Koripallo.com

Paras korisleffa ikinä ?

billy ho

mun mielest paras on ilman muuta white men can't jump, eli mustat donkkaa tykimmin. Ihan levotont showtime-korist ja neekereitten väittelyy los angelesin kaduilla.

Tähän mennessä nähdyistä korisleffoista parhaita ovat He Got Game ja Above The Rim. Noiden kahden välillä en osaa päättää ainakaan vielä, että kumpi on parempi.

tätä varmaan on harva nähnyt, mutta parhaat koripallokohtaukset on elokuvassa: Angels with dirty face (1938).
Kannattaa myös katsoa elokuva earl magnigaultista(nimeä en muista). siinä on rucker turnauksesta ja kuuluisa kaksoisdonkki ja muutakin peruskoripalloleffa toimintaa.

kyseisen leffan nimi on suomeks harlemin legenda (eng: rebound - the legend of aerl "the goat" manigault)..se on kyl yks mun suosikeista..toinen hyvä on just toi love & basketball..

ton above the rimin haluisin kyl nähdä..sitä on aika moni kehunu..mistäköhän sen vois saada? tietoo kellään?

adebisi sanoi:
kyseisen leffan nimi on suomeks harlemin legenda (eng: rebound - the legend of aerl "the goat" manigault)..se on kyl yks mun suosikeista..toinen hyvä on just toi love & basketball..

ton above the rimin haluisin kyl nähdä..sitä on aika moni kehunu..mistäköhän sen vois saada? tietoo kellään?
Laillisesti saat sen tilattuna Amazonista (www.amazon.com). Jos taas et halua maksaa niin saat sen irkistä (EFNet:ssä #bball-vidz kanavalta), mahdollisesti myös DC:llä tai vastaavilla.

eckö

And1 elokuvat tai videot on parhaita koris filmejä mitä olen koskaan nähnyt!

Air Bud

Air Bud on aika kiva ehkä vähä enemmän lapsille tai lapsen mielisille.( En kyl tiedä kirjoitetaanko toi Air Bud,mut ihan sama.)

Paras mitä on suomen telkkarista tullu kattotua on Mustat Donkkaa tykimmin!

His_Airness

Hoop Dreams, ehdottomasti. :D

Elävästä elämästä. Erityisen sykähdyttävä on kohtaus leffan alkupuolella, kun Isaiah Thomas vierailee poikien reeneissä.

lucy liu

love&basketball on tosiaan hyvä...mainitsemisen arvoinen on myös Mekhi Phiferin, Julia Stilesin ja Josh Hartnettin tähdittämä elokuva "O" (en tiedä onko sille joku suomenkielinen nimi...) koris ei tosin tässä leffassa ole ehkä pääasia mut yks uskomaton donkki kuitenkin nähdään!!!!! 8) kannattaa ehdottomasti kattoo.

syöhääkanaa

space jam on kyll'ä lähimpänä sydäntäni! se onb vaa nii hyvä

High One

Love and Basketball on aivan loistava!!! Ja SpaceJam tulee perässä jos lasketaan mukaan...(muita on paha sanoo ku en oo nähny...)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.