Koripallo.com

LeBron James

Viestejä
1 729
Vs: LeBron James

@johnschuhmann: Melo got one 1st place vote for MVP. LeBron got the rest.

Kismittävää LeBronin kannalta, että joku Knicks-homer riisti Jamesilta kaikkien aikojen ensimmäisen yksimielisen MVP-valinnan.
 
Viestejä
1 404
Vs: LeBron James

hamahakkimies sanoi:
"Kismittääkö?"

Pikku lisäys tähän.

109327490_crop_650x440.jpg


"Kismittääkö?"
 
Viestejä
629
Vs: LeBron James

2c396cdcb5df11e282a722000a1f9d5f_7.jpg
 
Viestejä
943
Vs: LeBron James

James olisi luonnollisesti ansainnut kaikki äänet, mutta mikä on mielestänne historian pahin oikeusmurha näissä ei-yksimielisissä MVP valinnoissa? Tämä vai joku muu? 1980-81 toimittajat äänestivät pystin saajan ekaa kertaa, joten siitä eteenpäin.
 
Viestejä
1 177
Vs: LeBron James

http://hangtime.blogs.nba.com/2013/06/07/will-james-be-more-aggressive-yes-and-no/?ls=iref:nbahpt13a

Lebron James on Nba:n hienoin mies. Naurettavaa lukea spekulaatioita jostain agressiivisuuden puutteesta. Fiksua agressiivisuutta ei ole kolmen miehen keskelle postiin ajaminen tai oman vaikean hypärin pakottaminen samalla kun oma joukkuekaveri on vapaana. Jos vastustaja päättää jättää joka ikinen kerta yhden heittokykyisen miehen vapaaksi, niin silloin älykäs pelaaja toimittaa pallon hänelle joka kerta.

Tämä on yksi isoimmista syistä, miksi Lebron on aina ollut minulle se pelaaja, jolle olen menestystä toivonut. Kautta aikain minua on oksettanut "superstarat", jotka noin 45 fg prosentilla heittää yli 20 heittoa per peli laput silmillä. Vaikka James on ollut liigan paras pelaaja toisesta/kolmannesta kaudestaan lähtien, niin hänen pelityylinsä on ollut ihailtavan epäitsekäs. Vaikka joukkue Clevelandissa vuodesta toiseen oli iso kasa paskaa, niin yksi mies teki heistä parempia. Yksi mies jakoi palloa aina vapaaseen paikkaan, toisin kuin jotkut "superstarat", jotka olivat lähinnä maineen ja piste-ennätysten ja pistekuninkuuden perässä.

Ihailtavan epäitsekkyyden ja pelisilmän lisäksi Jamesista on viime vuosina profiloitunut selvästi liigan paras puolustaja. Ei mikään Kobemainen kerran pelissä lockdownia ja sitten voi highliteista ihastella jalkatyötä. Ei. Edelleenkin, toisin kuin monet "superstarat" Lebron tekee puolustuksessa hirvittävän määrän työtä ja on Miamin agressiivisen apupuolustukseen täydellisesti sopiva yksilö. Sen lisäksi, että James tosiaan puolustaa sillonkin kun pallo ei ole omalla puolustettavalla, niin James kykenee ottamaan aina vastustajan parhaan pelaajan puolustettavakseen oli pelipaikka mikä tahansa pointista isoon laituriin.

Minulle James on täydellisen koripallopelaajan ruumiillistuma. Luonteeltaan, pelityyliltään ja asenteeltaan. Useita ja useita satoja Jamesin pelejä katsoneena intohimoisena kannattajana, voin sanoa, että on ollut hyviä hetkiä, sekä huonoja hetkiä. Vaikka Lebron on pelannut viimeiset vuodet aivan omalla tasollaan, on hänen uransa vielä aivan kesken. Olen iloinen siitä, että saan seurata seuraavat vuodet Jamesin nousua Nba:n historian parhaaksi pelaajaksi. Kenties Michael Jordanin rinnalle, kenties ohi. Matka on ollut pitkä ja kivinen, mutta myös antoisa. Jokaisella on omat syynsä valita itselleen se mieluisin pelaaja. Vuosia sitten minä valitsin omani, enkä tyytyväisempi voisi olla
 
Viestejä
2 217
Vs: LeBron James

Ei ole tarkoitus hieroa vasten naamaa - vaikka jotkut LeBron-faneista sen ansaitsisivatkin - mutta tässä vähän tuoretta näkemystä LeBronin 2013-finaalisuorituksista, jotka siis tuovat mieleen vuoden 2011 finaalisuoritukset.

Jälleen kerran LeBron katoaa, kun häntä eniten tarvitaan, ja historia toistaa itseään. Sääli sinänsä, koska hän kuitenkin on parhaimmillaan loistava pelaaja, vaikka ei olekaan "minun makuuni".

http://www.cbssports.com/nba/story/22389122/lebron-fails-to-show-up-in-game-3-heat-follow-lead
 
Viestejä
1 870
Vs: LeBron James

Ei hätää. LeBron tekee eeppisen comebackin game fouriin, aivan kuten viime keväänä Boston-seriesin game sixiin,

G.O.A.T
 
Viestejä
408
Vs: LeBron James

Achilles sanoi:
Ei hätää. LeBron tekee eeppisen comebackin game fouriin, aivan kuten viime keväänä Boston-seriesin game sixiin,

G.O.A.T
Mielestäni väärin ketään aktiivipelaajaa mainita kaikkien aikojen parhaana, koska eihän sitä tiedä vaikka ura olisi loppuajan alamäkeä. Heitetään arvostelut vasta uran jälkeen ja katsotaan miten pärjäsi.
LeBronin kohdalla yksi mestaruus ei vielä aiheuta kovia GOAT oloja.
 
Viestejä
3 035
Vs: LeBron James

Tässähän voi vielä käydä vaikka miten, mutta hiukan ärsyttää tämä puhe LeBronin jäätymisestä. Aivan kuten 2011 Mavericks, Spurs ei saa ollenkaan kunniaa loistavasta puolustuksestaan jolla LeBronilta on nyt otettu vahvuuksia pois, LeBron vaan lopettaa pelaamisen. Jes!

Trancey sanoi:
Mielestäni väärin ketään aktiivi pelaajaa mainita kaikkien aikojen parhaana, koska eihän sitä tiedä vaikka ura olisi loppuajan alamäkeä. Heitetään arvostelut vasta uran jälkeen ja katsotaan miten pärjäsi.
LeBronin kohdalla yksi mestaruus ei vielä aiheuta kovia GOAT oloja.
Tämä.
 
Viestejä
7 441
Vs: LeBron James

"It's clobberin' time":a ei ole vissiin tapana kääntää noin.

[quote author="http://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6ykky"]Johtuen lukuisista suomentajista Möykyn taisteluhuuto "It's clobberin' time!" on saanut lukuisia eri muotoja. Alla listattuna niin uusia kuin vanhojakin:

"Turpiin tulee!" (yleisimmin hyväksytty ja vakiintunut muoto - esiintynyt niin Ihmesarjassa kuin Lauri "Mail-Man" Narisen suomennoksissa)
"Kohta kolisee!" uusi, Topi Makkosen innovatiivinen suomennos[6].
"On aika kolhia hieman!" Veikko Rannan suomennos Semicin sarjakirjassa numero 86.
"Pikkukivet lentää!" Mikko Kalevan suomennos Star Trek-lehdessä[7].
"Nyt nuijitaan!
"Nyt tulee turpaan" SDI Media Groupin suomennos elokuvassa Fantastic Four: Hopeasurffari[/quote]
Noista ensimmäinen on se versio, jonka itse valitsisin, jos pitäisi laatia lista NBA-pelaajien suihin laitettujen sarjakuvahahmojen iskulauseiden suomennoksista
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös