Koripallo.com

Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

Pitäisikö homojen avioliitot sallia?

  • Kyllä

    Ääniä: 13 59,1%
  • Ei

    Ääniä: 5 22,7%
  • Ei kiinnosta

    Ääniä: 4 18,2%

  • Äänestäjiä
    22
Status
Viestiketju on suljettu.

Yäk

Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

Achilles sanoi:
Tänään tasa-arvoinen avioliittolaki oli eduskunnassa lähetekeskustelussa, josta se siirtyy lakivaliokuntaan ja palaa myöhemmin keväällä eduskunnan äänestettäväksi. Jälleen kerran sai myötähäpeän vallassa lukea sosiaalisesta mediasta lakialoitetta kannattavien oksennusta - ainoa argumentti homoliittojen puolesta oli nimittäin väsyneet ja kaksinaismoralistiset ihmisoikeus- ja tasa-arvokortit muuten homman keskittyessä pelkästään vastakkaista mieltä olevien haukkumiseen.

Pentti Oinonen osui mielestäni naulan kantaan tänään Hesarin haastattelussa:

Word.

Löytyi näköjään maailmasta sellainenkin ihme, että joku allekirjoittaa Pentti Oinosen lausunnot.

Nyt olen nähnyt kaiken, mitä heikko sieluni voi sietää. Jos uskoisin johonkin Jumalaan, pyytäisin häntä päättämään päiväni. Näin pakanana joutunen jatkamaan eloani.
 
Viestejä
1 870
Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

Jaahas, ja taas mennään. Lakivaliokunta hylkäsi äänin 10-6 aloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista. Tästä huolimatta lakialoitteesta kuitenkin äänestettänee syksyllä eduskunnassa, jossa se tosin ei ole menossa läpi. Voi harmi.

Loppuun vielä pieni jäniskevennys:

Jungner kertoo taksiepisodista: "V*tutti kuin pientä oravaa"
Keskiviikko 25.6.2014 klo 13.53

- Olin juuri eduskunnan ulkopuolella maksamassa taksia, kun tämä äänestys käytiin. Kysymys oli vain muutamasta minuutista, tosin valiokunta oli odottanut jo melkein puoli tuntia, Jungner kertaa.

...

1397150140463.gif
 
Viestejä
1 870
Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

Tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin eduskunnassa äänin 105-92.

Onnea homot!
 

Hai

Viestejä
1 703
Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

Olen tuota homojen naimisiin menoa vastaan lähinnä siitä syystä että itse pidän avioliittoa miehen ja naisen välisenä juttuna.
Ja toinen syy on se että homoliittojen kannattajien vauhkoominen on niin vitun oksettavaa touhua, samanlaista kuin presidentin vaaleissa Haaviston kohdalla.

Esim. eräs nimeltä mainitsematon kansanedustaja joka sattuu olemaan tummaihoinen sekä homo. Niin hänestä ei näe/kuule koskaan yhtään mitään ellei asia liity jollain tavoin homoihin ja silloin kaverilta tulee juttua siihen malliin että kuola vaan valuu! Ihan kuin kaikki homoasiat olisi maailman tärkeimpiä asioita.

Ja minulla EI ole mitään homoja vastaan vaan sitä että se on nykyään "kaikkien" mielestä niin vitun coolia olla homo tai muuten vaan pitää olla aina homojen puolella.
Eiköhän tätä menoa kohta ole homokiintiöt joka paikkassa. Joka korisliiga joukkuekin tarvii vähintään yhden kiintiö homppelin.

:D :) :D :) :D ;D ;D ;D ;D
 
Viestejä
1 870
Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki

KT sanoi:
Olen tuota homojen naimisiin menoa vastaan lähinnä siitä syystä että itse pidän avioliittoa miehen ja naisen välisenä juttuna.
Ja toinen syy on se että homoliittojen kannattajien vauhkoominen on niin vitun oksettavaa touhua, samanlaista kuin presidentin vaaleissa Haaviston kohdalla.

Esim. eräs nimeltä mainitsematon kansanedustaja joka sattuu olemaan tummaihoinen sekä homo. Niin hänestä ei näe/kuule koskaan yhtään mitään ellei asia liity jollain tavoin homoihin ja silloin kaverilta tulee juttua siihen malliin että kuola vaan valuu! Ihan kuin kaikki homoasiat olisi maailman tärkeimpiä asioita.

Ja minulla EI ole mitään homoja vastaan vaan sitä että se on nykyään "kaikkien" mielestä niin vitun coolia olla homo tai muuten vaan pitää olla aina homojen puolella.
Eiköhän tätä menoa kohta ole homokiintiöt joka paikkassa. Joka korisliiga joukkuekin tarvii vähintään yhden kiintiö homppelin.

:D :) :D :) :D ;D ;D ;D ;D

No nyt oli sen luokan statement, että tähän on hyvä lukottaa topic.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös