Toivon vilpittömästi että Suokkaan liiketoiminta pyörii menestyksekkäästi jatkossakin ja intoa koripalloon riittää. Kauhajoen toiminta on hienoa, ja fanikulttuuri myös.
Mutta paljonko eroa on siinä että Suotuuli ja Tilasiemen laittavat vähän tyyriimpää mainosta Karhubasketin kentän laidalle, vs. että omistaja kattais kulut omalta säästötililtään ja seura näyttäisi tappiota?
Lopputulema ikävässä tapauksessa voi olla sama, että kun yritystensä tuen takana oleva mesenaatti kyllästyy touhuun, tai liiketoiminta ei vedä, voi tulla seuralla seinä vastaan, kuten Nokialla tai Helsingissä nyt.
Voi olla että Kauhajoella Suokkaan omista, tai firmojensa kautta laittamat summat ovat pienempiä kuin Kullvikeilla (poislukien Suotuulen omistama halli), ja paikallinen yritysyhteisö on laajemmin mukana. Toivottavasti näin.
Moni seura lopulta on näiden Suokkaiden, Bromanien, Lindströmien varassa.