Koripallo.com

Salon Vilpas 2021-2022

Viestejä
657
Niin.. Teemun syntymäpäivänä tais kirja pullahtaa ulos. Et en sit tiä onko se nyt niin kummallista.

No kyllä nyt itsellä särähtää pahasti korvaan, jos joukkue tavoittelee tosissaan paikkaa mestareiden liigassa ja huippuvalmentajaksi tähtäävä Rannikko jättää pelit väliin kirjajulkkarin takia. En itse keksi mitään syytä, miksi tämä piti juuri nyt pelipäivänä järjestää, syntymäpäivähän taisi olla viime torstaina, joten yhtä hyvin olisi voinut olla vasta karsintojen jälkeen. Lisäksi ottelupäiväkään ei tullut yllätyksenä.


Mutta ehkä minä en kaikkea tästä tiedä. Ulkopuolisen silmin ainakin ihmetyttää.
 
Viestejä
3 094
No kyllä nyt itsellä särähtää pahasti korvaan, jos joukkue tavoittelee tosissaan paikkaa mestareiden liigassa ja huippuvalmentajaksi tähtäävä Rannikko jättää pelit väliin kirjajulkkarin takia. En itse keksi mitään syytä, miksi tämä piti juuri nyt pelipäivänä järjestää, syntymäpäivähän taisi olla viime torstaina, joten yhtä hyvin olisi voinut olla vasta karsintojen jälkeen. Lisäksi ottelupäiväkään ei tullut yllätyksenä.


Mutta ehkä minä en kaikkea tästä tiedä. Ulkopuolisen silmin ainakin ihmetyttää.
Tuossa tiedotteessa on avattu Teemun roolia seuran valmennuksessa;
 
Viestejä
1 862
Ohhoh.. Colemanilla eikä Hawkinsilla ole sopimusta vielä ensikaudeksi o_O.
Molemmilla paha loukkaantuminen alla, joten ei liene ihme. Sosiaalisen median perusteella Hawkins on kuntouttanut itseään jo pidempään ja Coleman on keskittynyt pitämään hauskaa (ainakin viime päivinä).
 
Viestejä
677
Onko Pieti lähettänyt filmin Lahti - Vilpas harkkamatsista Clujin staffille. Clujin instagram videolla nimittäin näkyi, kun pelaajat katsovat kyseistä matsia lentokoneessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös