaan turhaa tasoitusta sopeutumisen merkeissä.

Kolehti pystyyn, ja Sly viidenneksi jenkiksi Golsonia huilauttamaan..? ;)
 
Viestejä
147
Ja Sly joutu pelaamaan illasta toiseen niin kovilla minuuteilla, ja loukkaantuneenakin, niin samaa virhettä ei kattattais toistaa Glosonin kanssa.
 
Viestejä
76
Maksumuurin takana.. voiko joku referoida lyhyesti
1. Uutta pelaajaa haetaan ja maanantaina uutisia tulossa
2. Ei pysty yksityiskohtaisesti kertoa mitä tapahtunut että soppari jouduttiin purkaamaan, mutta käyttätynyt huonosti joukkuekavereita vastaan
3. Kerrottiin, että oli sovittu että on halpa irtisanomispalkka
4. Irtisanomisessa ei ollut kyse koripallo asioista vaan enemmänkin koripallon ulkopuolella tapahtuneet jutut.
Tässä minun mielestä artikkelin tärkeimät pointit(ei ollut kauhean pitkä juttu).
 
Viestejä
76
Nuo parit youtube vlogit katselin mitä mies oli julkaissut ja ihan mukavan oloiselta kaverilta vaikutti. Kiinnostaisi kyllä kuulla mitä sanonut/tehnyt että sopimus päädytty purkamaan
Oon lisännyt kaverin somen puolella ja kysyin, että mitä käynyt. Lyhyesti sanottuna hän kertoi minulle, että oli trash talkannut ja muutenkin kritisoinut joukkuelaisia pukkarissa, peleissä ja treeneissä ja tämä kuulemma johti siihen, että sopimus purettiin. Ja jep vlogien perusteella vaikutti nöyrältä ja hauskalta jätkältä.
 
Viestejä
1 250
Oon lisännyt kaverin somen puolella ja kysyin, että mitä käynyt. Lyhyesti sanottuna hän kertoi minulle, että oli trash talkannut ja muutenkin kritisoinut joukkuelaisia pukkarissa, peleissä ja treeneissä ja tämä kuulemma johti siihen, että sopimus purettiin. Ja jep vlogien perusteella vaikutti nöyrältä ja hauskalta jätkältä.
No kuulostaapa heppoiselta syyltä. Tietysti omasta suusta se tarina on aina vähän laimennettu. Eihän kukaan tietenkään sitä jaksa jos se vittuilu on jatkuvaa eikä enää sellaista hyväntahtoista.
 
Viestejä
1 304
No kuulostaapa heppoiselta syyltä. Tietysti omasta suusta se tarina on aina vähän laimennettu. Eihän kukaan tietenkään sitä jaksa jos se vittuilu on jatkuvaa eikä enää sellaista hyväntahtoista.
Varsinkin noilla näytöillä ei olisi kyllä varaa vittuilla kenellekään. Taitaa olla ”hieman” ylimielinen kaveri.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 657


 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös