Ei tää niin hankala ollutkaan. Maanantain Topo-EBT mukaan lukien meni viidestä veikkauksesta neljä oikein. Pyrinnön niukka voitto Helmistä ei ollut mun veikkauksissa oikein ja siihen iso syy oli etten tiennyt Nea Mäkelän jo kuntoutuneen ja pystyvän napsimaan ne Pyrinnön tarvitsemat levypallot. Väärässä ei ole kiva olla, mutta annan itselleni tuon anteeksi. Ottelun tilastoista ilmenee, että ajassa 17:00, Pyrintö siirtyi 30-15 johtoon, mutta seuraavan korin saivat vasta ajassa 26:53 eli kokonaista 9 minuuttia 53 sekuntia oli joukkue ilman pisteen pistettä, mutta silti voittivat ottelun.
FoKoPo joutui Puhuttaret -otteluun ilman Helkearoa ja viimeistään neljännellä jaksolla sattunut Kivistön ikävän näköinen loukkantuminen oli joukkueelle liikaa. Lopputulos 44-69 on sarjan suurin voitto toistaiseksi. Forssan positiivisin yllätys oli ehdottomasti Maija Mäkelä. Nuorelle tytölle on helppo veikata hyvää tulevaisuutta naisten sarjoissa ja hänen ennakkoluulotonta peliä seurasi paljon mieluummin kuin Ojalan koiruuksiin perustuvaa tilanhankintaa. Puhuttarilta Kangas-Nummi-Silvonen olivat näkyvimmät,mutta heikkoa lenkkiä ei joukkueesta löytynyt tänäänkään.
Nokia voitti HyPon vain viidellä pisteellä, olin veikannut kuutta. Myönnettäköön, että veikkasin noin pientä voittoa "kohteliaisuussyistä" enkä oikein ymmärrä miten kokenut Nokia ei saanut Hyvinkään "pikkutyttöjä" kuriin vaan antoivat Ukkosella vahvistetun junnulauman tehdä 77 pistettä. Nokian onneksi tekivät itse vielä enemmän. Tärkeimpänä pointtina Hyvinkäälle Gorismanille iso kiitos raportista. Saa nähdä onko Hypon uusi jenkki jo ensi sunnuntaina mukana vai saako Turi pitää "treenit", jossa on hyvinkääläisiä vieraita katselemassa.
Kauden ensimmäinen täysosumaveikkaus oli Turin kahden pisteen voitto Hongasta, mutta johan oli espoolaiseet hyytyneet. Viimeisen kuuden minuutin aikana vapaaheitot 2/4, sen lisäksi hyökkäyspäässä ainoastaan 7 ohiheittoa, 4 menetystä ja hyökkäyslevypalloja nolla. Tuollaisilla otteilla ei tiukkoja otteluita voiteta