Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
42
DripL sanoi:
Toivottavasti nähdään sitte kevään mestaruusjuhlissa ;D
Hmm, ei kai tässä mestaruudesta ollut puhe? Eksyitkö hiukan aiheesta? Voihan se olla, että Namika voittaa ensi vuonna mestaruuden, tai sitten ei, siihen en ota kantaa.

Paljonko pannaan vetoa että `Riihelä tai Kumpulainen jatkaa.

Ja Hook on oikeassa, että jompikumpi jatkaa. Mutta liittyykö sekään viestiini? Moni saattaa jatkaa, mutta ei sekään tarkoita, että he olisivat pyytäneet Turusta takaisin.
 
Viestejä
19 547
Kiitokset Juunasenjuulle, kun on tuonut nuo Turusen tarinat tänne hauskasti muisteltaviksi. Eukko jo tuossa ihmetteli, että mitä minä hörähtelen aina välillä. Mutta minä sanon teille, että minulla oli todella hauskaa, kun luin niitä.

Minä olen varma, että missään muussa kaupungissa ei kukaan pysty vedättelemään ja manipuloimaan ketään, niinkuin Turunen noita lappeenrantalaisia höperöitä. Joka kevät suuri joukko lappeenrantalaisia tulee ryömien Mikan jalkoihin vaatimaan hänen jatkamistaan ja sitähän se haluaakin. Uskokaa tai älkää, mutta jotkut saavat sellaisestakin tyydytyksen.

Amen!
 
Viestejä
2 688
Hassua. Turusen paluu varmaankin mahdollista sen, että Lpr saa ensi kaudellekin varsin hyvän joukkueen. Turunen kun tuntuu olevan ainoa, joka osaa hoitaa pelaajaneuvottelut ja -sopimukset sekä sponsorisopimukset siellä päässä. Sellaisen kuvan tuosta radiohaastattelusta ainakin sai...
 
Viestejä
1 183
Muahahahaha toi nauha. Mistä hitosta tuo Turunen muka tietää, että on tulossa kova joukkue jos kerran ei vielä tiedä ketä on joukkueeseen tulossa..
 
Viestejä
3 523
haastattelussa Turunen selvästi sanoo Lappeenrannan hankkivan neljä jenkkiä. Sehän käytännössä tarkoittaa kai sitä ettei Namika pelaa Eurokentillä. Vai sallivatko eurokentät joukkueiden pelaavan kansallisilla säännöillään? Mun mielestä siellä jenkkien määrä on rajoitettu kahteen tai oli ainakin viime kaudella.

Sama Euroliiga ongelma taitaa tulla Topollekin. Okesonin ja Wesbyn lisäksi lienee kokoonpanossa 1-2 isompaa poikaa enkä jaksa uskoa että Allu hankkisi sellaiset eu-maista.

Jos joku tietää, niin kertokaa, mitkä on esim Challenge cupin ulkomaalaissäännöt - eikö siellä ole kahden jenkin rajoitus?
 
Viestejä
3
PikkuMikko sanoi:
Jos joku tietää, niin kertokaa, mitkä on esim Challenge cupin ulkomaalaissäännöt - eikö siellä ole kahden jenkin rajoitus?
Näinhän se oli ainakin viime kaudella.
Miksi kummassa Lappeen treeneristä nousee tällainen kohu? Eihän tänne olisi mitään kirjoitettavaa, kun ei voisi mollata Turusta ;D ;D Taitaisi kuolla koko koripallo.com ilman Mikaa.
 

hook

Riihelälle kaavaillaan ilmeisesti jotain isompaa roolia seurassa! Tulevan osakeyhtiön Toimitusjohtaja? ;)
 

kela

Korvpalli treener sanoi:
Näinhän se oli ainakin viime kaudella.
Miksi kummassa Lappeen treeneristä nousee tällainen kohu? Eihän tänne olisi mitään kirjoitettavaa, kun ei voisi mollata Turusta ;D ;D Taitaisi kuolla koko koripallo.com ilman Mikaa.
Niinpä.
Mutta eikö siitä voi keskustella, että valmentajaksi tulee henkilö, joka on tehtävästä juuri luopunut ja suurin osa entisistä pelaajista ei häntä halua ja taitaa olla suuri osa faneistakin.
Hookia lukuun ottamatta ;D

Taisi muuten kaikki järkevät valmentajat älytä kieltäytyä tehtävästä tai sitten rahaa ei löytynytkään ? Missäs se on se virolainen valmentaja, joka muka oli jo valittu ja ne kaksi virolaista pelaajaa ::)
 
Viestejä
37
JOEN SUU sanoi:
Kiitokset Juunasenjuulle, kun on tuonut nuo Turusen tarinat tänne hauskasti muisteltaviksi. Eukko jo tuossa ihmetteli, että mitä minä hörähtelen aina välillä. Mutta minä sanon teille, että minulla oli todella hauskaa, kun luin niitä.

Minä olen varma, että missään muussa kaupungissa ei kukaan pysty vedättelemään ja manipuloimaan ketään, niinkuin Turunen noita lappeenrantalaisia höperöitä. Joka kevät suuri joukko lappeenrantalaisia tulee ryömien Mikan jalkoihin vaatimaan hänen jatkamistaan ja sitähän se haluaakin. Uskokaa tai älkää, mutta jotkut saavat sellaisestakin tyydytyksen.

Amen!
Eipä kestä, melko helpostihan noi löyty ku googletti.
 
Viestejä
16 284
"Wesby sitä Wesby tätä!  Siitäs sait. . Joko alkaa puntti tutista meinaan saa Namika taas hyvän jengin kasaan.Onneksi Mika"Katajan tappaja" Turunen jatkaa. Saadaan maistella hunajata täällä vielä monta vuotta."

Kiitos yksityisviestistä Huukkelo! Katsellaan, kun rosterit ovat valmiit, kenellä on hyvä jengi ja kenellä ei. ToPosta meidän karjalaisseurat ovat ilmeisesti saaneet vahvan haastajan.
 
Viestejä
994
Katajainen sanoi:
Sää-lit-tä-vää, NMKY!!! Kerrassaan säälittävää. Suomen koripalloyhteisö nauraa teille.

Mitä vitun säälittävää?!? Turunen on korisliigan paras valmentaja ja siitä ei käy kieltäminen. :D Turunen kasaa jälleen kerran tänne Lappeenrantaan mestaruudesta hyvin kamppailevan joukkueen!
 

hook

TuPac sanoi:
Mitä vitun säälittävää?!? Turunen on korisliigan paras valmentaja ja siitä ei käy kieltäminen.  :D Turunen kasaa jälleen kerran tänne Lappeenrantaan mestaruudesta hyvin kamppailevan joukkueen!
Alkaa taas susirajalaisia peloittamaan TAASKO TÄÄ NÖYRYYTYS JATKUU! ;D ;D
 
Viestejä
19 547
Kyllä täällä todellakin ollaan jälleen peloissaan. Kaikki vastaantulijatkin on tänään tutisseet ja vapisseet kuin haavan lehdet. Ilmeisesti pelosta, eikä kylmästä.

Mutta oikeasti, kun pallikorva kyseli ja ihmetteli, että miksi jälleen kerran Turusen valmentamisesta syntyi kohu, niin totean, että kyllä Lappeenrantalaisille ja Turuselle nauretaan ihan koko läpi Suomen koripallopiirien, eikä vaan täällä kpcomissa.

Vai onko yleensä missään muualla tavallista toimia, kuten Mika toimii vuodesta toiseen? Ei tietääkseni. Toisaalta eihän Mikan valehteleminen ole niin suuri synti, kun hän valehtelee vain itselleen. Siis jos Mika valehtelee Namikalle, niin itselleenhän hän valehtelee, sillä Mikahan on itse Namika. Minäkin olen monesti valehdellut itselleni ja luvannut kapulassa lopettaa viinanjuonnin, vaikka tiedänkin, etten sitä kuitenkaan lopeta. Mutta en minä sitä kuitenkaan joka kerta lehtihaastattelussa lupaa kaikelle kansalle vakavalla naamalla. Tosin ei lehtimiehet ole koskaan minulta sitä kysyneetkään.

Onhan meillä muilla sentään olemassa sellainen moraalikäsite kaikessa tekemisessä, mikä Turuselta näyttää tyystin puuttuvan. Normaalisti järkevä ihminen kyllä häpeäisi tuollaisia " sanansasyömisiä ja valehtelemisia. " Turunen taas ei osoita mitään häpeämisen merkkejä, vaan alkaa jälleen touhuta kuin mitään ei koskaan olisi sanonut tai luvannut.

