En tiedä mitä huhuja olet kuullut, mutta ei kyllä tuhnu ole jos jos lähteet pitävät paikkansaMelkoinen tuhnu tulee tällä kertaa, jos huhut yläjuoksulle ovat oikeita.
En tiedä mitä huhuja olet kuullut, mutta ei kyllä tuhnu ole jos jos lähteet pitävät paikkansaMelkoinen tuhnu tulee tällä kertaa, jos huhut yläjuoksulle ovat oikeita.
Jaa, no siitä en tiedä, tulevat jenkit ei vaan tuhnuja siis todellakaan oleMuutamasta suomalaisesta olen kuullut.
2 kpl isoja tuhnuja.Melkoinen tuhnu tulee tällä kertaa, jos huhut yläjuoksulle ovat oikeita.
Oletko selvännäkijä, kun tiedät rookieista noin paljon. Sinulle löytyisi aivan varmasti töitä seuran johdossa tuollaisella päättelykyvyllä. Onkohan teillä siellä Kotkassa oikeat kaverit hommissa kun kpcomissa on tälläisiä helmiä vapaana.Jaa, no siitä en tiedä, tulevat jenkit ei vaan tuhnuja siis todellakaan ole![]()
Noh, kai sitä monta vuotta koripalloa pelanneena ja lajia 20 vuotta seuranneena ymmärtää advanced statistiikoista jonkin verran. Harmittaa, että teikäläinen ei selvästi ymmärräOletko selvännäkijä, kun tiedät rookieista noin paljon. Sinulle löytyisi aivan varmasti töitä seuran johdossa tuollaisella päättelykyvyllä. Onkohan teillä siellä Kotkassa oikeat kaverit hommissa kun kpcomissa on tälläisiä helmiä vapaana.
Taidatkin olla tuota samaa junnukoplaa. Kaverisi otti jo bännit älä sinä otaNoh, kai sitä monta vuotta koripalloa pelanneena ja lajia 20 vuotta seuranneena ymmärtää advanced statistiikoista jonkin verran. Harmittaa, että teikäläinen ei selvästi ymmärrätähän mennessä 2 rookieta mitä nimiä olen kuullut, vaikuttavat molemmat paperilla hyviltä jenkeiltä, mutta ei sitä ikinä tiedä, että sopeutuuko eurokorikseen yhtä hyvin kuin jenkeissä pelattavaan korikseen. Saa nähdä. Sillä välin, voit itse miettiä hetken omaa lajiymmärrystä mennessäsi nukkumaan
![]()
”Samaa junnukoplaa” taidat olla itse se selvännäkijä. Mutta todellisuudessa en kyllä itse siihen porukkaan kuulu, taidat itse olla vähän nuorempaa sakkiaTaidatkin olla tuota samaa junnukoplaa. Kaverisi otti jo bännit älä sinä ota.
Tämähän on tällä selvä sitten!”Samaa junnukoplaa” taidat olla itse se selvännäkijä. Mutta todellisuudessa en kyllä itse siihen porukkaan kuulu, taidat itse olla vähän nuorempaa sakkia![]()
Ehdottomasti tarvitaan lisää leveyttä.4 kotimaista ja 4 ulkomaalaista jo tiedossa, joten melko sama kuka/ketkä tulevat leventämään rinkiä.
Kotkan lyseon lukio wilding again…lainaus poistettu t. Ylläpito
No huhut mitä kuulunut sieltä Kotkan suunnalta tämän päivän julkaisuista niin ei ne tuo yhtään lisää leveyttä ainakaan. Toki harjoituksiin tarvitsee porukkaa.Ehdottomasti tarvitaan lisää leveyttä.
Harvoin on koko joukkue pysynyt terveenä tai loukkaantumisitta koko kautta.
Onhan siellä Purolaa ja Nikkaa, mutta nämä pojat ei vielä lähelläkään ligatasoa.
Viime kauden rosterin täytemiehiin aikamoinen korotus, eiköhän Stepanoffkin tule ihan minuutteja liigankin puolella saamaan. Kyllähän tässä ihan kiva ja monipuolinen nippu on kasassa ja pitkästä aikaa vähän erilaiset lähtökohdat ensi kauteen.Noh, olipas aikamoiset kotimaiset haut tähän loppuun, kuitenkin 8 miehen rotaatio, joista kaikki vaikuttaa hyviltä, siitä Mykrälle vielä vähän minuutteja niin hyvä tulee.
Joo, jätin vähän epäselväksi, mutta on siis parannus siihen että 8 & 9 miesten paikoilla verrattuna Lommi & Kuukkanen type pelaajiin. Toivottavasti molemmat pelaajat saavat minuutteja.Viime kauden rosterin täytemiehiin aikamoinen korotus, eiköhän Stepanoffkin tule ihan minuutteja liigankin puolella saamaan. Kyllähän tässä ihan kiva ja monipuolinen nippu on kasassa ja pitkästä aikaa vähän erilaiset lähtökohdat ensi kauteen.