Koripallo.com

The Joulukalenteri

Katsotko The Joulukalenteria?


  • Äänestäjiä
    47
Viestejä
307
Elikkäs kuka on katsellu kyseistä ohjelmaa? Kyseinen ohjelma tulee Subilta arkipäivisin klo 19.00 ja viikonloppuisin 17.35! Kannattaa kattoa! Laittakaa ihmeessä mielipiteitä.
 
Viestejä
3 106
Vs: The Joulukalenteri

Katsoin tänään. Oli paska. Väkisin väännettyjä muka-hokemia, paskaa näyttelyä, muka-hauskaa ingländiä ja turhaa laulua.
 
Viestejä
515
Vs: The Joulukalenteri

Ihan hauska ohjelma, mutta harkat on melkein joka ilta samaan aikaan joten väliin jää :'(
 
Viestejä
78
Vs: The Joulukalenteri

On kyllä mahotonta meininkiä. Mutta seikka on saletti ja sillei.
 
Viestejä
307
Vs: The Joulukalenteri

Jee... on rankkaa olla tonttumies... jee it's hard to be a tonttu...
 
Viestejä
362
Vs: The Joulukalenteri

Todella mahtava ohjelma! Ei voi muuta sanoa. Melko hulvatonta menoa.
 
Viestejä
307
Vs: The Joulukalenteri

Joillekkin kiinnostuneille ohjeita mistä löytyy kaikki jaksot: RIEMURASIASTA löytyy kaikki laitatte hakuun vain the joulukalenteri! Oon myös kuullu että youtubesta sais katottuu mut who know?
 
Viestejä
1 330
Vs: The Joulukalenteri

teemu28 sanoi:
Joillekkin kiinnostuneille ohjeita mistä löytyy kaikki jaksot: RIEMURASIASTA löytyy kaikki laitatte hakuun vain the joulukalenteri! Oon myös kuullu että youtubesta sais katottuu mut who know?
Juu, youtubesta saa katsottua huonolaatuisia, itsellä ei ainakaan tuonne riemurasiaan riitä nettiyhteys kunnolla.

Onko joku yrittänyt tilata tuolta The Joulukalenterin sivuilta. Minä 3vko sitten, eilen tuli tällainen viesti

Dear costumer
Very soon, the sale of The Joulukalenteri DVD and CD will stop.

We can see that you have placed an order with us, but we have not received any payment yet.
If you are still interested in getting the DVD and/or the CD, this is the final opportunity – the sale will end the first of March, or maybe sooner if we have sold out.

All you have to do is to make a bank-transfer to Sampo Bank account number: 800016-71372770 either for the amount of 24.95 euro (DVD+CD), 19.95 euro (DVD) or 9.95 euro (CD), and mark the transfer with your e-mail address, your name and if possible the order-number.
We already have your order in our system.

Best regards
Lisbeth

Saks Film

Osaisiko joku vähän helppiä?
 
Viestejä
2 147
Vs: The Joulukalenteri

viipiii (WP) sanoi:
Juu, youtubesta saa katsottua huonolaatuisia, itsellä ei ainakaan tuonne riemurasiaan riitä nettiyhteys kunnolla.

Onko joku yrittänyt tilata tuolta The Joulukalenterin sivuilta. Minä 3vko sitten, eilen tuli tällainen viesti

Osaisiko joku vähän helppiä?

Sun pitää ensin maksaa tilauksesi Sampo Pankkiin: 800016-71372770. Hinta on tilaamasi tuotteet; joko 24.95e (DVD + CD), 19.95e (DVD) tai 9.95e (CD) ja laita tilisiirtoon sun s-postiosoite, nimi ja tilausnumero, jos mahdollista.

Pidä kiirettä sillä myynti loppuu pian (viim. 1.3.2008, ellei tavara lopu aiemmin).
 
Viestejä
3 675
Vs: The Joulukalenteri

Kellään kyseistä DVD-boxia? Itse sain jouluna.
 
Viestejä
3 675
Vs: The Joulukalenteri

RottenApple sanoi:
Tuun jokupäivä teille kattoo ;)
Hyvä ohjelma on!
Turhaakin turhempi kommentti?
 
Viestejä
965
Vs: The Joulukalenteri

Tulihan tuota joskus pari vuotta sitten katsottua.
 
Viestejä
44
Vs: The Joulukalenteri

Mato = Olli Santanen. Seikka on saletti.
 
Viestejä
3 675
Vs: The Joulukalenteri

Mato sanoi:
Mato = Olli Santanen. Seikka on saletti.
Sinäkö Santasen Olli, pikemminkin Santasen Kerttu!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös