Kiitos vaan osuvasta arviosta älykkyydestäni. Varmaan meni ihan nappiin. En ole seuralla töissä, enkä ole koskaan ollutkaan. Sen sijaan olen toiminut ilmaiseksi vapaaehtoisena kansalaisaktiivina yli 13 vuotta Espoon naiskoripallon tukiryhmässä ja perheyritykseni on vuosia tukenut Espoo Teamia taloudellisesti merkittävästi.
Tomintani motiivi on lähtenyt arvopohjasta, että reilu peli ja oikeudenmukaisuus vaatii, että lahjakkailla naisilla on saman tasoinen koripallo-ohjelma huipulle asti, kuin miehilläkin. On ollut kivinen ja raskas tie, ja varmaan tyhmä täytyy olla jos panee ainutkertaisesta elämästään yli 13 vuotta siihen.
Itse näen kuitenkin että se on ollut arvokas elämäntapa auttaa muita arjen pikku teoilla.
Nostan hattua Äänekosken pikkukaupungin suoritukselle rakentaa ja ylläpitää ylipäätään koripallokeskusta täältä Espoosta katsoen periferia alueella.Koripallon luonnollinen koti on yliopistokaupungeissa. (Tampere,Turku,) Huima on Forssan ohella ollut TUL:n lippulaiva SM sarjassa, mikä on ollut varmaankin motiivina sen tukemiseen ja sinänsä on arvokasta että urheilunkin kautta sopuisa kansalaisyhteiskuntamme saa tukea. Vastakkainasettelun ja riitelyn aika on ohi, kun globaalin maailman haasteet jyräävät meitä. Toivon etttä Huima sinnittelee vielä pitkään, mutta valitettavasti en itse usko sen tulevaisuuteen tällä ostojenkkipelaaja konseptilla pidemmällä tähtäyksellä, ellei junioritoimintaan saada enemmän laatua ja määrää. 8]