Paras ja naurettavin tänä vuonna tuossa valheilun viidakossa oli se, että hänellä on jo valmennussopimus ulkomailla ja sekin, että valmennus ei missään tapauksessa jatku Lappeenrannassa.

Voitte olla varmoja siellä Lappeenrannassa, että melkoinen kivikasvo pitää ihmisen olla, jota ei ihmetytä, huvita ja naurata moinen poukkoilu. Minuakin naurattaa, vaikka olen mitä vakavin ihminen luonteeltani.
 
Viestejä
979
No jaa. Ainakin tällä kertaa Turunen saa hommastaan palkkaa ihan virallisesti.
Linkki Etelä-Saimaan tämänpäivän juttuun. Ei paljon, mutta hiukka, laajempi kuin koris.netissä.
 
Viestejä
4 017
Estefan sanoi:
No jaa. Ainakin tällä kertaa Turunen saa hommastaan palkkaa ihan virallisesti.
Linkki Etelä-Saimaan tämänpäivän juttuun. Ei paljon, mutta hiukka, laajempi kuin koris.netissä.

Sitte viel se juttu, jota netissä ei löydy, jossa Riihelä toivotetaan tervetulleeksi takaisin.
 

Lpr

Viestejä
290
JOEN SUU sanoi:
Mutta oikeasti, kun pallikorva kyseli ja ihmetteli, että miksi jälleen kerran Turusen valmentamisesta syntyi kohu, niin totean, että kyllä Lappeenrantalaisille ja Turuselle nauretaan ihan koko läpi Suomen koripallopiirien, eikä vaan täällä kpcomissa.

Vai onko yleensä missään muualla tavallista toimia, kuten Mika toimii vuodesta toiseen? Ei tietääkseni. Toisaalta eihän Mikan valehteleminen ole niin suuri synti, kun hän valehtelee vain itselleen. Siis jos Mika valehtelee Namikalle, niin itselleenhän hän valehtelee, sillä Mikahan on itse Namika. Minäkin olen monesti valehdellut itselleni ja luvannut kapulassa lopettaa viinanjuonnin, vaikka tiedänkin, etten sitä kuitenkaan lopeta. Mutta en minä sitä kuitenkaan joka kerta lehtihaastattelussa lupaa kaikelle kansalle vakavalla naamalla. Tosin ei lehtimiehet ole koskaan minulta sitä kysyneetkään.

Onhan meillä muilla sentään olemassa sellainen moraalikäsite kaikessa tekemisessä, mikä Turuselta näyttää tyystin puuttuvan. Normaalisti järkevä ihminen kyllä häpeäisi tuollaisia " sanansasyömisiä ja valehtelemisia. " Turunen taas ei osoita mitään häpeämisen merkkejä, vaan alkaa jälleen touhuta kuin mitään ei koskaan olisi sanonut tai luvannut.

Paras ja naurettavin tänä vuonna tuossa valheilun viidakossa oli se, että hänellä on jo valmennussopimus ulkomailla ja sekin, että valmennus ei missään tapauksessa jatku Lappeenrannassa.

Voitte olla varmoja siellä Lappeenrannassa, että melkoinen kivikasvo pitää ihmisen olla, jota ei ihmetytä, huvita ja naurata moinen poukkoilu. Minuakin naurattaa, vaikka olen mitä vakavin ihminen luonteeltani.

Oikeasti jos sinäkin katkera Katajan kannattaja ottaisit asioista selvää niin olisit samaa mieltä ,kuin koko Lpr koripallokansa ,ettei Turusen voittanutta ole Suomenmaassa.(sopimukset,markkinointi,valmennus)....
Meille on ihan vitun sama mitä muualla ajatellaan meistä tai Turusesta, kaveri on kuitenkin nostanut Lappeenrannan koriksen sille tasolle missä se nyt on .....

MESTARIT MUISTETAAN!!!hopeat hävitään.....
 
Viestejä
591
Nyt saa Turunen todellakin näyttää osaamistaan kasatessaan joukkuetta. Tolvasen ja
Haakanan varaan ei paljon kannata laskea. Toivotaan että iskukykyinen joukkue on
läjässä syksyyn mennessä. Pääkaupunkiseutu meinaa napata korisherruuden takaisin ja
pistää landeporukat kyykkyyn.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös