Koripallo.com

PuHu - Kataja Energia Areena La 20.1. Klo 17.00

Kumpi juhlii voittoa ja kahta sarjapistettä summerin soidessa?

  • PuHu

    Ääniä: 6 24,0%
  • Kataja

    Ääniä: 19 76,0%

  • Äänestäjiä
    25
Viestejä
2 688
JoKaFan sanoi:
Levypallot pääasiallisesti omista ohiheitoista... Noh nykyisellä jenkkisysteemillä joukkueet, kuten Lahden lisäksi Katajakin, voivat hankkia ns. roolipelaajia. Mutta alle 2-metrisiä duunarijenkkejä, kuten Gaines ja Holmes (on alle, vaikka toisin sanotaan), en itse Katajaan hankkisi. Jotenkin molemmat em. pelaajat tuntuvat kolmospaikan jenkeiltä, jotka pelaavat nelosta.

Onko sillä nyt niin isoa merkitystä onko 198cm vai reilut 2 metriä? Holmes ja Gaines pystyy vetämään Suomen sarjassa mainiosti nelospaikkaa, vaikka ovatkin alle kaksi metrisiä. Molempien fysiikka on niin kova. Sanoisin, että aika moni korisliigavalmentaja ottaisi joukkueeseen jomman kumman mieluummin kuin esim. monesti niiiin flegmaattisen Clifton Jonesin...
 
Viestejä
951
Eiks Puhu ollu jo lähellä lähettää Gainesin pois? Kaverihan parantanu selkeästi. Vaikka Salami on menny samaa tahtia melkein huonommaksi.
 
Viestejä
19 544
Sen mitä olen Gainesin peliä nähnyt, niin kaverihan on kova runnomaan ns. tahtokoreja ja levypalloja, vaikkei muuten kovin taitavalta vaikutakaan. Kelpaisi varmaan tännekin Jonesin tilalle mainiosti. Eilenkin tehnyt käsittämättömästi melkein puolet Puhun pisteistä. Se jos mikä on Katajan taholta anteeksiantamatonta, että päästetään kaveri noin riehumaan.

No kun kerran se asenne jäi tänne kotiin, niin mistäs sitä ehti enää takaisin hakemaan.

Varmalta lähteeltä tieto, että Nursella on kuulemma Heiskan täysi tuki ja on ollut kaveriin tyytyväinen. Ihmetyttää kyllä? Itse olen nähnyt Nurselta ehkäpä vain yhden kohtuuhyvän pelin. Ei voi muuta kuin toivoa, että petraisi keväällä, sillä muuten lienee toisi epäonnistunut hankinta. Kyllä on vieläkin Lehtosta ikävä.

Kataja vetää tällä hetkellä kuulemma tosi kovaa reeniä. Vaikuttaisikohan se mitenkään, että pari viimeistä peliä on ollut aika jäykkää katseltavaa? Mutta kaipa muuallakin harjoitellaan kovaa?

Joka tapauksessa eilisen kaltaisella pelillä ei taida muistakaan vieraspeleistä voittoja irrota? Tietty tämähän voi olla joukkueen taktikointia, ettei jouduta ekalla pudotuspelikierroksella Pyrintöä vastaan. Antaa Hongan kohdata se. Tällä hetlkellä näyttää nimittäin siltä, että Pyrintö voi hyvinkin olla se Musta Ori, joka vie kaiken keväällä muitten nokan edestä?

Ja Loidi taas eilen heti alussa virhevaikeuksiin. Se näköjään pilaa miehen pelin joka kerta.

Vielä olisi aikaa vaihtaa Jones johonkin kovempaan kaveriin. Eri asia sitten, onko siihen enää varaa, siis rahaa?

Ja Axtonille pitää päästä paremmin järjestelemään heittopaikkoja. Sellainen käsitys eilisen pelin lopusta jäi, että Virtanen ja Nurse yrittivät molemmat liian yksin ratkaisuja?

No katsotaan, jatketaanko seuraavat pelit vielä sukelluksissa? Sinänsähän tällainen yksittäinen tappio ei paljon merkitse, ellei se ihan tavaksi tule.
 
Viestejä
287
Memphis sanoi:
Eiks Puhu ollu jo lähellä lähettää Gainesin pois? Kaverihan parantanu selkeästi.
Sopimus oli alunperin vain joulutaukoon asti, mutta hyvillä otteillaan Marwan lunasti jatkopahvin itselleen. Papinaho kaiketi olisi halunnut tilalle taitavamman kaverin, ainakin syksyllä kuultu kritiikki viittasi siihen suuntaan. Tai sitten Antti oli vain katkera kun oma löytö Serbiasta sai lähteä. Vaikka haukkui valmentaja myös Vujcicin ennen sopimuksen purkua. Näin jälkikäteen Gainesin jatko tuntuu oikealta päätökseltä, vaikka PuHulla olisi varmasti käyttöä selkeälle scoraajalle, niin sellaisen löytäminen voi olla pirun vaikeaa ainakin PuHun resursseilla. Henkilökohtaisesti katselen sata kertaa mieluummin tuollaista vähän taitorajoitteista, mutta tosi yritteliästä kaveria, kuin jotain joka pelissä 25 pinnaa mättävää, mutta puolustuksen täysin laiminlyövää omien tilastojen kaunistelijaa.
 
Viestejä
2 819
Nanski näyttää muutaman viime pelin tilastojen perusteella päässeen vireeseen. Hieno homma.

Aamun Hesaria katsellessa tuli väkisinkin pohdittua, että jos Sanomatalolla oikein yritettäisiin, kyllähän nuo raportit saisi vielä viitisensataa merkkiä lyhyemmiksi...?
 
Viestejä
16 284
JOEN SUU sanoi:
Sen mitä olen Gainesin peliä nähnyt, niin kaverihan on kova runnomaan ns. tahtokoreja ja levypalloja, vaikkei muuten kovin taitavalta vaikutakaan. Kelpaisi varmaan tännekin Jonesin tilalle mainiosti.

No myönnettäköön tuo nimenomaan Gainesin osalta. Lahden Holmes ei ole meikäläisen mieleen, ainakin vapariviivalta pitäisi saada huomattavasti enemmän pisteitä.

Varmalta lähteeltä tieto, että Nursella on kuulemma Heiskan täysi tuki ja on ollut kaveriin tyytyväinen. Ihmetyttää kyllä? Itse olen nähnyt Nurselta ehkäpä vain yhden kohtuuhyvän pelin. Ei voi muuta kuin toivoa, että petraisi keväällä, sillä muuten lienee toisi epäonnistunut hankinta. Kyllä on vieläkin Lehtosta ikävä.

Totta puhut. Nurse on pelannut pari peliä ennen Vantaan visiittiä hyvin. Mutta jotenkin mies on enemmän heittävä takamies kuin pointti. Olen edelleen sitä mieltä, että Kataja tarvitsi nopean "syöttökoneen". Moni vapaana oleva pointti varmaan heittää ainakin samoilla prossilla kuin Mike. Kyllä, Lehtosta on ikävä, ihan jo otteluiden viihdyttävyystason vuoksi.

Ja Loidi taas eilen heti alussa virhevaikeuksiin. Se näköjään pilaa miehen pelin joka kerta.

Vielä olisi aikaa vaihtaa Jones johonkin kovempaan kaveriin. Eri asia sitten, onko siihen enää varaa, siis rahaa?

Jotenkin Luke on niin tunneihminen, että ottaa joskus vaikeat hetket liikaa itseensä.

Cliftonia tuskin vaihdetaan, tosin ensi kaudella uuden koutsin voimin tilanne lienee toinen. Clif on kyllä omassa roolissaan ennen PuHu-peliä pelannut melko pirteästi.
 
Viestejä
16 284
Sophistifunk sanoi:
Nanski näyttää muutaman viime pelin tilastojen perusteella päässeen vireeseen. Hieno homma.

Aamun Hesaria katsellessa tuli väkisinkin pohdittua, että jos Sanomatalolla oikein yritettäisiin, kyllähän nuo raportit saisi vielä viitisensataa merkkiä lyhyemmiksi...?

Totta puhut. Kahdella pääkaupunkiseudun joukkueella on kotipelit ja juttuja tuskin erottaa lehdestä. Ei myöskään kuvaakaan kummastakaan matsista.
 
Viestejä
1 224
JoKaFan sanoi:
Totta puhut. Nurse on pelannut pari peliä ennen Vantaan visiittiä hyvin. Mutta jotenkin mies on enemmän heittävä takamies kuin pointti. Olen edelleen sitä mieltä, että Kataja tarvitsi nopean "syöttökoneen". Moni vapaana oleva pointti varmaan heittää ainakin samoilla prossilla kuin Mike. Kyllä, Lehtosta on ikävä, ihan jo otteluiden viihdyttävyystason vuoksi.

Edelleen, Hoitsu hankittiin Katajaan kakkospointiksi, joka antaa Petelle riittävästi lepoaikaa, jolloin tämä ei ole ratkaisupeleissä täysin puhki viime kauden tapaan, piste. Kuinka monella joukkueellä tämän hetken sarjassa KAKKOSPOINTTI tekee samat tehot, kuin Nurse? Lisäksi mies on loistava puolustaja, jota ei kaikista jenkeistä voi todellakaan sanoa.
 
Viestejä
591
Pitäsin kyllä melkosena ihmeenä jos Katajaan enää uusia pelaajia
hankitaan. Se nyt vaan sattu huono päivä Katajalle ja ainakin lehtien
mukaan (varsinkin Hesarin parin rivin raportti) Puhu pelas loistavan
pelin. Voin vain kuvitella miten Heiska on jätkiä pelin jälkeen ripittänyt.
Eipä huvittais olla Korihaiden pelaaja. Seuraavassa matsissa Uudessakaupungissa
on kyyti kylmää ja Joensuun asenteet kohdallaan !
 
Viestejä
534
Edelleen, Hoitsu hankittiin Katajaan kakkospointiksi, joka antaa Petelle riittävästi lepoaikaa, jolloin tämä ei ole ratkaisupeleissä täysin puhki viime kauden tapaan, piste. Kuinka monella joukkueellä tämän hetken sarjassa KAKKOSPOINTTI tekee samat tehot, kuin Nurse? Lisäksi mies on loistava puolustaja, jota ei kaikista jenkeistä voi todellakaan sanoa.
Veikkaisinpa, että Nurse ja Pete ovat keskimäärin yhtäaikaa kentällä ainakin vartin per peli, joten minusta miestä ei missään nimessä voi lokeroida yksinkertaisesti kakkospointiksi. On hieman kummallinen pointti miehen puolesta se, että jos kaverilla on yhtä hyvät tilastot kuin esimerkiksi Jari Vekkilä. Mies on jenkkiammattilainen ja pelaa peliaikaan suhteutettuna lähes samoilla tilastoilla kuin Ville Vesala, joka ei taatusti nauti yhtä suurta palkkaa. Ja tilastot sikseen pelinjohdolliset näytöt ovat aika vähissä: Yksi hyvä peli ja yksi kelvollinen.

Mutta joukkue on nyt tässä ja olisi typerää lähteä jenkkirulettiin mukaan - katsotaan miten näillä keväällä pärjätään.
 
Viestejä
977
Kyllähän Nursella on sellaisia vahvuuksia mitä muilla Katajan pelaajilla ei ole, esimerkiksi mies on ehdottomasti varmin pallonkäsittelijä Katajasta ja tuo parhaiten pallon ylös puolustusalueelta.

Paha tappiohan tuo eilinen oli, mutta ei anneta sen masentaa... eteenpäin eteenpäin...
 
Viestejä
612
Nike sanoi:
HAH HAH ;D Kylläpä tässä saa taas nauraa partaansa!
Ollaan niin varmaa suomenmestaria vaikka runkosarjakin on
pahasti kesken. Tuleeko jälleen loppukauden tärkeissä peleissä
noutaja?
Aika paksua tekstiä yhden pelin tappioputken painaessa päälle. Siis jo etukäteen haukutaan play off -pelien menestyksestä, vaikka runkosarjaa vielä viikkotolkulla pelaamatta. Joillain on aiheet vähissä...
 
Viestejä
234
hook sanoi:
Pientä paniikkia havaittavissa susirajalla. ;D ;D
Väärässä olet hookki hyvä. Kyseessä ei ole mikään pieni paniikki, vaan täällä täysi henkinen kaaos. Kaupungin hallituskin kokoontunee hätäistuntoon - kuinka selvitä Katajan yllätystappion tuomasta masennuksesta? ;) ;D ;D
 

dre

Viestejä
263
yläparrulta sanoi:
Kyllähän Nursella on sellaisia vahvuuksia mitä muilla Katajan pelaajilla ei ole, esimerkiksi mies on ehdottomasti varmin pallonkäsittelijä Katajasta ja tuo parhaiten pallon ylös puolustusalueelta.

Tässä asiassa olen kyllä eri mieltä. Mies ehkä tuo pallon varmemmin ylös kuin Virtanen, mutta hitaasti ja on samalla aivan käsittämätön kaveri hautomaan palloa. Otteet ja ratkaisut on ehkä aavistuksen parantuneet ajan myötä, mutta ei kyllä minun silmissäni ole vakuuttanut vielä.
 
Viestejä
185
Tonnikeiju sanoi:
Ja sitten tämä meidän arvoisa ja monessakin mielessa arvostettu asiantuntija JOEN SUU. Jos kerran kaverilla ei täällä kpcomissa ole mitään muuta asiaa ja tehtävää, kun ainainen kaikille muille ja varsinkin Kouvoille ja LrNMKY:lle vittuilu ja valvojat katsovat sitä jatkuvasti sormiensa läpi, osa varmasti nauttienkin ja ollen samalla linjalla, niin annettakoon ja suotakoon se hänelle. Jotkut eivät tosin saa orgasmiansa näinkään.

Nämä pienet keskinäiset piikittelyt, joita jotkut kutsuvat rumemmalla nimellä ovat nimenomaan se suola. Jos on valmis nauramaan toisille pitää olla myös valmis siihen että muut nauravat takaisin. Pahinta on itkeä, miten muut vittuilevat ja omat tekstit ovat olleet vain hurttia huumoria.
 
Viestejä
19 544
Minä ainakin myönnän virheeni ja rujouteni ja pyydänkin vilpittömästi kaikilta anteeksi, joita vastaan olen rikkonut. Erityisanteeksipyyntö nimimerkeiltä Tonnikeiju ja Tumma Orja. Jos satumme joskus jossain tapaamaan, niin suutelen lämpimästi käsiänne, pesen jalkanne ja tarjoan vaikka oluet ja ruuat, kunhan ette aivan älyttömiä tilaa. Uskon ja luotan, että näin voin sovittaa vakavat rikokseni Teitä, kannattamianne joukkueita ja kpcomia kohtaan. Vastoin hyviä tapoja ja myös kpcomin sääntöjä, olen Teille ilkeä ja pahansuova aina ollut. Sen myönnän kyllä.

Lupaan näin jälleen tehdä parannuksen parempaan suuntaan, jos se vain minulle suinkin mahdollisuuksien rajoissa on. Lupaan myös, että niin kauan kuin minussa, niin henkisiä kuin ruumiillisiakin voimia riittää, tulen puolustamaan kaikkia täällä käyviä, tai siis tänne kirjoittavia, vaikka viimeiseen henkäykseeni saakka. Eikö siis jo sekin osoita nöyrtymistäni ja vilpittömyyttäni?

Toivon ja uskonkin, että kunnioituksenne minua kohtaan palautuu, kun huomaatte, miten olen muuttunut.

JOE
 
Viestejä
234
Jykke sanoi:
Nämä pienet keskinäiset piikittelyt, joita jotkut kutsuvat rumemmalla nimellä ovat nimenomaan se suola. Jos on valmis nauramaan toisille pitää olla myös valmis siihen että muut nauravat takaisin. Pahinta on itkeä, miten muut vittuilevat ja omat tekstit ovat olleet vain hurttia huumoria.
Pieni piikittely ja varsinkin hyvä ironia ovat myös minusta ok, mutta et rajannut lainkaan, missä kulkee pienen ja suuren piikittelyn raja. Täten kaikki kirosanoin höystetyt älyttömyydet ja herjaukset voidaan tulkita pieneksi piikittelyksi ja palstan suolaksi ja saavat siten valvojien hyväksymisen. Pelkäänpä, että tällainen politiikka karkottaa fiksummasta päästä olevia kirjoittajia foorumilta pois. Itse olen sellainen puupää, että täällä toistaiseksi pysyn. Sorry, off-topic.
 

Serbia Masowhore

JOEN SUU sanoi:
Minä ainakin myönnän virheeni ja rujouteni ja pyydänkin vilpittömästi kaikilta anteeksi, joita vastaan olen rikkonut. Erityisanteeksipyyntö nimimerkeiltä Tonnikeiju ja Tumma Orja. Jos satumme joskus jossain tapaamaan, niin suutelen lämpimästi käsiänne, pesen jalkanne ja tarjoan vaikka oluet ja ruuat, kunhan ette aivan älyttömiä tilaa. Uskon ja luotan, että näin voin sovittaa vakavat rikokseni Teitä, kannattamianne joukkueita ja kpcomia kohtaan. Vastoin hyviä tapoja ja myös kpcomin sääntöjä, olen Teille ilkeä ja pahansuova aina ollut. Sen myönnän kyllä.

Lupaan näin jälleen tehdä parannuksen parempaan suuntaan, jos se vain minulle suinkin mahdollisuuksien rajoissa on. Lupaan myös, että niin kauan kuin minussa, niin henkisiä kuin ruumiillisiakin voimia riittää, tulen  puolustamaan kaikkia täällä käyviä, tai siis tänne kirjoittavia, vaikka viimeiseen henkäykseeni saakka. Eikö siis jo sekin osoita nöyrtymistäni ja vilpittömyyttäni?

Toivon ja uskonkin, että kunnioituksenne minua kohtaan palautuu, kun huomaatte, miten olen muuttunut.

JOE

Voi voi. Nyt olet käsittänyt jonkin asian väärin. Minähän olen Katajan ikifani ja olen käsittänyt että sinä kannatat samaa joukkuetta. Nähdään areenalla ni voin tarjota sinulle kupin kuumaa niin eiköhän aiheuttamani paha mieli poistu?? Go KATAJA GO!!!!!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös