Koripallo.com

Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Kumpi vie?

  • Team Componenta

    Ääniä: 14 33,3%
  • KTP

    Ääniä: 28 66,7%

  • Äänestäjiä
    42
  • Poll closed .
Viestejä
2 782
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Lpr sanoi:
"kato miten tumman veri kiehuu"......lähinnä tarkoitukseni oli kertoa ,etten henkkoht pidä moisia "hyppääjiä" suuressa arvossa....piste......

Kyllähän Lpr olisit voinut tuon kertoa ilman tuollaista tolkutonta provosoimistakin.
 
Viestejä
1 083
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Lpr sanoi:
"kato miten tumman veri kiehuu"......lähinnä tarkoitukseni oli kertoa ,etten henkkoht pidä moisia "hyppääjiä" suuressa arvossa....piste......

Ja kerrotko vielä miten olisit itse toiminut Ingramin paikalla?
 

Rocky

Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Lpr sanoi:
NBA:ssa ne laitetaan tilastoihin.....mutta tuomarilla on melkoinen työ ottaa selkoa onko kaveri oikeasti paikallaan vaiko ei.....koska on perseellään joka tilanteessa.....silti se on mielestäni noin isolta mieheltä neitimäistä.....vaikka olisikin "pelimiehensilmää".....onkohan kokeillu istumalentopalloa... ;D ;D

Stokes menee muuten tänään kainaloiden alta.....mahtaakohan ingram kaatua sitten mahalleen ::)

Olen jokseenkin samaa mieltä. Itse ainakin pidän isoista miehistä jotka ainaisen kalastelun sijaan tosissaan haastavat hyökkääjän ja yrittävät vaikka torjua heiton. Ei tuo ollut ensimmäinen peli, jossa Ingram kalasteli jatkuvasti. Tämä tosin vain minun näkemykseni. Mitäs muut on mieltä lisääntyneestä kalastelusta, ja lähinnä isojen miesten osalta korin alla?
 
Viestejä
1 083
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Rocky sanoi:
Olen jokseenkin samaa mieltä. Itse ainakin pidän isoista miehistä jotka ainaisen kalastelun sijaan tosissaan haastavat hyökkääjän ja yrittävät vaikka torjua heiton. Ei tuo ollut ensimmäinen peli, jossa Ingram kalasteli jatkuvasti. Tämä tosin vain minun näkemykseni. Mitäs muut on mieltä lisääntyneestä kalastelusta, ja lähinnä isojen miesten osalta korin alla?

Heh. Kaikkihan pitää mistä haluaa. Itse taas pidän joukkueen eteen uhrautuvasta pelaajasta joka mustelmista välittämättä toteuttaa valmentajan toivetta. Hyökkääjänvirhe vastustajalle ja pallo meille on mielestäni huomattavasti parempi kuin päästää vastustaja ajamaan vapaasti korille ja yrittää blokkia. Pahimmillaan seurauksena kori+vapari, parhaimmillaan blokki ja pallo ehkä omille, useimmiten rajoista yli ja vastustajalle.

Tätä "neitimäistä" kalastelua en ole hirveästi Ingramilta huomannut, ainoastaan silloin kun näkee vihun ryntäävän korille niin on viisaasti parkkeerannut miehen tielle. Täytyykin seurata tästä eteenpäin onko väitteessäsi perää.
 
Viestejä
589
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Rocky sanoi:
Olen jokseenkin samaa mieltä. Itse ainakin pidän isoista miehistä jotka ainaisen kalastelun sijaan tosissaan haastavat hyökkääjän ja yrittävät vaikka torjua heiton. Ei tuo ollut ensimmäinen peli, jossa Ingram kalasteli jatkuvasti. Tämä tosin vain minun näkemykseni. Mitäs muut on mieltä lisääntyneestä kalastelusta, ja lähinnä isojen miesten osalta korin alla?
Valmentajana ehdottomasti haluan, että otetaan hyökkääjän virhe aina pois, kun se vain on mahdollista. Heittoa torjuttaessa tulee usein virhe tai pallo lentää katsomoon. Useimmiten kuitenkin hyökkäävä joukkue saa jatkaa pallon kanssa. Kun ottaa hyökkääjän virheen, tulee vastustajalle virhe ja pallon menetys. Katsojan kannalta toki blokki on varmasti näyttävämpää, mutta joukkueen menestymisen kannalta on parempi ottaa hyökkääjän virhe. Ja aika harvassa ovat ne pelaajat, jotka tosissaan osaavat ottaa hyökkääjän virheen ja ottavatkin niitä usein, joten mitenkään liiallista tämä heittäytyminen ei varmasti ole. Kaikki kunnia Kotkan isolle miehelle, kun viitsii laittaa itsensä likoon.
 
Viestejä
16 284
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

E440 sanoi:
Tätä "neitimäistä" kalastelua en ole hirveästi Ingramilta huomannut, ainoastaan silloin kun näkee vihun ryntäävän korille niin on viisaasti parkkeerannut miehen tielle. Täytyykin seurata tästä eteenpäin onko väitteessäsi perää.

Olet oikeassa. Riihelä se vasta neitimäisesti niitä virheitä kalasteleekin, ainakin täällä Areenalla... ;)
 
Viestejä
1 289
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Lpr sanoi:
"kato miten tumman veri kiehuu"......lähinnä tarkoitukseni oli kertoa ,etten henkkoht pidä moisia "hyppääjiä" suuressa arvossa....piste......

Ja minä en pidä muutaman korisliigan pelaajan jatkuvaa itkemistä/valittamista minään.
 
Viestejä
19 541
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Nimim. Lpr ei pidä ollenkaan Itkijä-Riihelän pelityylistä, koska juuri sellainen " hyppääjähan " Pasi on. Aina kalastamassa hyökkääjän virhettä ja jatkuvasti persuksillaan, iso mies. Ja sanotaan nyt heti perään, että samanlainenhan se Kyynel-Lehtorantakin on, ettei kukaan ehdi kuittaamaan.
 
Viestejä
1 083
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

JOEN SUU sanoi:
Nimim. Lpr ei pidä ollenkaan Itkijä-Riihelän pelityylistä, koska juuri sellainen " hyppääjähan " Pasi on. Aina kalastamassa hyökkääjän virhettä ja jatkuvasti persuksillaan, iso mies. Ja sanotaan nyt heti perään, että samanlainenhan se Kyynel-Lehtorantakin on, ettei kukaan ehdi kuittaamaan.

Kyllä, jos äänestettäisiin kumpi on ärsyttävämpi pelaaja, Ingram vai Riihelä, niin veikkaan että jälkimmäinen veisi voiton. Mutta kuten sanoin, tänään ja tästä eteenpäin pitää seurata onko Ingram normaalia useimmin lattian pinnassa.
 
Viestejä
13
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Lpr sanoi:
"kato miten tumman veri kiehuu"......lähinnä tarkoitukseni oli kertoa ,etten henkkoht pidä moisia "hyppääjiä" suuressa arvossa....piste......

Ei se Maurice mitään hyppele vaan törmäyksen voimasta kaatuaa. Eikä se ole neitimäistä. Monet pelaajat kun huomaavat että nyt sieltä tulee mies voimalla päin niin kääntävät selkänsä ku alkaa pelottaa. Se on neitimäistä ja siitä yleensä puolustaja saa virheen.
Luulisi muuten että Pasia edes vähän arvostat.
 
Viestejä
189
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Kauhee määrä pomputtelua. Jos saatiin pallo, niin melkeinpä aina piti pari pomppua ottaa. Sama oli Honka-Topo pelissä. Mistäs kiikastaa? Eikö joukkuepelaaminen enää olekkaan tärkeää pelissä, vaan hienot yksilösuoritukset?
 

Lpr

Viestejä
290
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Pastori Pete sanoi:
Valmentajana ehdottomasti haluan, että otetaan hyökkääjän virhe aina pois, kun se vain on mahdollista. Heittoa torjuttaessa tulee usein virhe tai pallo lentää katsomoon. Useimmiten kuitenkin hyökkäävä joukkue saa jatkaa pallon kanssa. Kun ottaa hyökkääjän virheen, tulee vastustajalle virhe ja pallon menetys. Katsojan kannalta toki blokki on varmasti näyttävämpää, mutta joukkueen menestymisen kannalta on parempi ottaa hyökkääjän virhe. Ja aika harvassa ovat ne pelaajat, jotka tosissaan osaavat ottaa hyökkääjän virheen ja ottavatkin niitä usein, joten mitenkään liiallista tämä heittäytyminen ei varmasti ole. Kaikki kunnia Kotkan isolle miehelle, kun viitsii laittaa itsensä likoon.

Se tässä vaan on surullista ,että kontaktin tapahduttua ei suomen tuomareille(eikä Kotkalaisille) riitä ,että he sen näkevät vaan että pelaajan pitää (täytyy) laittaa itse "jurkkaa" mukaan ja tehdä kontaktista näyttävä teatteriesitys.....tää oli oikeesti pointtini sen ohella myös, etten moisista "Taunopaloista" paljoa perusta.....
Jos Ingramkin joskus laittaisi itsensä oikeasti likoon ja hyppäyksen sijaan ottaisi törmäyksen vastaan, eikö siitäkin pitäisi pilli soida??...........ja nyt ei jaksa enää koko aiheesta.....ja Joenkaupunkiin...oikessa olet :pasi,kuten Sale on samanlaisia ...hienoja pelaajia -liikaa "jurkkaa"-
 
Viestejä
76
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

kertokaapa montako hyökkääjän virhettä fat Moe :D kalasti jacksonilta..?? huvittavaa kun noin tukeva kaveri kaatu pienenkin miehen kosketuksesta.. :D
 
Viestejä
907
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

sikakatsomo sanoi:
kertokaapa montako hyökkääjän virhettä fat Moe :D kalasti jacksonilta..?? huvittavaa kun noin tukeva kaveri kaatu pienenkin miehen kosketuksesta.. :D
Lue viimeiset 20 viestiä ::) Ja ota huomioon! Joka kerta kun moe hyökkääjänvirhettä kalasti, joka kerta se myös siinä onnistui.
Ei turhaa hommaa tehnyt, eihän?

Muutenkin, mitäs sitä nyt blokkailemaan, onhan meillä Fields siihen hommaan ;)
 
Viestejä
786
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Kyllä mielestäni Ingram puolusti hyvin ja viisaasti ja aivan samalla
tavalla me olisimme saaneet hyökkääjänvirheitä kalastettua kunhan
vaan esim. Sami olisi kaatunut Fieldsin tai Ingramin pyörähdellessä.
Tuo kaatuminen on nimenomaan se mitä koripallossa vaaditaan jotta
hyökkääjän virhe tulee vihelletyksi. Itse vain jäin miettimään tilannetta jossa
Hollis pomppasi taivaisiin ja Ingram kalasti hyökkääjänvirheen pois. Pallo
meni kuitenkin koriin, mutta koria ei hyväksytty. Pehkonen kuitenkin sanoi
tv-lähetyksessä että se nyt on makuasia olisiko kori pitänyt hyväksyä.
Mitenkäs tuo sääntö tässä kohtaa mahtaa mennä? Pallo oli kuitenkin jo
ilmassa ennen kuin Ingram sai Hollisista kosketuksen.
 

xj

Viestejä
373
Vs: Urheilukanava: Team Componenta-KTP ma 19.02.2007

Pastori Pete sanoi:
Katsojan kannalta toki blokki on varmasti näyttävämpää, mutta joukkueen menestymisen kannalta on parempi ottaa hyökkääjän virhe.

sarjataulukkoa katsellessa tulee väistämättä mieleen, että lpr:ssä pelataan näyttävää korista ja varsinkin televisiopeleissä... hohhoijaa...

lienee tuomareiden huonoutta, jos eivät vihellä virhettä kuin vasta kaatuessa ja siihen, jos joku kaatuu vastustajan pyörähdellessä on hieman eri asia kuin että kaatuu hyökkääjän ajaessa vauhdilla korille. en muista Moen kaatuilleen pyörimistilanteissa kertaakaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös