Koripallo.com

Pitkiä collegehousuja?

Viestejä
1
Vaimon kanssa tässä kinattu koko syksy että täytyyhän pitkille ja hoikille ihmisille JOSTAIN löytyä collegehousuja. Hän väittää että ei löydy! Olenko taas väärässä?
Taustaa sen verran, että lasten vaatehuolto on ollut hänen hommiaan jo reilut parikymmentä vuotta, ja mallikkaasti homma onkin hoitunut, hetkittäin jopa vähän turhankin mallikkaasti, mutta sen ehkä selittää se, että vaimo tykkää ostella vaatteita. Noh, ei siitä sen enempää, mutta nyt siis ongelmana on että poika otti ja venähti pituutta niin että nyt sitä on tasan 2 metriä, ja kaikki tall-maininnalla olevat collegehousut joita (verkko)kaupoista löytyy, ovat enemmänkin capri-mallisia. Tai no, ei nyt ihan, mutta selkeästi liian lyhyitä joka tapauksessa. Ja koska minulla ei ole vaatteiden shoppailusta juurikaan kokemusta, ajattelin että tältä foorumilta voisi löytyä apuja? Eli mistä hoikalle kaksimetriselle pojalle collegehousut?

Tarkennetaan vielä ettei tule sanomista, että kyllä minä omat vaatteeni ostan, farkut löytyy Stockalta, sama merkki ja malli jo yli 10v., ja t- ja kauluspaidat ym. pitkälti Mr. Bigiltä, tai sitten Pohjanheimolta jos vähän parempaa seppälää on haussa, mittaa kun on itsellänikin 203cm, mutta ongelma on tässä tapauksessa se että en ole enää vuosiin mennyt kategoriaan hoikka.

Kiitos jo etukäteen jos löytyy vinkkejä!

Nii joo, Pirkanmaalla asustellaan jos sillä nykyisin on merkitystä.
 
Viestejä
216
Minä ostan collegehousuni Tallinnan sataman Nautica kauppakeskuksesta ja sieltä liikkeestä nimeltä Cropp. On sitten todella laadukkaita ja useasti paljon tarjouksessa olevia housuja. Viimeksi ostin niin olisiko ollut 16€ ja muita pitänytkään sen jälkeen.
Joo "kaukana" on, mutta mikä sen parempi tekosyy lähteä risteilylle, kuin collegehousut ostamaan Tallinnasta ja vetää siinä samalla kahden päivän lärvätsalot.
 
Viestejä
22
Minä ostan collegehousuni Tallinnan sataman Nautica kauppakeskuksesta ja sieltä liikkeestä nimeltä Cropp. On sitten todella laadukkaita ja useasti paljon tarjouksessa olevia housuja. Viimeksi ostin niin olisiko ollut 16€ ja muita pitänytkään sen jälkeen.
Joo "kaukana" on, mutta mikä sen parempi tekosyy lähteä risteilylle, kuin collegehousut ostamaan Tallinnasta ja vetää siinä samalla kahden päivän lärvätsalot.
Niin tuo Cropp löytyy kyllä ihan Pasilan Triplasta ja Espoon Iso Omenastakin.... mutta itse kyllä luen kategoriaa Henkka&Maukka eli ei laadusta tietoakaan.
 
Viestejä
181
Minä en vaatteita taloudessa hanki, mutta asioista hyvin perillä oleva puoliso on korispojalle hankkinut collegehousut Niken verkkokaupasta, jossa on ollut tarjolla Tall malli. Joskin ilmeisesti juuri nyt sellaisia ei siellä ole, mutta aiemmin on ollut ja niitä on ostettu.

Eli katsoppa näiden isompien valmistajien verkkokaupat läpi (Nike, Adidas jne.) ja katso onko Tall,Slim tms. tarjontaa olemassa. Aiemmin on ollut ja hyviä kokemuksia siitä on saatu. Ongelmasi on meilläkin tuttu, eli saadaksesi tarpeeksi pituutta housuun tahtoo tulla liiaksi leveyttä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös