Koripallo.com

Paras Ei-NBA pelaaja?

Vs: Paras Ei-NBA pelaaja?

Nicola Vujcic, Theodoros Papaloukas, Jeremiah Massey, Tanoka Beard, Darjus Lavrinovic, Mike Batiste, Juan Carlos Navarro, Marcus Brown, Trajan Langdon, Dejan Milojevic, Teemu Rannikko(!).

Onhan noita.

jormas

Mun puolesta eurooppalaisia sais mennä rutosti lisää NBA:han...takuulla taitoa löytyy myös ei-usalaisista, se on todistettu jo.

Missäköhä ois Jugoslavian/Kroatian uudet kukocit,petrovicit ja kumppanit?

jormas sanoi:
Mun puolesta eurooppalaisia sais mennä rutosti lisää NBA:han...takuulla taitoa löytyy myös ei-usalaisista, se on todistettu jo.

Missäköhä ois Jugoslavian/Kroatian uudet kukocit,petrovicit ja kumppanit?
ja täytetään euroopan joukkueet jenkeillä kun omat tähdet lähtee meneen? herätys!

Tästähän vois vastata että Derrick Rose. ;D

köllerö

Ehdottomasti FCB:n Juan Carlos Navarro. Hyvä pelisilmä ja hyvä clutch-pelaaja.

bellinelli fani

jormass sanoi:
kuka/ketkä on parhaita euroopassa pelaavia pelaajia?

Ehdottomasti Marco Belinelli!! Ens kausi NBA, GSW. Siellä toivottavasti jo ensimmäisellä kaudella kovia tilastoja.

bellinelli fani sanoi:
Ehdottomasti Marco Belinelli!! Ens kausi NBA, GSW. Siellä toivottavasti jo ensimmäisellä kaudella kovia tilastoja.
Taas yksi youtuben kautta Belinellin "löytänyt" bandari

Itse aiheeseen, parhaudesta en tiedä (eikä muutkaan), mutta itse tykkään seurata Matjaz Smodiksen pelaamista.

lee

junnu lee aivan pysättämätön ainakin parin vuoden päästä

Näin

Nyt kun koripallon Maradona Sarunas Jasikevicius on palannut Eurooppaan, PAOn riveihin, lienee selvää kuka on paras ei-NBA pelaaja.

Felipe Lopez

Näin sanoi:
Nyt kun koripallon Maradona Sarunas Jasikevicius on palannut Eurooppaan, PAOn riveihin, lienee selvää kuka on paras ei-NBA pelaaja.

VELI TAATILA.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.