Koripallo.com

Salon Vilpas 2018-2019

Viestejä
558
Samaa mieltä Juntti-Juhdan kanssa.

Jortaanille tulee vittuilla ja huudella joka kerran, kun vaan näkee. Samoin somessa. Kun kerran ei tullut Saloon, vaikka Shellin hevospuomilla kuulin, että oli kysytty ja olisi maksettukin enempi kuin Urassa. Paska jätkä!
Kappas, ja JOEN SUUlla hyppytunti koulusta:). Repesikö itkulihas kun taas yksi pelaaja lisää joka ei suostu lähtemään Varsinais Suomen ulkopuolelle. Onneksi Katajalla ylivoimaisesti isoin budjetti, että saavat edes harrastelijoita palkattua länsivenäjälle kaudeksi. No se taas näkyy tuloksessa että joukkue koostuu lähinnä harrastelijoista..

EDIT: paitsi Ojala on tietenkin supertähti
 

Speedy

EDIT: paitsi Ojala on tietenkin supertähti

Eikös Ojala ollut näiden erään joukkueen fänien mielestä vielä viimekaudella "täysin yliarvostettu ja keskinkertainen pelimies"??
Jojensuuhun matkustettua muuttui "Supertähdeksi"

PS. Ojala on kova
 
Viestejä
19 544
Tuo yhden jenkulan puuttuminen yhdessä pelissä ei varmaa mestaria haittaa, kun joukkueesta sentään löytyy Neponeponeponepoooooooonen....( lainattu nimi selostaja Elolta ) ja Koivisto. Nämä kaksi kolkkihirmua voivat tuhota vastustajan jopa kahdestaankin.
 
Viestejä
856
Vilpas scoutannut myös Savolaista Vilppaan vahvistukseksi, viime aikojen otteet vakuuttaneet joukkueen johdon! Ei mutta hienoa, että Brown saa näytön paikan, onko jo tiistaina kotipelissä mukana?
 
Viestejä
19 544
Älä jaksa ja älä jaksa.

Kyllä minä vanhus vaan jaksan. Jopa ihan helposti.

Nimittäin se on niin, että kun minä vaan vedättelen ja hämmennän, ( Neposen lailla ), niin aina löytyy joku tosikko, joka mielensä pahoittaa.....

JOE

Vilpas.comin hämmentäjä
 
Viestejä
3 160
Ei mikään kamala yllätys ollut Fennerin lähtö. Olisi todennäköisesti lähtenyt ilman loukkaantumistakin heti kun markkinoilta olisi korvaaja löytynyt. Jos viimevuosina on onnistuttu jenkkien kanssa näyttää tästä vuodesta tulevan vähän vaikeampi sillä saralla. No tässä on aikaa vielä ja taitaa olla paras kaudenavaus ikinä tuloksellisesti. Kuitenkin vieraisparketilla kaatunut jo Kataja ja Pyrsä eikä se Karhunkaan kaato kovin kaukana ollut.
 
Viestejä
2 269
Älä jaksa ja älä jaksa.

Kyllä minä vanhus vaan jaksan. Jopa ihan helposti.

Nimittäin se on niin, että kun minä vaan vedättelen ja hämmennän, ( Neposen lailla ), niin aina löytyy joku tosikko, joka mielensä pahoittaa.....

JOE

Vilpas.comin hämmentäjä

Hämmennä rauhassa.. mutta näyttää siltä että tyhjästä vedät mukaan aina Varsinais-Suomen / Salon, niin alkaa olemaan suhteellisen mautonta.

Aikuinen mies omien sanojesi mukaan olet. Tiedä sitten mistä tämä Varsinais-Suomea/Saloa/Vilpasta kohtaan näyttämäsi katkeruutesi johtuu mutta hellitä jo hieman.

Tai sama se mulle.. jatka jos haluat mutta ne asialliset pointtisi asioissa jää kyllä täysin huomiotta kun tuollaisen trollaajan roolin näemmä otat.

Peace!

Hyviä matseja, tiukkaa vääntöä, laadukkaita matseja ja kulloisenkin hetken paras voittakoon sen pantterin! Kuten kahtena edellisenäkin vuonna tapahtui.
 
Viestejä
228
Edelleen huutelen Desmond Williamsia fennerin paikalle vai onko mies nykyään liian kallis meille/pitääkö välivuotta? Onko edes kyselty hänen paluusta tänne? Tiedettäis ainakin mitä saataisiin. Ja olisi varmasti vahvistus!
 
Viestejä
856
Edelleen huutelen Desmond Williamsia fennerin paikalle vai onko mies nykyään liian kallis meille/pitääkö välivuotta? Onko edes kyselty hänen paluusta tänne? Tiedettäis ainakin mitä saataisiin. Ja olisi varmasti vahvistus!
pelaa Luxenbourghissa
 
Viestejä
1 634
Hieman eri asia temmeltää A ja B junnujen joukossa kuin ottaa jotain roolia liiga porukassa, no annetaan pojan näyttää puheet vääriksi.
 
Viestejä
54
Itse odotan kyllä mielenkiinnolla millainen laituri sieltä löydetään, onko ennestään tuttu korisliigasta vai joku aivan uusi tuttavuus.. Eikös ne ns. "ostajanmarkkinat" ole tällä hetkellä kun euroopan huippusarajatkin on käynnissä.
 
Viestejä
856
Hieman eri asia temmeltää A ja B junnujen joukossa kuin ottaa jotain roolia liiga porukassa, no annetaan pojan näyttää puheet vääriksi.
Joo jännä nähdä, itse en pitäisi Perniössä kiirettä uuden pelaajan hankinnassa, olisi jopa hauska nähdä miten peli sujuu ilman vahvistusta. ... Ehkä se yhtä korin yläpuolella operoivaa jää kyllä kaipaamaan...
 
Viestejä
558
On kyllä uskomatonta, että näinkin huonolla pelillä voi voittaa kun tänään helsingissä.. Haukkukoot liian vaativaksi. Suomalaiset pisteissä kärjessä illasta toiseen. Tänään vasta sijalla viisi ensimmäinen jenkkivahvistus. No onneksi kotimainen osasto on kovaa luokkaa. Kun vielä jenkitkin olisi eliittiä niin tämähän voisi toimia...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös