Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Slash sanoi:
Tästä tuli kyllä ylivoimaisesti päivän parhaat naurut.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h__T2bwiNic[/youtube]
Naurut tuli kyllä :D
 

Pallokoli

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Eipä ole ennen tullut näin Bugista peliä vastaan kuin tämä 2K10. Miten tälläsiä kehdataan edes päästää markkinoille?
Onkos porukoilla tästä uudesta LIVEstä mitään hyviä kokemuksia? Viime vuonnahan 2K9 vei LIVEä ihan 60-0. Vaikka muutama bugi viimevuonnakin löytys.
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

pelaan 2k10 clevelandia vastaan 4. playoff peliä. peli tilttaa aina ku yritän alottaa sitä peliä. kaikki harjotukseet (shootaround ja nää) toimii,, tietääkö kukaa mistä on kysymys? levys ei naarmun naarmua eike kone oo pölys? aiheuttaako se jotain häikkää jos pitää peliä koko ajan konsolis vaikka ei pelaiskaa? kiitos jo etukäteen:p
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

stoneddd sanoi:
pelaan 2k10 clevelandia vastaan 4. playoff peliä. peli tilttaa aina ku yritän alottaa sitä peliä. kaikki harjotukseet (shootaround ja nää) toimii,, tietääkö kukaa mistä on kysymys? levys ei naarmun naarmua eike kone oo pölys? aiheuttaako se jotain häikkää jos pitää peliä koko ajan konsolis vaikka ei pelaiskaa? kiitos jo etukäteen:p
En tiedä muusta, mutta sekin aiheuttaa vaurioita, jos pidät levyä aina koneen sisällä.
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

siis ihan kaikki muut pelissä toimii paitsi se ku yrittää pelata my playeris sitä 4. peliä! vaikka alottas uuden mp niin toimii silti. onko tehtävis mtn jos se johtuu siitä levyn pitämisestä sisällä konees?
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

123456123 sanoi:
koneeseen vai levyyn?
Molempiin. Ei saata tulla, mutta on tullut minullekkin.
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

stoneddd sanoi:
siis ihan kaikki muut pelissä toimii paitsi se ku yrittää pelata my playeris sitä 4. peliä! vaikka alottas uuden mp niin toimii silti. onko tehtävis mtn jos se johtuu siitä levyn pitämisestä sisällä konees?

vastauksia kiitos:p
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

jere sanoi:
Sain äsken tiedon et patch tulee 26.11.

Hyvin saatu tieto.

Päivityshän on jo valmis ja testattu 2k gamesin puolelta. Päivitys on laitettu eteenpäin, reilu viikko sitten. Microsoftin ja sonyn omat testaajat testaavat päivitystä viikon tai kaksi. Puolessa välissä odotusta ollaan, toivottavasti jo yli.

Pelihän on täysin keskeneräisenä päästetty markkinoille, mutta ei se silti vie pois kaikkien aikojen parasta pelattavuutta. Täysin verrattavissa muutamien vuosien takaisiin pesseihin. Kun pikku jutut vielä korjaantuu, niin pelihän on loistava.
 

Hai

Viestejä
1 703
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Se on muuten kohtuu ärsyttävää kun ottelun ratkaisu hetkillä kesken hyökkäyksen ruutuun pamahtaa joku perkeleen sarjataulukko eikä se lähe siitä pirullakaan pois! Ja sehän on tietty sen verran iso että peittää melkein koko hyökkäysalueen... :D
Yleensä toi on tullut puolustuspäässä mut nyt on pari kertaa myös hyökkäykses.

Se on kohtuu hauskaa kun joku antaa sivurajaa niin sit se pomppaa jossain vaihees pari metriä kentän puolelle antaa sitä!

Sit tällänen kysymys että painanko jotain väärää nappia kesken matsin kun muutaman kerran on menny coach mode päälle kesken pelitilanteen, siin sitä sit vähän aikaa ihmettelee ettei miksei ukkelit tottele mua! Eli onks siihen joku pikanäppäin olemas vai onko toikin joku bugi vaan??


Muuten kyl ihan jees... toivottavasti päivitys pelastaa!
 

Amberssonit

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Nyt on tullut tahkottua muutaman päivän ja illan tätä uutta koota. Vielä en ole itse törmännyt mihkään hirveisiin bugeihin. Tosin olen pelannut vain My Playeriä. "Hauskin" bugi on varmaankin ollut se että nämä reippaat tanssitytöt eivät ole suostuneet lähtemään kentältä pois aikalisän loputtua. Siinä ne on sitten reippaasti vetänyt ohjelmanumeronsa loppuun pelaajien väistellessä kiinteitä pakaroita.

Kunhan nämä kaikki bugit saataisiin korjattua niin kyllä tämä olisi kaikkien aikojen korispeli (heti legendaarisen Lakers versus Celticsin jälkeen)
Parannettavaa toki löytyy mielestäni pelaajan liikkeissä, hieman nihkeältä tuntuu liikkuminen ja esim. tarkka pelaajan ohjaaminen on todella vaikeita (vai olenko vain niin sukka?) Myös erillistä dribblausnamiskuukkelia hieman kaipaan.
 
Viestejä
953
Vs: Nba live 10 ja 2k10

http://www.2ksports.com/forums/showthread.php?t=244532

Patchi on lähetetty eteenpäin Microsoftille ja Sonylle jotka vielä testaavat sitä ennen julkaisua kunhan kerkiävät.
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Amberssonit sanoi:
hieman nihkeältä tuntuu liikkuminen ja esim. tarkka pelaajan ohjaaminen on todella vaikeita (vai olenko vain niin sukka?) Myös erillistä dribblausnamiskuukkelia hieman kaipaan.

Hieman nihkeä on aika alakanttiin sanottu liikkumisesta. Ja et ole sukka, tarkka ohjaaminen on mahdotonta ennaltamäärättyjen ja todella hitaiden hahmoanimaatioiden suorittaessa itsensä loppuun vaikka väkisin.
 
Viestejä
21
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Pallokoli sanoi:
Eipä ole ennen tullut näin Bugista peliä vastaan kuin tämä 2K10. Miten tälläsiä kehdataan edes päästää markkinoille?

tähän sama!! on aina suuri pelko perseessä et pääseekö pelaamaan pelin loppuun vai ei!?!? voi vittu et alkaa ottaan päähän ku johdat jotai hyvää jengiä vastaa kymmenen pinnaa ja tiukka matsi ja sit tuomari ei päätäkkä antaa sitä sivurajaa ja jengi jää seisoskelee..eikä siis mitään tapahdu! mä en ymmärrä tällästä..loistava peli on kyllä, mut olis se siisti jos sais enemmänki ku joka toisen matsin pelaa varmasti loppuun asti eikä tarttis miettiä et koska tulee tiltti..prkl..onks siitä helkutin päivityksestä apua tähän hommaan vai onks tää vaan päin vittu tehty peli?
 

riisi

Vs: Nba live 10 ja 2k10

kannattaa kokeilla painaa selectiä niin tulee aikalisä, jonka jälkeen itellä ainakin pelaa normalisti
 
Viestejä
2
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Mistähän mahtaa johtua se että kun yritän verkossa pelata jotakin vastaan niin joukkuetta valittaessa minulla olisi 2 ohjainta käytössä? Koneena PS3.
Enkä voi vaikuttaa siihen toiseen. omistan yhden ohjaimen + ratin. ratti on langallista mallia ja se ei ole koneessa kiinni.
Se millä voin vaihtaa joukkuetta on on omanimimerkki ja se toinen omanimimerkki6.
Jos pelaa bottia vastaan niin silloin sitä toista ohjainta ei näy.
??? ??? ???
 
Viestejä
184
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Minä kun yritän pelata online-peliä pc:llä niin peli sanoo, että -no server found-. Mitäs teen? Kyllä mulla kaikki nettiyhteydet sun muut on...
 
Viestejä
953
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Slash sanoi:
Minä kun yritän pelata online-peliä pc:llä niin peli sanoo, että -no server found-. Mitäs teen? Kyllä mulla kaikki nettiyhteydet sun muut on...

Varmaan 2k:lla serverit alhaalla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös