Koripallo.com

MM-liput

XOX

Viestejä
407
Jos on jollain kaveri sairastunut tai ylimääräisiä lippuja, niin mielellään maksamme veljen kanssa täyden hinnan. Okinawaan tulemme, mutta lippuja ei ole yhteenkään peliin.
Mulla saattaa olla yksi ylimääräinen lippu Suomen kolmeen ekaan matsiin.
 
Viestejä
6
Mahtavaa, laitoin viestiä. Vielä toinen lippu tarvittaisiin, niin päästäis veljen kanssa yhtäaikaa peliin, eikä tarvii vuorotella.
 
Viestejä
1
Moi! Täälläkin ollaan vielä lippuja vailla eli jos jollain tulee myyntiin lippuja Suomen matseihin, niin ostaisin mielelläni pari kappaletta. Erityisesti olisi tarvetta kahteen ekaan matsiin. Kiitos!
 
Viestejä
33
Ostopuolella myös. Jos joltakin löytyy pari tikettiä kaikkiin Suomen alkusarjan peleihin, niin olen kiinnostunut.
 
Viestejä
591
Tänne voi myös ilmoitella jos vapautuu lippuja Suomen peleihin. 1kpl riittää!
 

Jam

Viestejä
6
Okinawalle lähtijät jotka olette itse liput FIBA:lta hankkineet - onko joku jo saanut lippunsaoikeasti käsiin vai onko vielä viimeistään kaksi viikkoa ennen kisoja toimitetaan lupaus päällä?
 
Viestejä
18
Okinawalle lähtijät jotka olette itse liput FIBA:lta hankkineet - onko joku jo saanut lippunsaoikeasti käsiin vai onko vielä viimeistään kaksi viikkoa ennen kisoja toimitetaan lupaus päällä?
Lippuja odotellessa myös. Piti tulla kesäkuussa, sitten heinäkuussa ja viimeisin lupaus 2 viikkoa ennen kisoja. Onnetonta toimintaa FIBAlta, mutta ehkä huomenna sitten kuitenkin…
 

Jam

Viestejä
6
Okinawalle lähtijät jotka olette itse liput FIBA:lta hankkineet - onko joku jo saanut lippunsaoikeasti käsiin vai onko vielä viimeistään kaksi viikkoa ennen kisoja toimitetaan lupaus päällä?
No niin ja tänään sitten tuli sentään kaksi erillistä mailia ja liput sekä Saksa ja Japani peleihin, jote toiveissa on, että loputki Follow Your Team -liput ehkä joskus saapuvat. On kyllä äärimmäisen surkea lipunmyynnin toteutus ja kyllä noista lipuista saa aikalailla ihmetellä jos paikkanumerosta järkeä saa :cool:
 
Viestejä
352
No niin ja tänään sitten tuli sentään kaksi erillistä mailia ja liput sekä Saksa ja Japani peleihin, jote toiveissa on, että loputki Follow Your Team -liput ehkä joskus saapuvat. On kyllä äärimmäisen surkea lipunmyynnin toteutus ja kyllä noista lipuista saa aikalailla ihmetellä jos paikkanumerosta järkeä saa :cool:
Vinkki: Sähköpostin alaosassa on linkki, josta pääsee käsiksi kaikkiin ostamiin lippuihinsa
 
  • Tykkää
Reaktiot: Jam
Viestejä
1
Päivää foorumilaiset uudelta jäseneltä. Minun matkakaveri joutunee perumaan reissun kisoihin. Tämä tosin varmistuu vasta ensi viikolla 25.8. mennessä.

Eli saattaisi olla myynnissä 1kpl Suomi-Japani ja 1kpl Suomi-Saksa-otteluiden lippuja. Jos jotakuta kiinnostaa niin yksityisviestiä tulemaan.
 
Viestejä
1
Päivää foorumilaiset uudelta jäseneltä. Minun matkakaveri joutunee perumaan reissun kisoihin. Tämä tosin varmistuu vasta ensi viikolla 25.8. mennessä.

Eli saattaisi olla myynnissä 1kpl Suomi-Japani ja 1kpl Suomi-Saksa-otteluiden lippuja. Jos jotakuta kiinnostaa niin yksityisviestiä tulemaan.
Mä laitoin viestiä.
 
Viestejä
2
Onko kukaan saanut vielä koripalloliiton kautta ostettuja lippuja Suomen peleihin?

Ja toinen kysymys: Onko kukaan huomannut tiedotetta milloin yksittäisten pelien lipunmyynti avataan FIBAn toimesta uudestaan? Nyt ainakin viikon ajan on näyttänyt fiban sivuilla että lippuja olisi, mutta ei anna ostaa "maintenancen" takia.
 
Viestejä
3
Onko kukaan saanut vielä koripalloliiton kautta ostettuja lippuja Suomen peleihin?

Ja toinen kysymys: Onko kukaan huomannut tiedotetta milloin yksittäisten pelien lipunmyynti avataan FIBAn toimesta uudestaan? Nyt ainakin viikon ajan on näyttänyt fiban sivuilla että lippuja olisi, mutta ei anna ostaa "maintenancen" takia.
Ei olla saatu vielä Koripalloliiton kautta ostettuja lippuja mekään! Toivottavasti tulevat sähköpostiin lähipäivinä!
 

JaA

Viestejä
54
Ei olla saatu vielä Koripalloliiton kautta ostettuja lippuja mekään! Toivottavasti tulevat sähköpostiin lähipäivinä!
Saapi jo alkaa jännittämään lippujen osalta. Onhan se kiva lomasaarikin, jos liput ei ehdikkään. Melkein yhtä kiva kuin Kreikka:D:D :D
 
Viestejä
4
Moi! Erikoinen seikkailu tämä lippujen hankinta, mutta onnistuin lopulta niitä kuitenkin ostamaan ja nyt osa on jäämässä yli. Eli jos on kiinnostuneita, niin laittakaa viestiä.

Vapautumassa siis Suomen Follow your team paketista 2 kpl lippuja Suomi-Saksa peliin ja niihin kahteen vikaan Okinawan peliin. Noiden lisäksi ois tarjolla vielä 2 lippua Suomi-Saksa peliin.
 
Viestejä
6
Lippuja haluavat. Elkää heittäkö toiveita lampeen vielä näin sisäpiiri tietona niitä pitäisi aueta myyntiin eli kandee pitää silmällä sivuja.

Ja MM kisoja/olympialaisia luuhanneena voin sanoa että kyllä niitä lippuja paikanpäälläkin löytyy aina jostain.

Suomi pubi/kohtauspaikka olis kiva laittaa pystyyn. Okinawassa/Manilassa nähdään!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös