Koripallo.com

Sportbit lopettanut toimintansa??

Jos näin on, harmittaako?

  • Kyllä

    Ääniä: 1 3,8%
  • Kyllä erittäin paljon

    Ääniä: 12 46,2%
  • Ei

    Ääniä: 1 3,8%
  • Ei, koska en käyttänyt

    Ääniä: 12 46,2%

  • Äänestäjiä
    26
Viestejä
141
Niin,

Nyt näyttää pahasti siltä, että ystävämme "tekijänoikeudet" on sulkeneet koko sivuston ja uudesta ei ole tietoa. Ei tosin ole tuosta vanhankaan sulkemisesta. Elämme nyt täydellisessä epätietoisuudessa ja toivonkin, että joku forumin käyttäjä tietäisi asiasta enemmän... She-Man?? Gheorge?? Joku???

Nyt lähinnä huolettaa, mistä saan tulevan kauden NCAA-pelit, sillä NBA:ta saa davkasta ihan tarpeeksi liigan tasoon nähden..

Kiitos ja kuulemiin...
 
Viestejä
567
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Harmittaa erittäin paljon. Tänäänkin ollut davkasta latauksessa dal-gsw g6 aamuyhdeksästä asti (lähettäjiä 18 ja lataajia liki 19000) Sportbitista olisin saanut sen tunnissa tai kahdessa, ja luultavasti jo eilen.
 
Viestejä
3 106
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Olen yrittänyt tuolla sportbitin irkkikanavalla haistella, mikä tilanne on, mutta tähän asti en ole kuullut edes huhuja. Ei hyvältä näytä...

Kyllähän tuo oli loistava sivu, ei pelkästään tuoreiden pelien, vaan myös vanhojen pelien hankkimiseksi.
 

TOP

Viestejä
1 197
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Davka onneksemme ajaa asiaa samalla tavalla (riippuu netin nopeudesta).

Mutta sportbit oli silti paras koska matsit tulivat yleensä n. 700 kb/s nopeudella verrattuna davkan 50 kb/s.
 
Viestejä
567
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Mt. Mutombo sanoi:
Davka onneksemme ajaa asiaa samalla tavalla (riippuu netin nopeudesta).

Riippuu vähän (vitusti) siitäkin, että davkan torrentteja juuri kukaan ei viitsi vaivautua lähettämään, kun ovat saaneet koko pelin ladattua.

Todellakin GM, Sportbit tarjosi myös parhaat vanhat klassikot, joita oli ilo katsoa.
 
Viestejä
3 106
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Sportbitin porukka aloittaa toiminnan uudestaan (valitettavasti "nollasta") sivulla: www.sport-scene.net
 

TOP

Viestejä
1 197
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Rekkasin. Siellä on tosin vielä vain yksi torrentti ja sekin moottoripyöräilyä. Toivottavasti isot tekijät päätyvät myös tuonne.
 
Viestejä
567
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

GheorgheMuresan sanoi:
Sportbitin porukka aloittaa toiminnan uudestaan (valitettavasti "nollasta") sivulla: www.sport-scene.net

Mahtava homma. Thank you very many for the info!
 
Viestejä
141
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Kiitti!!

Meitsiltä ainakin thumbs up!!!
 
Viestejä
567
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Tosi hyvin lähtenyt toi uusi sivu käyntiin. Eilen ei ollut vielä mitään korisaiheista, mutta nyt on jo melkein kaksi sivua koristorrentteja. Sopii toivoa, että tätä ei ihan heti suljeta.
 
Viestejä
1 277
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

on hyvä sivu
 
Viestejä
128
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

en ole ennen käyttänyt kysesistä sivustoa, joten päätin nyt aloittaa sen käytön. Menin sivuille ja rekisteröidyin. Sähköpostiini tuli viesti sivuston ylläpitäjältä (tai joltain) jossa käskettiin varmistamaan tai jotain se rekisteröityminen. Viestin ohessa oli nettiosoite jolla kyseinen varmistaminen onnistuu. No minä pontevana poikana mustaan osoitteen ja painan 'Copy' nappia, jonka jälkeen liitän osoitteen tuohon osoitepaskaan. No se avaa sivun jossa lukee "Not found ja pienemmällä alapuolella selvästi minulle vittuileva teksti:
"sorry pal :(". Eli kertokaapa mikä meni vikaan? Oliko väärät voiteet vai iskikö ylikunto?
 
Viestejä
567
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Ei mun ainakaan tarvinnut edes confirmoida rekisteröitymistä. Sen kun vaan kirjauduin sisään.
 
Viestejä
3 106
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

mamba24 sanoi:
en ole ennen käyttänyt kysesistä sivustoa, joten päätin nyt aloittaa sen käytön. Menin sivuille ja rekisteröidyin. Sähköpostiini tuli viesti sivuston ylläpitäjältä (tai joltain) jossa käskettiin varmistamaan tai jotain se rekisteröityminen. Viestin ohessa oli nettiosoite jolla kyseinen varmistaminen onnistuu. No minä pontevana poikana mustaan osoitteen ja painan 'Copy' nappia, jonka jälkeen liitän osoitteen tuohon osoitepaskaan. No se avaa sivun jossa lukee "Not found ja pienemmällä alapuolella selvästi minulle vittuileva teksti:
"sorry pal :(". Eli kertokaapa mikä meni vikaan? Oliko väärät voiteet vai iskikö ylikunto?

Paina vaikka suoraan sitä linkkiä, joka sähköpostissa on. Luulen, että siinä meni vikaan.
 

Jay

Viestejä
1 292
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

Päätä jo hakkasin sportbitin kanssa eilen kun ei toiminut. Hyvä että tieto lopetuksesta ja uudesta trackerista löyty täältä. Paikka pelittää ja torrentteja löytyy jo parin sivun verran. Ja yllätys yllätys, 95% torrentteista korista ;D
 
Viestejä
49
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??


Viittiskö joku laittaa tonne uusille sivuille ton Koposen Niken leirin pelin, jos se joltain löytys. En ihan ehtinyt sitä kokonaan sportbitistä ladata ennen sivujen sulkeutumista.

-Kiitos!
 
Viestejä
49
Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??


Kiitos! Vielä kun sais ton latautumaan...Osaiskos joku neuvoa mikä voi olla pielessä kun mun torrent ohjelma ei suostu lataamaan eikä tuolla sivuillakaan näy että lataisin tiedostoa? sain tiedoston kyllä omalle koneelle ja näkymään torrent ohjelmassa
 

jeoso

Vs: Sportbit lopettanut toimintansa??

MP sanoi:
Kiitos! Vielä kun sais ton latautumaan...Osaiskos joku neuvoa mikä voi olla pielessä kun mun torrent ohjelma ei suostu lataamaan eikä tuolla sivuillakaan näy että lataisin tiedostoa? sain tiedoston kyllä omalle koneelle ja näkymään torrent ohjelmassa

Minulla on aivan sama juttu.. Missä vika?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös