Uhtuan Shemeikka Viestejä 200 Elo 19, 2023 #41 Jos jollain on ylimääräinen piletti Suomen peleihin tai kaikkiin Suomen alkulohkon peleihin, niin voisin ostaa. YV:tä peliin!
Jos jollain on ylimääräinen piletti Suomen peleihin tai kaikkiin Suomen alkulohkon peleihin, niin voisin ostaa. YV:tä peliin!
Cideric Viestejä 6 Elo 20, 2023 #42 Nyt on taas Fiban sivuilla lippuja myynnissä muihin paitsi Suomi- Japani- peliin. Japan EN – FIBA
Freeflyer Viestejä 2 Elo 28, 2023 #44 Jos joku tarvitsee GER-FIN matsiin lipun Okinawalle, niin minulla olisi yksi lippu myynnissä (40€). Laita yv.
Jos joku tarvitsee GER-FIN matsiin lipun Okinawalle, niin minulla olisi yksi lippu myynnissä (40€). Laita yv.
Freeflyer Viestejä 2 Elo 28, 2023 #45 Freeflyer sanoi: Jos joku tarvitsee GER-FIN matsiin lipun Okinawalle, niin minulla olisi yksi lippu myynnissä (40€). Laita yv. Laajenna klikkaamalla Myyty
Freeflyer sanoi: Jos joku tarvitsee GER-FIN matsiin lipun Okinawalle, niin minulla olisi yksi lippu myynnissä (40€). Laita yv. Laajenna klikkaamalla Myyty
Väiski74 Viestejä 4 Elo 28, 2023 #46 Jos joku vielä tarvitsee lippuja huomiseen Saksa peliin niin ois vapaana 2 kpl.