Koripallo.com

Ratkaisun hetket: Kataja vs Keravnos ti 4.12. klo 18:30 Joensuu Areena

Voittaako Kataja yli 5 pisteellä ja tekee syksyn kovimman Jytkyn?!

  • Kyllä voittaa

    Ääniä: 7 63,6%
  • Ei voita

    Ääniä: 4 36,4%

  • Äänestäjiä
    11
Viestejä
10
Vs: Ratkaisun hetket: Kataja vs Keravnos ti 4.12. klo 18:30 Joensuu Areena

Hectorhan voisi sitten itse toimia järkkärinä ensi pelissä ja näyttää vähän mallia miten tälläset järkkärinduunit hoidetaan kunnolla... vapaaehtoisia kun ei koskaan ole liikaa
 
Viestejä
16 284
Vs: Ratkaisun hetket: Kataja vs Keravnos ti 4.12. klo 18:30 Joensuu Areena

Odysseus sanoi:
Luuletko sinä helvetin nulikka että Katajan järkkärit olisivat jotakin ammattilaisia?!! Saisit olla tyytyväinen siitä, että meillä ylipäätään on ihmisiä, jotka jaksavat vapaaehtoisina pukea keltaisen liivin joka peliin päälleen ja olla suurimman osan ajasta ystävällisiä ja auttamishaluisia! Toki huonosta kohtelusta voi huomauttaa, mutta vapaaehtoisten tapauksessa käyttäisin hiukan pehmeämpiä sanankäänteitä, varsinkin kun et edes vaivautunut erittelemään, että mikä järkkäreissä oli tänään vikana!

Komppaan. Lisäksi joutuvat tarkkailemaan tietenkin katsomoita (varsinkin tällaisessa pelissä) ja pelin seuraaminen jää vähille tai nollaan.

Sen verran olen Hektoorin puolella, että tuskin oli hänen ideansa/päätöksensä laittaa fanipoppoo aivan eri paikkaan kuin normaalisti. Eipä olisi pottuuntunut ukkokaan avautunut varmaankaan, jos huutosakki olisi ollut tutussa paikassa eli päätykatsomon oikeassa reunassa. Hektoorin olisi vaan pitänyt ohjata ukko sen henkilön pakeille, joka on faniryhmän paikan määrännyt (tahi fanipäällikön luokse).

Periaatteessa kuitenkin lipun ostanut menee ilmaiseksi peliin pääsevän edelle (, ellei paikat ilmaiseksi pääseville ole ennalta merkitty. Vrt. 70-vuotta täyttäneet, joiden paikat oli ainakin ennen määrätty ja merkitty).
 
Viestejä
6 198
Vs: Ratkaisun hetket: Kataja vs Keravnos ti 4.12. klo 18:30 Joensuu Areena

JoKaFan sanoi:
Sen verran olen Hektoorin puolella, että tuskin oli hänen ideansa/päätöksensä laittaa fanipoppoo aivan eri paikkaan kuin normaalisti. Eipä olisi pottuuntunut ukkokaan avautunut varmaankaan, jos huutosakki olisi ollut tutussa paikassa eli päätykatsomon oikeassa reunassa. Hektoorin olisi vaan pitänyt ohjata ukko sen henkilön pakeille, joka on faniryhmän paikan määrännyt (tahi fanipäällikön luokse).

Periaatteessa kuitenkin lipun ostanut menee ilmaiseksi peliin pääsevän edelle (, ellei paikat ilmaiseksi pääseville ole ennalta merkitty. Vrt. 70-vuotta täyttäneet, joiden paikat oli ainakin ennen määrätty ja merkitty).

Joo, ei todellakaan ollut minun ideani/päätökseni laittaa/vaihtaa faniryhmän paikkaa. Ihan väärälle henkilölle tämä tyyppi avautui. Miun ois varmaankin joo pitänyt ohjata tämä ukko (en viitsi muuta nimitystä käyttää) sen henkilön luokse, joka tämän muutoksen takana oli. Ihan varma en ole, tuliko tämä idea meidän faniryhmän päähenkilöltä vai joltain toiselta faniryhmään kuuluvalta. Jatkossa Katajan faniryhmän paikat olisi hyvä merkata erikseen, ettei tämmöisiä sekaannuksia tulisi enempää.

Järkkärit ovat aina pääasiassa hoitaneet työnsä erittäin hyvin. Yleistin ehkä kun rupesin arvostelemaan. Tänään oli kyse yhdestä järkkäristä, joka yhdessä tämän yhden tyypin kanssa kääntyivät minua vastaan. Saisivat pyytää anteeksi. Mutta tämä tästä tällä erää.

Kuten todettua, hieno taistelu tänään Katajalta ja jatkopaikka on hyvin lähellä. Kuka ois uskonut. Kiitos Kataja!!
 
Viestejä
1 734
Vs: Ratkaisun hetket: Kataja vs Keravnos ti 4.12. klo 18:30 Joensuu Areena

Taittaa teistä muutamalla olla omassa elämässänne asiat joko huonosti tai vähän liiankin hyvin, kun nuo Traktori-Hectorin mielipiteet ovat oikein suurikin ongelma. Aina isompaan joukkoon yksi tai kaksi mulkkua mahtuu. Myös järjestysmiehiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös