Koripallo.com

Pyrintö-Tarmo 10.12

Viestejä
2 568
Peli alkaa nyt. Vähän turha spekuloida sen enempää tässä vaiheessa. Molemmat tarvitsevat pisteitä ja itse odotan tasaista peliä, niin kuin edellinen peli Porvoossa oli. Viimeksi tuli niukka tappio mutta eiköhän tänään voiteta Samarcon avulla.
 
Viestejä
514
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Boriz sanoi:
Peli alkaa nyt. Vähän turha spekuloida sen enempää tässä vaiheessa. Molemmat tarvitsevat pisteitä ja itse odotan tasaista peliä, niin kuin edellinen peli Porvoossa oli. Viimeksi tuli niukka tappio mutta eiköhän tänään voiteta Samarcon avulla.

Yllättäen McCaroll ja Samarco aloittivat penkiltä. Tulivat kyllä jossain 4 minuutin jälkeen peliin. Jotain vaivoja vai kurinpalautusta?
 
Viestejä
312
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Tällä hetkellä Tarmo johtaa niukasti 70-72:D. Luulin, että Pyrintö vie ja Tarmo vikisee, mutta toivotaan omien voittoon tänään...


PS. Pyrintö tasotti :S
 
Viestejä
2 568
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

9 sekkaa jäljellä ja Samarcolta pallonmenetys.. Se oli siinä

edit. ei se näköjään ollutkaan siinä mutta takkiin tuli taas, ja kahdella pisteellä. Tarmolla oli näköjään mahdollusuus ratkaista peli viime sekunnilla mutta ei sitten onnistunut. kiva kiva... :mad:
 
Viestejä
169
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Minun koneessa vikaa, vai miksi tuo kaksi sekuntia on kestänyt jo 2 min :O?
T.Samarco Free throw 1 of 2 MADE
T.Samarco Free throw 2 of 2 MISSED

T.Samarco Off.Rebound (totreb 5.)

Mikäs täs nyt bugaa? kumpi voitti pelin? Saiko Samarco pallon pussiinn?
 
Viestejä
314
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

korispekka sanoi:
Minun koneessa vikaa, vai miksi tuo kaksi sekuntia on kestänyt jo 2 min :O?
T.Samarco Free throw 1 of 2 MADE
T.Samarco Free throw 2 of 2 MISSED

T.Samarco Off.Rebound (totreb 5.)

Mikäs täs nyt bugaa? kumpi voitti pelin? Saiko Samarco pallon pussiinn?
mulla myös sama ongelma.Mitäköhän tapahtui :( edit: pyrintö voitti.
 
Viestejä
312
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

juu 2 pisteen tappio!!!!! :mad: :mad: :mad: Pikkuhiljaa vois porvoo ottaa voittojakin näistä tiukoista matseista!!


Minulla sattui olemaan sama vika! :mad:
 
Viestejä
169
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Jooh, Samarco sai levyn mutta sitten vissiin sattunu jotai ihmeellistä kun ei saanu nostettua?

Noh, onnea Pyrintö.
 
Viestejä
411
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Aika huima ero vapaaheitoissa Pyrintö 24 ja Tarmo 6? Pyrinnön kotimaiset 14 p ja Tarmon 43 p
 
Viestejä
4
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Tarmo sai viime hetken vaparit kun Jesse Niemi rikkoi (turhaan) pallosta kontrollin menettänyttä Tarmon takamiestä. Eka sisään ja sitten tarkoituksellisesti pallo korkealla kaarella rautoihin josta pomppasi Tarmolaiselle n. 2m päähän korista mutta heitto ei osunut edes rautoihin.

Kauden heikoimpia pelejä Pyrinnöllä vaikka voitto tuli. Pahalta näyttää mutta toisaalta huonommin ei voi enää pelata.
 
Viestejä
60
Vs: Pyrintö-Tarmo 10.12

Timke sanoi:
Tarmo sai viime hetken vaparit kun Jesse Niemi rikkoi (turhaan) pallosta kontrollin menettänyttä Tarmon takamiestä. Eka sisään ja sitten tarkoituksellisesti pallo korkealla kaarella rautoihin josta pomppasi Tarmolaiselle n. 2m päähän korista mutta heitto ei osunut edes rautoihin.

Kauden heikoimpia pelejä Pyrinnöllä vaikka voitto tuli. Pahalta näyttää mutta toisaalta huonommin ei voi enää pelata.

itte en peliä ollu paikan päälläkattomas mutta näin liveseurannasta peliä seuranneen näkökulmasta Niemen virhe ei välttämättä ollu kovinkaan huono. Oma joukkue johtaa kolme pistettä, otetaan kolmosen heiton mahdollisuus pois ja laitetaan vastustaja mieluummin viivalle... Tarkkaa aikaa en muista mutta ei sitä tainnut paljoa jäädä. Tietysti levypallot pitäisi silloin pystyä väkisin hoitamaan
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös