En Nike 500:aa ostaisi. Voisi sanoa, että hintaansa nähden ihan ok, mutta itse en kuitenkaan varsinaisesti tykkää, aika liukas ja tatsi ei mun mieleen. Ite sijoittasin Wilsoniin.Alipito sanoi:Nike 500! Oikeasti paras pihapallo mitä tiedän. Minulla on ollut sellaisia pian jo 10. Uutena helvetin hyvä pito, joka säilyy kauan. Paranee vanhetessaan, kun siihen tulee sileämpi tatsi. Alihinnoiteltu tuote, vain 10 euroa.
et voi ola tosissasi!!!! Jos naikin viissatasessa on liukas tatsi, niin mitä Wilsonissa on? Helvetin liukas tatsi?Salmi sanoi:En Nike 500:aa ostaisi. Voisi sanoa, että hintaansa nähden ihan ok, mutta itse en kuitenkaan varsinaisesti tykkää, aika liukas ja tatsi ei mun mieleen. Ite sijoittasin Wilsoniin.
Jos se on oikeesti niin hyvä, miks sulla on ollut niitä jo kymmenen? Eikö hyvän pallon käyttöikä nyt ulkonakin ole pidempi?Alipito sanoi:Nike 500! Oikeasti paras pihapallo mitä tiedän. Minulla on ollut sellaisia pian jo 10. Uutena helvetin hyvä pito, joka säilyy kauan. Paranee vanhetessaan, kun siihen tulee sileämpi tatsi. Alihinnoiteltu tuote, vain 10 euroa.
Sitä en osaa sanoa itsekkään. Olenpahan vain aikani kuluksi ostellut.Jääkenttien Gaselli sanoi:Jos se on oikeesti niin hyvä, miks sulla on ollut niitä jo kymmenen? Eikö hyvän pallon käyttöikä nyt ulkonakin ole pidempi?
Sitähän mulla riittää!Taavi sanoi:Ku massii o!! 8)![]()
Eikö se oo sisälle tarkotettu ???Salmi sanoi:Noh, itellä on ulkopallona wilson reaction, ja pito on niin nappi kun voi olla. Ja mukavan tuntusta materiaalia, varsinkin nike 500:aan verrattuna. Taitaa löytyä ainakin jumbon intersportista hintaan 30 ei paha.
Ehkä vähän. Ilmoitettu määrä miinus yhdeksän.#etuliite# sanoi:Itse viissatasen kannalla.eukku_ylös: Taisi Alipito vähän vain liioitella, eikös?
Mr. Mef sanoi:And1:n sellanen musta kuula tuli ostettuu pari kesää takaperin. Helvetin hyvä pallo ja kun alennuksessa maksoi sen 20e niin ei paljon keventänyt. Kestää yllättävän hyvin märkää vaikka pinta on jotain pehmeää, muttei kuitenkaan nahkaa. Olisko nimi ollu Playground Rock tai vastaava. Joku tietänee paremmin löytyykö kyseistä murikkaa enää kauppojen hyllyiltä.
tarkoitettu sisälle ???tälleen sanoi:reaction todella hyvä ulkopallo paranee vanhetessaankestää useita vuosia