Koripallo.com
Viestejä
1 345
Markkanen
Madsen
Jantunen
Valtonen
Huff

Salin
Koponen
Maxhuni
Kantonen
Little

Jos itse saisin valita niin tässä olisi minun 10 varmaa valintaa kisoihin:

11. Seppälä - ehkä?

Seppälä olisi seuraavaksi eniten tyrkyllä, mutta jotenkin en tiedä ottaisinko enää takamiestä kun Kopostakin peluutetaan pointtina välillä kovissa paikoissa. Mitä jos otettaisiinkin isoon päähän kaksi pelaajaa, koska jos tasonheittelyä tai uupumasta kisoissa toisella on niin toinen voi huilata. Ottaisin:

11. Raitanen
12. Pöllä


Erityyppisiä isoja, joka on vahvuus.

Ymmärrän kyllä että on aika epärealistista sanoa että Seppälä ei oikeasti kisakoneessa olisi. Seppälä voisi olla siellä vaikka ennen Littleä valmennusjohdon mielestä. Palmi pelasi ihan hyvät pienet minuutit tänään, joten ei Palminkaan valinta yllättäisi.
 
Viestejä
1 345
Mitäs ihmettä. Ruotsi johtaa Israelia puoliajalla 52-38. Tää on kyllä iso paukku mulle jos Ruotsi pystyy voittamaan Israelin ilman Håkansonia.
 
Viestejä
1 345
Israelilla on selvästi huonompi heittopäivä Ruotsiin verrattuna näköjään puoliaikaan mennessä. Ehkä tää sitten vielä kääntyy tai tasoittuu tästä. Tai sitten Israel on puolustanut huonosti ja antanut liikaa tilaa heitoille. Jyrääkö Ruotsi Israelia kenties kookkaammalla miehistöllä? Siitähän on puhuttu että Israel on kenties Suomeakin pienempi. Arvailen vaan pelkkien stattien perusteella kun en itse peliä katso :).

Israel - FG: 13/35 = 37.14%

Ruotsi - FG: 21/33 = 63.64%

Levypallot 20-17 Israelille.
 
Viestejä
1 345
Israelille kaksi Slovenia-peliä ovat ns. 4 pisteen matseja ja perjantaina alkaa EM-kisat, toisin kuin Ruotsilla. Toki tätäkään ei kannata hävitä tietenkään.

Silti, hienoa Ruotsi!

Israel sais luvan tiputtaa Slovenian kokonaan kisoista mun puolesta. Saako EM-kisojen parhaat lippuja MM-kisoihin? Ei yllättäisi jos Slovenia löytää EM-kisoissa uuden vaihteen. EM-kisat voi olla monelle joukkueelle vaikeat otteluiden tiivistahtisuuden vuoksi. Ehkä Slovenia jotenkin hyötyisi siitä, en tiedä.
 
Viestejä
4 166
Israel sais luvan tiputtaa Slovenian kokonaan kisoista mun puolesta. Saako EM-kisojen parhaat lippuja MM-kisoihin? Ei yllättäisi jos Slovenia löytää EM-kisoissa uuden vaihteen. EM-kisat voi olla monelle joukkueelle vaikeat otteluiden tiivistahtisuuden vuoksi. Ehkä Slovenia jotenkin hyötyisi siitä, en tiedä.

Taitaa vaa 12 karsijaa päästä.
 
Viestejä
2 534
Seppälä ei todellakaan kuulu kisajoukkueeseen, ei mitään annettavaa kummassakaan päässä kenttää, ei nyt eikä harkkapeleissä.
Minun mielestä Seppälä kuuluu aloitusviisikkoon ja pelaa ihan omalla levelillään. Voi olla, että olen jotenkin puolueellinen, mutta en omasta mielestäni nähnyt Seppälän tekevän tänään yhtään huonoa suoritusta....

Toki, jos joku viitsii laittaa listaa aikaleimojen kanssa niin voisin katsoa ottelun vielä kerran uudelleen. Onhan se toki mahdollista, että minulta jäi joku Seppälän huono suoritus huomaamatta.....
 
Viestejä
1 271
Minun mielestä Seppälä kuuluu aloitusviisikkoon ja pelaa ihan omalla levelillään. Voi olla, että olen jotenkin puolueellinen, mutta en omasta mielestäni nähnyt Seppälän tekevän tänään yhtään huonoa suoritusta....

Toki, jos joku viitsii laittaa listaa aikaleimojen kanssa niin voisin katsoa ottelun vielä kerran uudelleen. Onhan se toki mahdollista, että minulta jäi joku Seppälän huono suoritus huomaamatta.....
Seppälähän oli tuon 3 jakson mustalla hetkellä ihan pääosassa sen aiheuttamisessa. Surkeita syöttöjä, huonoa puolustusta ja epävarmaa pallonkäsittelyä. Onhan se nyt ihan selvää että Kantosen pitäisi mennä Seppälän ohi kisakoneeseen aivan heittämällä
 
Viestejä
2 448
8.00 pallonmenetys
8.09 vaihtoon
17.14 kentälle
17.29 pallonmenetys

23.21 kentälle, Suomi johtaa seitsemällä
25.07 Madsenin handoff-pallonmenetys, mikä puolittain Seppälän piikkiin
25.31 pallonmenetys
26.22 vaihtoon, Suomi johtaa enää yhdellä

Onnistuneet suoritukset... yksi kori. Yhdeksässä peliminuutissa -7 ottelussa, minkä Suomi voitti kahdeksalla.
 
Viestejä
2 534
8.00 pallonmenetys
8.09 vaihtoon
17.14 kentälle
17.29 pallonmenetys

23.21 kentälle, Suomi johtaa seitsemällä
25.07 Madsenin handoff-pallonmenetys, mikä puolittain Seppälän piikkiin
25.31 pallonmenetys
26.22 vaihtoon, Suomi johtaa enää yhdellä

Onnistuneet suoritukset... yksi kori. Yhdeksässä peliminuutissa -7 ottelussa, minkä Suomi voitti kahdeksalla.
Tämänhän on hieno palaute siis ensin on listattu seikkoja mitkä olisi voitu tehdä paremmin. Lopuksi ollaan kehuttu pisteiden tekijää pienellä peliajalla. Kiitos listasta!

Tuota listaa, kun lukee niin Seppälä on ollut tilanteiden keskiössä eli monessa mukana! Pitää tässä laittaa tallenne pyörimään ja aloittaa ihmettely onko siellä nähtävissä jotain lieventäviä asianhaaroja, jotka selittäisivät nämä listatut vastoinkäymiset. Esimerkiksi muistaakseni pelikentän lattia oli todella liukas ...
 
Viestejä
726
En suostu vielä uskomaan ettei Nkamhouan asiaa saada hoidettua oikein päin. Kaikki mahdolliset keinot on otettava käyttöön ja hillbillyt syvine jokineen laitettava kuriin. Nkamhoualle itselleen em-kisat on sen luokan näyttöpaikka että turha miettiä tuleeko hyvää ammattilaissopimusta Euroopasta vai ei? Se nimittäin tulee 100% varmasti. Jostain löytyy kyllä kontakti joka tuntee hyvin tuon tennesseen äijän, puhuu järjen päähän muuten aletaan pommittamaan heidän pääpaikkaansa.

Suomi muuten selvisi mm-kisoihin, Ruotsi murjoo Israelia. Ei vaan pysty iloitsemaan normaalisti koska tuo Nkamhouan tilanne vie fiiliksiä liikaa.
 
Viestejä
4 166
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös