Koripallo.com

Paras Juniorivalmentaja ???

Status
Viestiketju on suljettu.

jaahas

arto sahamies on kyllä ihan hirvee! on varmaan ihan hyvä valmentaja, mut esimerkiks, meil oli niit vastaa nuores suomes. sit meil oli tosi tiukka peli(oli jatkopaikast kii) ja jos meil meni pallo yli tai jotain ni se rukoili jumalaa et kiitos jumala kiitos ja pussaili sitä palloo! se oli kyl tosi hermostuttavaa, ei yhtään nkc-mieli maista! ja me oltii sillon viel aika nuorii!
 

hei....

Kyllä suomen paras juniorivalmentaja on huiman b-poikien Hannu Kautto, siinä on miehellä asennetta ja kokoa, tuloksiakin näyttää tulevan...  :D
 
Viestejä
1
Suomen paras juniorivalmentaja on kylläkin Jukka Mantere, aivan ylivoimaisesti.. Itse olen muutaman vuoden saanut kokea yhteistyön iloa hänen kanssaan eikä ole muita kun hyviä muistoja.. Että näin. :)
 
Viestejä
36
No eiköhän se kaikilla ole oma "paras" valmentajansa juniorivuosilta itseni mielestä paras on ollut Jyri Lohikoski
 

L

Viestejä
9
EEEEEehdottomasti Mantere! Mantere on aivan loistava tyyppi ja todella hyvä valmentaja! :)
 

Paras sentteri eli mä x]

Mielestäni Orimattilan Jymyn Minityttöjen (-93) valmentaja Seppo Mölsä ja apuvalmentaja Jere Kivinen    ::) ;D   :-\ :-X
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös