Koripallo.com

NBA league passin peruutus

Hei,

Tuli tilattua NBA leagua pass keväällä playoffien katsomista varten. Tuli siinä samassa tilattua tuote NBA TV Live (monthly), jossa pääsee katsomaan pelien ulkopuolisia videoita (haastatteluita jne.).

Nyt kun yritän poistaa tilauksen, niin törmään ihmeelliseen ongelmaan. Tilausta ei voi peruuttaa. Näyttää siltä, että kun on kerran tilannut, niin on ikuisesti tilaaja. Lähetin ainoaan sähköpostiosoitteen, nbasupport@neulion.com jonka etsiminen oli työn takana viestiä, että halua peruuttaa tilaukseni, mutta sieltä ei ole tullut vastausta.

Pahoin pelkään, että myös league passi uusitaan automaattisesti ensi kaudelle, ilman että minulta kysytään yhtään mitään.

Myös muualla on reagoitu samaan ongelmaan, asiakaspalvelun puutteeseen:
http://updates.deadspin.com/post/34784222992/nba-league-pass-broadband-is-shit-and-you-should-not

Jos sinulla on samoja kokemuksia tai vinkkejä, miten tämän tilauksen saa peruutettua, niin kiitän jo etukäteen. Ei ole hauskaa maksaa joka kuukausi tilauksesta, jota ei halua.

Vs: NBA league passin peruutus

Jos ei muu auta, niin kuoleta luottokortti.

Myös: Etsi vastuussa oleva henkilö ja paskanna postilaatikkoon.

Aika yleismaailmallinen vinkki, saa ottaa talteen.

Muistaakseni joskus samantyylinen ongelma ratkesi sillä, että "Welcome, [oma nimi]"-otsikon alta "Billing & Payment info"-kohdasta vaihdetaan luottokortin numero ja vanhentumispäivä johonkin satunnaiseen muuhun.

Mokeski sanoi:
Muistaakseni joskus samantyylinen ongelma ratkesi sillä, että "Welcome, [oma nimi]"-otsikon alta "Billing & Payment info"-kohdasta vaihdetaan luottokortin numero ja vanhentumispäivä johonkin satunnaiseen muuhun.

Kiitos vinkistä. Täytyy kokeilla, jos ei muuta keinoa löydy.

Onko muilla lisää ideoita?

Mene alasti tietokoneen taakse kyykkyyn ja kun kello on tasan 00:00, niin hyppää koneen yli ja ikään kuin yllätä League Pass itse teossa.

Saikka sanoi:
Myös: Etsi vastuussa oleva henkilö ja paskanna postilaatikkoon.

Aika yleismaailmallinen vinkki, saa ottaa talteen.

Eli jos olet itse tilannut League Passin ottamatta selvää mihin sitoutuu, niin...?

Sal-serkku sanoi:
Eli jos olet itse tilannut League Passin ottamatta selvää mihin sitoutuu, niin...?

Mä näen tämän asian niin, että jos vitsailee postilaatikkoon kakkaamisesta, tekee itsensä syyntakeettomaksi. Mä en nähnyt mitään, en tiedä mitään, eikä mua voida syyttää mistään.

"I DID NOT MOVE!"

Ja kyllä, aina pitää lukea käyttöhjeet ennen kuin lähtee säveltämään mitään.

Sal-serkku sanoi:
Kyllähän totuus on, että tuossa League Pass -palvelussa on ammottava sunnitteluaukko, joka tekee toistaiseksi voimassaolevan tilauksen purkamisesta kohtuuttoman hankalaa. Ihmettelen, miksei tuohon ongelmaan ole puututtu, jos kerran hommasta on tiedetty jo ainakin pari vuotta.

hamahakkimies sanoi:
Kyllähän totuus on, että tuossa League Pass -palvelussa on ammottava sunnitteluaukko, joka tekee toistaiseksi voimassaolevan tilauksen purkamisesta kohtuuttoman hankalaa. Ihmettelen, miksei tuohon ongelmaan ole puututtu, jos kerran hommasta on tiedetty jo ainakin pari vuotta.

On todella outoa, että ainoa keino päästä eroon tilauksesta on sotkea luottokortin numero. Jotenkin haiskahtaa, että tällaista ei ihan vahingossa kehitetä. Näinhän tuo lafka pakottaa asiakkaita tilaamaan ja vain harva jaksanee lähteä oikeustoimiin. Ensimmäinen palvelu, joka tilataan kerralla hautaa asti. Melkoisen paskaa palvelua, mutta ilmeisesti NBA:lla on mahdollisuus tähän koska laji on niin suosittu.

hamahakkimies sanoi:

Koska työssä käyvälle ihmiselle voi olla helpompi maksaa nykyinen hinta ja katsella satunnaisesti pelejä, kuin lähteä purkamaan sopimusta nykyisillä tavoilla. -> Lisää rahaa palvelun ylläpitäjälle.

Samaahan harrastavat ihan kusetusmielessä kaikki erilaiset Facebookin "ilmaiset näytteet" tai "nettiälykkyystestien" aiheuttamat jatkuvat puhelinlaskuun lisättävät tilaukset. Yllättävän monet ihmiset jatkavat tällaisia tilauksia ja maksavat laskut mukisematta perumisen ollessa riittävän vaivalloista.

Erona näihin selkeisiin huijauksiin on League Passin kohdalla kuitenkin se, että tässä saa itselleen ihan oikean tuotteen, joka ei monen ihmisen mielestä ole edes pahan hintainen.

hamahakkimies sanoi:

Asia on toki näin. Kunhan vain pohdiskelin, että kenen postilaatikko olisi tässä tapauksessa se oikea kohde.

Sal-serkku sanoi:
Asia on toki näin. Kunhan vain pohdiskelin, että kenen postilaatikko olisi tässä tapauksessa se oikea kohde.
Näinhän minäkin tuon tulkitsin. Kunhan koetin vähän loiventaa keskustelua, ettei "Molten":ille turhaan synny sellaista kuvaa, että "ilkeä norsunluumafia kehoittaa vastarekisteröitynyttä avuntarvisijaa samoin tein $ontimaan omaan po$tilaatikkoonsa" .

Lähetinpä tänään noin kuusi tuntia sitten viestiä NBA-tv:lle ( nbasupport@neulion.com ). Ei vastausta. Pitänee pommittaa kunnes ne vastaavat.... ja nytten sitten vastasivat heti, kun lähetin uuden viestin, että ottavat asian käsittelyyn. Ovat selkeästi tehneet tahallaan tilaamisen helpoksi, mutta tilauksen lopettamisen vaikeaksi.

Toi on kyllä totaallisen hanurista, että toi League Passista irtipääseminen on tehty noin hankalaksi. Varmaan jostain Helvetin enkeleistäkin on helpompi erota kuin sopimuksestaan NBA League Passiin :(

Ite painin saman ongelman kanssa pari kautta sitten. Silloin kun muu ei auttanut, niin googlasin, että miten tuosta pääsee eroon. Yllättävän monella oli ollut samoja ongelmia ja kaikki olivat sitä mieltä, että tuon lopettaminen on liian hankalaa. Laitoin mailia johonkin mailiosoitteeseen ja sanoin jyrkästi, että haluun eroon tästä paskasta.

Ja nyt olen taas League Passin omistaja ;D Itselleni on erittäin tärkeää KULUTTAJANA omata se tieto, että vaikka tuote olisi kuinka hyvä ja en olisi aikeissakaan lopettaa tilaamista, niin sen pitää silti olla helppoa niin halutessani! Netflixiin esimerkiksi olen ollut tyytyväinen ja sen saan lopetettua parilla hiiren klikkauksella. Se tieto tuntuu takaraivossa kivalta.

Kauhulla odotan taas hetkiä, kun ei ehdi seuraa niin paljon NBA:taja yrittää päästä tuosta taas eroon. Tuote on erinomainen ja viihde loistavaa, mutta eroonpääseminen täyttä paskaa

Ei kai se playoff-paketti uusiudu itsestään? Ei ole ainakaan minulla uusiutunut.

Ainakin viime EM-kisojen aikaan myös Fiballa oli tuommoinen itsestään uusiutuva paketti. Se piti muistaakseni irtisanoa meilitse. Kaiken järjen mukaan toimitusehdoissa pitäisi olla joku pykälä palvelun irtisanomisesta.

Dreier sanoi:
Ei kai se playoff-paketti uusiudu itsestään? Ei ole ainakaan minulla uusiutunut.

Ainakin viime EM-kisojen aikaan myös Fiballa oli tuommoinen itsestään uusiutuva paketti. Se piti muistaakseni irtisanoa meilitse. Kaiken järjen mukaan toimitusehdoissa pitäisi olla joku pykälä palvelun irtisanomisesta.

Tästä ei voi olla täysin varma. Ilmeisesti kokonaisen kauden tilanneilla uusiutuminen on ollut automaattista.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.