Koripallo.com

Namika Lahti 2014-2015

Vs: Namika Lahti 2014-2015

No eipä todellakaan anna mitään ruusuista kuvaa se, että ollaan protestilistalla.

Näitä Virtasen juttujahan saa uskoa, ken haluaa. Minä ainakaan en usko, että olisi kyse vain kuudesta tonnista. Se on niin pieni summa, että jollei seuralla kassan pohjalta sellaistakaan löydy, niin kusessa ollaan. Ja jos olisi kiinni vain noin vähäisestä summasta, niin johan Virtanen yksin olisi " lainannut " sen seuralle tai jopa lahjoittanut, ettei listoille oltaisi päästy?

Kuitenkinhan mahtavat rahavirrat alkavat liikkua kohta, vaikka kesällä hiljaimpaa onkin, joten eihän Virtanenkaan olisi kärsinyt kuin kuukauden, pari, kun jo omansa olisi saanut takaisin......

Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Eikä tuokaan tyyli kovin uskottavaa kuvaa seurasta ja sen taloudenhoidosta anna.

Parempi tietysti, jos ei oltaisi protestilistalla. Täytyy kuitenkin muistaa, että aikaisempina vuosina vastaavat saatavat ovat olleet jopa kymmenkertaisia nykyiseen verrattuna. Suunta on hyvä. Joukkuetta on samaan aikaan pystytty vahvistamaan. Lahteen saatu suomen hienoin koripalloareena. Väittäisin että asiat ovat hyvin lahtelaisessa koripallossa. Muutama vuosi eteenpäin ja ollaan vahvasti taistelemassa taas mestaruudesta!

Minä taas väittäisin, että asiat nimenomaan eivät ole hyvin lahtelaisessa koripalloilussa tällä hetkellä. Jos ollaan noin pikkusummissa jo protestilistalla, niin miten isokookaan voi sanoa asioiden olevan hyvin?

Ja onko tosiaan niin, että isokoo uskoo tuohon kuuteen tonniin kuin hullu punaisen polkupyörän olevan sininen, kun hänelle niin kovasti väitetään.....

6 tonnia ei ole paljoa verrattuna aikaisempiin velkoihin. Kukin saa uskoa mitä haluaa. Polkupyörän värillä ei ole minulle juurikaan merkitystä.

Lahden kaupungilla saatavia lähes 20.000 (kauppalehti 28.6) ja muut pienemmät päälle. Ei nuo mielestäni ole pieniä velkoja millekään korisseuralle tässä maassa. Noinhan se on aina ollut, ikävä kyllä. Nakertaa pahasti mielikuvaa seurasta, kun aiemmin sanottu toiminnan olleen viime kaudella plussan puolella. Uusi johto, vanhat kujeet ::)

En oikein ymmärrä miten seuralla, joka on veloissa ja millä on tulehtuneet välit jopa oma junioriyhdistyksensä kanssa, voidaa sanoa, että ihan hyvin menee...

olioko sanoi:
Lahden kaupungilla saatavia lähes 20.000 (kauppalehti 28.6) ja muut pienemmät päälle. Ei nuo mielestäni ole pieniä velkoja millekään korisseuralle tässä maassa. Noinhan se on aina ollut, ikävä kyllä. Nakertaa pahasti mielikuvaa seurasta, kun aiemmin sanottu toiminnan olleen viime kaudella plussan puolella. Uusi johto, vanhat kujeet ::)
Eiköhän tämä ole se sama summa Urkin vuokrista jota ei näemmä ole lyhennetty, viime syksynä tätä viimeks sivuttu. Mielenkiintonen aktivoituminen oliokolta foorumilla 4 vuoden hiljaiselon jälkeen...hmm :)

raappa sanoi:
En oikein ymmärrä miten seuralla, joka on veloissa ja millä on tulehtuneet välit jopa oma junioriyhdistyksensä kanssa, voidaa sanoa, että ihan hyvin menee...
Vai tällasta väität, kerro toki tarkemmin?

Highpost sanoi:
Vai tällasta väität, kerro toki tarkemmin?

Jos junioriosasto päättää irtautua kokonaan omaksi yhdistykseksi, niin on siinä pikkusen jotain pielessä. Hyvä että suostuivat kuitenkin paperilla olemaan edustusjoukkueen junioriseura. Tehän sielläpäin olette, käykää haistelemassa tunnelmaa. Tunnelma toimijoiden osalta tuntuu olevan melko kireä tai sitte mun mieliala-antureissa on pahasti kalibroinnin varaa...

raappa sanoi:
Jos junioriosasto päättää irtautua kokonaan omaksi yhdistykseksi, niin on siinä pikkusen jotain pielessä. Hyvä että suostuivat kuitenkin paperilla olemaan edustusjoukkueen junioriseura. Tehän sielläpäin olette, käykää haistelemassa tunnelmaa. Tunnelma toimijoiden osalta tuntuu olevan melko kireä tai sitte mun mieliala-antureissa on pahasti kalibroinnin varaa...

Eikös tuo ole aika viisas ja ihan yleinen käytäntö? Ikäväähän se olisi jos miesten joukkueen talousongelmat toisi koko seuran toiminnan alas kuten joskus on käynyt.

Elokuu alkoi ja jenkkiuutisia tulee monelta suunnalta. Ehkä kohta kuuluu jotain Namikastakin..

PG- Vuori
SG- Heinonen
SF- Ojala
PF- Mäkäläinen, Perttu
C- ?

Skoraava takamies ja liikkuva 4-5 paikan mies ainakin tuohon tarvitaan. Kolmas jenkki riippuukin siitä jatkaako Suonio vai ei? Jos ei jatka niin kolmas jenkki jotain välillä PG-SF ->puhdas takamies, point forward tai swingman. Jos Suonio jatkaa niin sillon selkeesti 3-4 paikan yleispelaaja. Jotain jenkkilistaa olen tässä kevään/kesän aikana pitänyt, mutta katotaan nyt viitsiitkö sitä laittaa eetteriin.

Eihän tämä nyt hirveän hyvältä näytä, kun velkahuhut vellovat eikä jenkkirintamalla ole tapahtunut mitään. Onkohan edes tarjouksia lähetetty vielä?

jaakko1 sanoi:
Eihän tämä nyt hirveän hyvältä näytä, kun velkahuhut vellovat eikä jenkkirintamalla ole tapahtunut mitään. Onkohan edes tarjouksia lähetetty vielä?
Ei tässä kiirettä vielä. Viime vuonna jenkit julkistettiin elokuun loppupuolella/syyskuun puolella. Palviainen kait palaillut vasta nyt U18 joukkueen matkasta.

Sais kyl pikku hiljaa alkaa tulee jenkkipelaaja uutisii. Johan sieltä alkaa kohta olla kaikki hyvät jo viety.

Boombabydaggers sanoi:
Sais kyl pikku hiljaa alkaa tulee jenkkipelaaja uutisii. Johan sieltä alkaa kohta olla kaikki hyvät jo viety.

Kyllä näin vaan kävi että free-agent poolista loppuivat pelaajat. LOL

Boombabydaggers sanoi:
Amerikkalaisista hyvistä koripalloilijoista ei tule pulaa, koskaan. Sen verran runsasta on tarjonta. Parhaat jannut Korisliigaan poimitaan monesti vasta syksyllä.

Mahdollisesti tällä viikolla jo tulossa uutisia. Kokeneita jenkkejä kuulemma haarukassa.

Nyt sille Suoniolle sopparia käteen niiku olis jo!

Samaa mieltä. Jos oli varaa hankkia Ojala & Perttu, niin on pakko olla varaa jatkaa Suonion sopparia. Ojala & Perttu vieläpä ovat pelaajia, joita joukkue ei erityisemmin olisi edes kaivannut.

jaakko1 sanoi:
Samaa mieltä. Jos oli varaa hankkia Ojala & Perttu, niin on pakko olla varaa jatkaa Suonion sopparia. Ojala & Perttu vieläpä ovat pelaajia, joita joukkue ei erityisemmin olisi edes kaivannut.

Suonion tapauksessa kyse on liene rahaa enemmän siitä, haluaako mies jatkaa ylipäätään uraansa. Jo kerran uran päättäneen loukkaantumisen jälkeinen paluu oli onnistunut, mutta mies on jo 32-vuotias. Suonion kaltaisen puoliammattilaisen pitää kuitenkin miettiä elämää myös uran jälkeen. Jos siis pelaa, niin Lahdessa. Jos Suonio tekee paluun mihin tahansa muuhun joukkueeseen, seison nöyrästi korjattuna.

Olen ymmärtänyt, että Suonio kyllä itse haluaisi jatkaa, mutta seuran puolelta ei löydy yhtä paljon innostusta. Saatan kyllä olla väärässäkin.

jaakko1 sanoi:
Olen ymmärtänyt, että Suonio kyllä itse haluaisi jatkaa, mutta seuran puolelta ei löydy yhtä paljon innostusta. Saatan kyllä olla väärässäkin.

Et ole väärässä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.