Koripallo.com

Naisten Divari 2014-2015

Viestejä
208
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

arrowin hyökkäys hämmästyttää. itse en ole hyökännyt muita seuroja vastaan. ainoastaan pääkaupunkiseudun media on ihmetyttänyt.
mutta arrow lataa täys-laidallisen catzia kohtaan. mikähän mahtaa mättää? itse olen koripallon puolesta.
 
Viestejä
264
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

catzfan sanoi:
arrowin hyökkäys hämmästyttää. itse en ole hyökännyt muita seuroja vastaan. ainoastaan pääkaupunkiseudun media on ihmetyttänyt.
mutta arrow lataa täys-laidallisen catzia kohtaan. mikähän mahtaa mättää? itse olen koripallon puolesta.

Täyslaidallisen Catzia kohtaan? Kuinka harhainen mielikuvitus täytyy olla, että kykenee löytämään sellaista aiemmasta tekstistäni? Olen todennut kaksi tosiasiaa:
1) Catz on pelannut koko sen ajan, kun on suomalaisen naiskoriksen huipulla ollut, sarjan suurimmalla tai toiseksi suurimmalla budjetilla.
2) Jos merkittävä osa Catzin rahoituksesta tulee venäläisiltä tai ainakin vahvoja Venäjä-kytköksiä omaavilta sponsoreilta kuten Helsingin Sanomat on kertonut, Venäjän ruplan raju heikkeneminen ja idänkaupan hiipuminen tulevat todennäköisesti pitkittyessään vaikuttamaan naisten liigajoukkueista erityisesti Catzin rahoitukseen.

Tässä ei ole puolikasta sanaa kritiikkiä Catzia kohtaan. Idioottejahan seurassa oltaisiin, jos tarjolla olevaa sponsorirahaa ei otettaisi vastaan. Eikä se, että Catzilla on ollut varaa rakentaa toimiva organisaatio ja hankkia sekä huippupelaajia että -valmentajia ole todellakaan muilta joukkueilta pois. Mutta jos Catzin budjetista häviää yhtäkkiä merkittävä summa rahaa, sillä luultavasti tulee olemaan myös vaikutusta koko sarjan voimasuhteisiin. Tätäkö ei olisi saanut sanoa ääneen, tai muuten se on Catzia vastaan hyökkäämistä?

Itsehän ehdit tälläkin foorumilla ilakoimaan helsinkiläisten kiekkoseurojen putoamista jatkosta. Ilkeämpi voisi kysyä, että miten se koripalloon liittyy?

Taas asiasta kolmanteen, vaikka Harrisonin toilailut on Suomessa jo toilailtu, niin Fiba on lätkäissyt hänelle kansainvälistä pelikieltoa 8.12. saakka.
 
Viestejä
1 168
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Arrow sanoi aika pitkälle sen mitä itsekin ajattelin. Aiempi Arrow:n kirjoitus oli aivan asiallinen ja toi faktoja esiin pienillä spekuloinneilla höystettynä. Ihan kiinnostavaa mietiskeltävää.

Siitä ei pääse mihinkään että naisten korisliiga on ollut vähän tylsä epätasaisuutensa vuoksi. Kuitenkin kaikki kunnia Catzille siitä että talous on hyvässä kunnossa ja joukkueen kasaamiseen on varaa panostaa. Me muut emme ole samaan pystyneet. Eikä kyse ole vain rahasta. Mestaruudet on pelaamalla voitettu ja ansaittu.
 
Viestejä
208
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

miks naiskoris ei pärjää julkisuudessa? pitäis saada menestyvä maajoukkue. pitäis saada menestyvät joukkueet pk-seudulta. nämä tois
mahdollisuudet tv-otteluihin. mutta kun ei. mitä pitäs tehdä?
 

maju

Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Ai niin kuin menestyvä maajoukkue ja menestyvät joukkueet pk-seudulta nostivat valtavavasti miesten korisliigan suosiota?
 

Onnittelut

Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Onnittelut ToPon naisille hienosta mitalisaavutuksesta.
 
Viestejä
559
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Massivista vyörytystä finalistien vaihtopenkeiltä. Catzin vaihtopenkki voitti 6-0. Tennistä?
 

ex

Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Cabernet sanoi:
Massivista vyörytystä finalistien vaihtopenkeiltä. Catzin vaihtopenkki voitti 6-0. Tennistä?
Ei vaan koripalloa. Nyt pelataan voitosta.
Pekan 3 naista pelasi täydet 40 minuuttia!
 
Viestejä
559
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

ex sanoi:
Ei vaan koripalloa. Nyt pelataan voitosta.
Pekan 3 naista pelasi täydet 40 minuuttia!
Ei Koripalloa. Vaan suomalaistennaistenliigakorista. Joskus junnujoukkueissa voi tuollaista tulla vastaan, huonommissa junnujoukkuiessa.
 
Viestejä
2 782
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

IMG_0413.JPG


http://mikolla.kuvat.fi/kuvat/Koripallo/Peli-Karhut+-+Catz+Lappeenranta,+2.+finaali+19.4.2014/
 
Viestejä
1 168
Vs: Naisten Divari 2013-2014

Naisten divarin nousukarsinnat on nyt pelattu. BC Nokia voitti karsintaturnauksen ja nousi ensi kaudeksi divariin. Toinen divaripaikka meni HNMKY Mahalle. SBG jäi ainakin tässä vaiheessa niukasti sarjan ulkopuolelle.

Seuraavien viikkojen aikana selviää mitkä joukkueet tulevat osallistumaan naisten ykkösdivariin. Odotettavissa on että kaikki SM-sarjajoukkueet ja divarijoukkueet eivät välttämättä jatka sillä sarjatasolla johon sarjapaikka oikeuttaisi.

Suurin mielenkiinto kohdistuu keskiselle alueelle SM-sarjan kolmikkoon Huima, HoNsU ja Vimpeli. Moniko noista joukkueista pelaa SM-sarjassa? Kiinnostavaa nähdä myös mitä tapahtuu Kerava - Hyvinkää akselilla sekä Malmin alueella, jossa Capitalsin toinen joukkue putosi divarista ja tilalle nousi HNMKY:n ryhmä. Lisäksi Pirkanmaalla tilanne muuttuu kun sekä Pyrintö että Nokia ovat divarissa.
 
Viestejä
208
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

mun kannalta tietysti catzin voitto on jotain.se tuli taas. nousun jälkeen yks vuosi totuteltaessa ja sitten aina finaaleissa.
vuosia sitten alku hallitsi sarjaa mielin määrin. nyt sitten catz. miks sarja ei oo tasainen?
 
Viestejä
208
Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

mutta pk-seudun murhaavan ylivoimainen junnupotentiaali, miks se ei näy?
 

Palkitut

Vs: Naisten SM-sarja 2013-14

Ulkomaalaispelaajista ylivertaisin ja paras oli Rosetta Adzasu. :)

Pelasi koko joukkueelle . Ilman häntä sijaluku olisi ollut 9 :eek:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös