Koripallo.com

NBA 2k11

koripallonero

Vs: NBA 2k11

joku? sanoi:
Pystyykö D-laguesta nousemaan NBA:han? Jos pystyy niin miten?

Ikävä kyllä tässä versiossa (NBA 2k11) ei pysty.

Olen pelannut nyt tätä peliä kohta vuoden ja tiedän sen. Nimittäin onnistuin vakiinnuttamaan paikkani D-leaguessa Sioux Falls Skyforcen pelaavassa kokoonpanossa kolmen kauden kuluessa. 212 cm, 130 kg täyttä lihaa, korinalusten dominantti PF/C (role player) tilastoilla: per game (12 mins, 4,2 pts, 2,9 rbs, 0,7 blks).

Sopimustani joukkueessa ei valitettavasti kuitenkaan jatkettu, joten agenttini joutui etsimään minulle pelipaikkaa ns. koirien ja kissojen avulle. Summer leaguessa sain näytön paikan Charlotte Bobcatsin kesämiehistössä. Peliaikaa ei kuitenkaan herunut kuin 3 minuuttia per ottelu ja ei ainuttakaan pelitilannekoria, yhden pisteen onnistuin heittämään vapaaheitosta. :)

Kesä kävi jo kohti loppuaan ja agenttini olikin todella huolestunut urastani ja hän joutui tekemään rankasti töitä. Hetken ajan kuluttua peli ilmoitti "unable to find any suitable teams from America, sorry", joten tieni kävi Eurooppaan.. ja Suomen Korisliigan Korihaihin. Syksyn ensimmäisessä harjoitusottelussa vastaan asettui KTP. Onnistuin tekemään kaksi standing dunkkia, upotin yhden kolmen pisteen heiton ja onnistuin yhdessä vapaaheitossa. Myös 4 reboundia liimautui suuriin kouriini, valitettavasti foulasin itseni ulos jo 3. neljänneksen puolivälissä. Eli 8/4 ensimmäisestä pelistä ei ollut mielestäni hassummin. :)

Olin tyytyväinen, mutta harjoitusotteluni ei ollut tarpeeksi vakuuttuva joten minut siirrettiin suomalaisen koripallon "finnish korisliiga development leagueen" eli käsittääkseni 1. divisioonan, sain pelipaikan joukkuesta nimeltä TomPo, mutta uusi kausi on nyt aluillaan ja uskon, että pelipaikka starttaavasta fivestä on aikalailla selviö, mutta nöyränä pelaillaan vielä siltikin. Todella hyvä peli tämä koripallopeli, NBA 2k. :)
 

Vau

Vs: NBA 2k11

Kyllä sieltä on pakko päästä nousemaan nba:han! Mutta todella siistiä jos tämmöinen euroopan mahdollisuus. Täytyy pelata pelit huonosti ;)
 

joku?

Vs: NBA 2k11

Tilastollisesti olen D-liigan paras...

Se myös, että (my player) lopettaako pelaaja uransa, kun on tarpeeksi vanha? (voiko pelaajan ikä olla esim. 45)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös