Onpa erikoista. Itse pystyn kyllä katsomaan VPN:n avulla brittien kanavia, Saksan kanavia ainakin.Ei toiminut vaikka laitoin VPN.lla alueeksi Tsekin
Onpa erikoista. Itse pystyn kyllä katsomaan VPN:n avulla brittien kanavia, Saksan kanavia ainakin.Ei toiminut vaikka laitoin VPN.lla alueeksi Tsekin
joo, katselen vpn:n kautta Amerikan koripalloa mutta tsekkikanava ei auennutOnpa erikoista. Itse pystyn kyllä katsomaan VPN:n avulla brittien kanavia, Saksan kanavia ainakin.
Näyttääköhän jokin ranskalainen kanava nämä?Pettymys. Eikö tosiaan liitolla olisi rahkeita susijengin lisäksi näitä susiladiesin otteluita myös näyttää julkisilla kanavilla? Sentään kotikisat 2027 tulossa, ja näinkö kisafiilistä nostetaan? Courtside 1891 näyttää Susiladiesin Ranska-ottelut maksullisena
Koripalloliiton virallinen tiedotuskanava, basket.fi, nostaa Bejedin peliesityksestä esille pirteyden ja energisyy
Näkeehän nuo henkilökohtaiset menetykset syineen tilastoista. 3 pallo vietiin käsistä, 3 kertaa syötön katko, yhden kerran kaksoiskuljetus ja yhden kerra hyökkääjän virhe.Mut hei, 8 menetystä! Mistä ne tuli? Vietiinkö pallo käsistä, kun koitti ajaa korille vai antoiko huonoja syöttöjä vai mikä oli? Vaikea arvioida, kun ei tosiaan peliä nähnyt, vain tilastot.