Koripallo.com

NBA-tuokio: suomenkielinen podcast NBA-koripallosta

Viestejä
1 864
71 tai 72 Sergei Fedorovin korttia löytyy. En myy, enkä vaihda edes NBA-tuokion hupparii.
(Ja kaikki tietty kovissa muoveissa, 2 normaalia korttia samoissa muoveissa, paksut kortit yksin)

Tuokion pojat ei ole änäriä katsonu, mutta Seiskaa ovat luultavasti lukeneet, Sergei tapaili julkkista/jonkilaista tennispelaaja Anna Kurnikovaa, olivat kai naimisissa myös lyhyen aikaa, tosin Anna kiistää että oisivat olleet naimisissa.

images.jpeg


lataus (1).jpeg


Ja tapaili joskus myös näyttelijä Tara Reidiä, kyllä te nyt hänet muistatte.

images (2).jpeg


images (3).jpeg


Tämäpäs meni nyt hieman seksituokion puolelle.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 864
Viestejä
1 864
Palotie puhui lähetyksessä, että ottaisi selville kuinka hyvä pappi Siakamista olisi voinut tulla. Epäilen vahvasti, että tuskin Palotie sitä selvittää ja se kommentaattorikin taitaa tuijotella vain tilastoja eikä selvittele oisko jostain tullut hyvää pappia, mutta löytysköhän jostain joku joka sen voisi tuokiossa selvittää?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 864
Nyt olisi oikea kysymys. Kun ysärin lopulla katselin urheilua, niin nenälaastari tuntui olevan melkoisen suosittu juttu lajissa kuin lajissa. Oliko sitä käytössä myös NBA:ssa, ja voitettiinko sen avulla mestaruuksia ja MVP-palkintoja?
Ei ole tietoa asiasta, koska silloin ei paljoa NBA näkynyt pohjois-savossa.

Vai olikohan tuosta jotain puhetta jossain jaksossa jo?

Ai niin, sanoitte että olen on innokas kuuntelija, ohjelman henkeen sanoisin että olen vain kuuntelija.

Vihje, ei kannata kertoa kilpailijoiden nimiä lähetyksessä, saatatte menettää kuuntelijoita.
nba_1__300x300.jpg
 
Viestejä
1 347
Saataisiinko näihin podcasteihin moderniin tapaan ns. "sisältövaroitukset", esim.
sv.





matematiikka, tilastot, numerot jne.
 
Viestejä
7 418
Nyt olisi oikea kysymys. Kun ysärin lopulla katselin urheilua, niin nenälaastari tuntui olevan melkoisen suosittu juttu lajissa kuin lajissa. Oliko sitä käytössä myös NBA:ssa, ja voitettiinko sen avulla mestaruuksia ja MVP-palkintoja?
Ei ole tietoa asiasta, koska silloin ei paljoa NBA näkynyt pohjois-savossa.

Vai olikohan tuosta jotain puhetta jossain jaksossa jo?
Tämän tyyppisistä jutuista voidaan tehdä oma jaksonsa ensi kaudella.

Ai niin, sanoitte että olen on innokas kuuntelija, ohjelman henkeen sanoisin että olen vain kuuntelija.
Kiitoksia tarkennuksesta. Laitamme oikaisun seuraavaan jaksoon.

Vihje, ei kannata kertoa kilpailijoiden nimiä lähetyksessä, saatatte menettää kuuntelijoita.
nba_1__300x300.jpg
NBA Sauna yra geriausias krepšinio podcast'as!

Saataisiinko näihin podcasteihin moderniin tapaan ns. "sisältövaroitukset", esim. sv. matematiikka, tilastot, numerot jne.
Pidetään tämä mielessä ja katsotaan, josko näille tulee vielä tarvetta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös