Samulla on roppakaupalla tervettä itseluottamusta:
Toivottavasti tulevat sit tarpeeks ajoissa, että ovat heti sarjan avauksessa lähes samalla sivulla.Mistä tietää, että kesä on alkanut? No siitä, että Vilpas julkistaa huomenna ensimmäisen ulkomaalaisvahvistuksensa.![]()
Onko huhuja? Uus vanha jenkula vai ihan uusi?Mistä tietää, että kesä on alkanut? No siitä, että Vilpas julkistaa huomenna ensimmäisen ulkomaalaisvahvistuksensa.![]()
RR..Gulls..Onko huhuja? Uus vanha jenkula vai ihan uusi?
Olis kovaRR..Gulls..
Märkä päiväuni, sellaisia rahoja ei löydy ikinä.RR..Gulls..
Todennäköisesti ei ole RR ihan ensimmäisiä optioita mennä Saloon, ikävä kyllä. Toki tykkäisin.Märkä päiväuni, sellaisia rahoja ei löydy ikinä.
No jos Reneltä kysyttäis ni saattais itse jopa haluta Saloon....Todennäköisesti ei ole RR ihan ensimmäisiä optioita mennä Saloon, ikävä kyllä. Toki tykkäisin.
Onko tiedossa kenties #jytky?No jos Reneltä kysyttäis ni saattais itse jopa haluta Saloon....ihan jo fanijoukon kanssa käytyjen "kiivaiden keskusteluiden" tiimoilta.
Ja hei, aina... siis aina on Rene antanu propsit Salon faneille kaiken jälkeen. Ja päinvastoin.
Toki, itse en usko Renen tulevan Saloon. Syystä a ja syystä b.![]()
Veikkaisin rookie sentteri, joka myös himoitsee levyreitä..Eiköhän sieltä joku rookie takamies pätkähdä. Tuskin muita näin aikasin kesällä tule.
Veikkaa vaan. Rookie takamies sieltä silti tulee.Veikkaisin rookie sentteri, joka myös himoitsee levyreitä..
Ei mitään käryä.. Usein kuullu jostain suunnasta jotain aina etukäteen, mutta nyt on hiljastaOnko tiedossa kenties #jytky?![]()
Onko tiedossa kenties #jytky?![]()
Tuunalta vihje?
Harris Jr?No tää varmisti eilis iltaset huhut. Rookie takamies sieltä tulee![]()
Nimeä en paljasta koska lähteeni sen kielsi. Kohta selviääHarris Jr?