Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Viestejä
3 084
Hankalia ihmisiä on tämän ympärille jostain syystä osunut.
Toi nyt nyt vihaa lähestulkoon kaikkea oli sitten kyseessä urheilu, politiikka tai Kakolan vankilan turvatarkastus.

 
Viestejä
1 862
Olen nyt kahtena vuonna kironnut Vilppaan valmentaja valintoja ja molemmilla kerroilla olen saanut näpeilleni.

Ensin Ville Tuominen näpäytti ja sai Vilppaan uskomattomaan lentoon kauden aikana, joka valitettavasti jäi kesken.

Sitten Sami puikkoihin ja lento ei ollut aina kaunista, mutta kun rytmiin päästiin tulos oli hyvää. Pudotuspeleissä sitten jo omaa luokkaansa.

Jatkossa valmentaja-asioissa mun on syytä olla hiljaa. Toisaalta tämän kaltaiset näpäytykset tuntuvat kyllä ihan hyvältä.

Nyt jäädään odottelemaan milloin julkistetaan Teemun soppari osana valmennustiimiä. Jos tämä tapahtuu, niin silloin kauden 2022-2023 joukkueen päävalmentaja lienee Teemu.
 
Viestejä
1 862
Toi nyt nyt vihaa lähestulkoon kaikkea oli sitten kyseessä urheilu, politiikka tai Kakolan vankilan turvatarkastus.

Lapuan Liikkeellä ois vielä työsarkaa jäljellä.
 
Viestejä
2 290
Tää Haapasalo on tosiaan psykologi... onkohan ihan varmasti oikealla puolella pöytää?

Vanha vitsihan on:
-Mitä eroa on mielenterveyshoitajalla ja potilaalla?
- Hoitajalla on avain.

Psykologeista en sinänsä tiedä, mutta eräs tuttava luki psykologiksi ja hän sanoi alalle hakeutuvan paljon sellaisia joiden oma pää on jotenkin 'sekaisin' ja haluaisivat alan opiskelulla saada siihen selkeyttä. Oli itsekin sellainen, koska oli aika vaikea lapsuus. Nyt kaikki onneksi hyvin ja sattumoisin koripallo sekä muu urheilu oli hänelle lapsena juuri se iso henkireikä.
 
Viestejä
4 028
Vanha vitsihan on:
-Mitä eroa on mielenterveyshoitajalla ja potilaalla?
- Hoitajalla on avain.

Psykologeista en sinänsä tiedä, mutta eräs tuttava luki psykologiksi ja hän sanoi alalle hakeutuvan paljon sellaisia joiden oma pää on jotenkin 'sekaisin' ja haluaisivat alan opiskelulla saada siihen selkeyttä. Oli itsekin sellainen, koska oli aika vaikea lapsuus. Nyt kaikki onneksi hyvin ja sattumoisin koripallo sekä muu urheilu oli hänelle lapsena juuri se iso henkireikä.

Vähän samoja ajatuksia oli... :)
 
Viestejä
1 134
Olen nyt kahtena vuonna kironnut Vilppaan valmentaja valintoja ja molemmilla kerroilla olen saanut näpeilleni.

Ensin Ville Tuominen näpäytti ja sai Vilppaan uskomattomaan lentoon kauden aikana, joka valitettavasti jäi kesken.

Sitten Sami puikkoihin ja lento ei ollut aina kaunista, mutta kun rytmiin päästiin tulos oli hyvää. Pudotuspeleissä sitten jo omaa luokkaansa.

Jatkossa valmentaja-asioissa mun on syytä olla hiljaa. Toisaalta tämän kaltaiset näpäytykset tuntuvat kyllä ihan hyvältä.

Nyt jäädään odottelemaan milloin julkistetaan Teemun soppari osana valmennustiimiä. Jos tämä tapahtuu, niin silloin kauden 2022-2023 joukkueen päävalmentaja lienee Teemu.
Ja Samilla oli jäätävät puikot eli räkäjarrut.
Suorastaan mauttomat mutta mitäpä sitä valmentaja ei tekisi voiton eteen
 
Viestejä
1 674
Nyt jäädään odottelemaan milloin julkistetaan Teemun soppari osana valmennustiimiä. Jos tämä tapahtuu, niin silloin kauden 2022-2023 joukkueen päävalmentaja lienee Teemu.

Minun mielestä Teemusta valmentajana olisi enemän hyötyä Suomelle nuorten kehittäjänä kuin tuloksiin keskittyvässä liiga joukkueessa. HBA.
 
Viestejä
3 084
Minun mielestä Teemusta valmentajana olisi enemän hyötyä Suomelle nuorten kehittäjänä kuin tuloksiin keskittyvässä liiga joukkueessa. HBA.
Salkkarin tietojen mukaan Rannikolle ollaan sorvaamassa sopimusta Vilppaan valmennustiimiin.

Eiköhän se Rannikon tie kuitenkin vie susijengin valmennusta kohti. Itse toivoisin että malttaisi käydä tuon polun rauhassa, eikä esimerkiksi nosteta liian nopeasti päävalmentajan postiin.
 
Viestejä
1 862
Minun mielestä Teemusta valmentajana olisi enemän hyötyä Suomelle nuorten kehittäjänä kuin tuloksiin keskittyvässä liiga joukkueessa. HBA.
Varmastikin näin. Mutta tuskin näin nopeasti on muuttamassa pk-seudulle Kaarinasta. Mutta mistä näistä tietää.

Voihan tuolta HBAsta aina kaverit tulla Teemun oppiin Saloon. Eikös HBAta valmenna Sten (Teemun kaveri) eli yhteydet sinne jo kunnossa?
 
Viestejä
1 825
Kyllä Rannikko jää Saloon valmentamaan.Katsotaan onko mukana susijengissäkin, mutta epäilen että ei liity heti vaan joskus 2022 kisojen jälkeen
 

Jev

Viestejä
3
Vilppaassa ensi kaudella 5 valmentajaa (mukana Salmi)

Nykyiset + Rannikko ja Savolainen

Saa ottaa talteen
 
Viestejä
676
Salkkarin tietojen mukaan Rannikolle ollaan sorvaamassa sopimusta Vilppaan valmennustiimiin.

Eiköhän se Rannikon tie kuitenkin vie susijengin valmennusta kohti. Itse toivoisin että malttaisi käydä tuon polun rauhassa, eikä esimerkiksi nosteta liian nopeasti päävalmentajan postiin.
Jos Susijengin päävalmentajuutta tuossa ajattelet, niin eihän se posti ole vapautumassa vielä vuosiin, koska nykyinen päävalmentaja saa omien sanojensa mukaan itse päättää, kauanko valmentaa. HBA olisi siinä mielessä hyvä valinta, että siellä on vähän pulaa hyvistä valmentajista varsinkin poikien puolella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös