Koripallo.com

WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Viestejä
800
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

koris1234 sanoi:
PS. Faniyhdistys voisi järjestää Suomen otteluihin istumapaikoille sinisiä ja valkoisia pahveja, joista muodoistuisi Suomen lippu, kun ne nostetaan ylös. Taitetuilla pahveilla saa vielä meteliä aikaiseksi kun kädet ei enää kestä läpsyttelyä. Luulisi tuon neuvottelemisen onnistuvan järjestäjien kanssa jos suomalaiset kannattajat kerran ryhmitetään yhteen osaan hallia. Tosin taitaa puoli hallia olla menossa meille eli iso lippu olisi tulossa. Järjestäkää tuo niin liityn jäseneksi heti.

Upeita juttuja on tulossa. Tämäkin on loistava idea.
 

42

Viestejä
3 372
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Common sanoi:
Olihan noita FYT-lippuja ja myöhemmin VENUE-passeja tarjolla ilman mitään liittymisiä jo hyvän aikaa sitten. Mikäli olisit silloin ollut valppaana ja hankkinut lippusi niin tätä keskustelua ei tarvisi käydä.

Taisi olla kovasti lyhyt aikaikkuna noiden hankkimiseen.

Ilman Koripalloliiton neuvotteluita ei Suomessa myytäisi yhtäkään lippupakettia

Rohkenen epäillä.

Lippuja on pystynyt ostamaan useaan otteeseen virallisia kanavia pitkin ja varsin moni on jo ostoksensa sitä kautta tehnytkin. Väittämäsi, että ei pysty ei siis pidä paikkaansa. Pystyy, jos vaan on oikeaan aikaan hereillä.

Vähintään yhtä moni on tainnut jäädä ilman. Joko myyntikanavan tökkimisen tai mainitsemasi herätyskellon puuttumisen takia. Ja otetaan nyt huomioon sekin, että suurin osa lienee odotellut kisa- ja pelipaikan varmistumista ennen kuin haluaa hankkia liput. Ja tuo aiemmin mainittu aikaikkuna.

Uskon, että tämä kritiikki ei koske Koripalloliittoa vaan on puhtaasti FIBA:a kohtaan.

Tässä ollaan samaa mieltä.

On hyvin paljon mahdollista, että FIBA edellyttää vekka-saarikoski-ynnämuut -osaston myyvän pakettinsa loppuun ennen kuin vapauttaa Suomeen lisää lippuja myyntiin.

Minkä ihmeen takia FIBA tekisi näin? Ovat myyneet osan lippuja jälleenmyyjälle ja odottavat että ne on menneet ennen kuin myyvät lisää lippuja suoraan ostajille ja saisivat rahat niistäkin? Vähän nyt reality chekkiä.
 
Viestejä
800
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Liiton tiedotteesta 18.2:

"Toiveestaan huolimatta Suomen Koripalloliitto ei toimi lipunmyynnissä välittäjänä, vaan liput hankitaan suoraan MM-kisaorganisaation osoittamalla tavalla."
 
Viestejä
136
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Kyllä tässä on varmaan katsottava peiliin ja piiskattava itseään omasta sinisilmäisyydestä. Olen seurannut faniyhdistyksen tiedottamista lippupaketeista ja odottanut kiltisti milloin ne tulee myyntiin, ja siinä vaiheessa oli tarkoituksena ostaa liput ja sillä siisti.

Nyt kun olen useammaltakin taholta kuullut että kaikki lipun ostajat eivät olleetkaan samalla viivalla, asia vituttaa suunnattomasti.
Kuulemani mukaan eräät matkanjärjestäjät ja koripalloliiton tahot olivat saaneet tiedon lippujen myynnin aloittamisesta ti. 18.2 klo 9:00 jo edellisenä iltana. Minulle tavallisena kannattajayhdistyksen rivijäsenenä tieto tuli tiistaina klo 9:37, ja silloin lipuista oli jo myyty kaikki B-kategorian liput, C-kategoriasta oli jäljellä vain muutamia joten parhaat oli viety päältä. Suuren kysynnän vuoksi sivut olivat tukossa, ja ensimmäisten erroreiden jälkeen ei maksaminen onnistunut vaikka yritin kahdellakin eri kortilla.

Nyt minä ja ryhmäni ollaan sitten ilman lippuja ja joudutaan epätietoisena odottelemaan jotain tulevaa päivämäärää. En epäile etteikö lippuja vielä jostain jossain vaiheessa löydy, mutta keskitetystä lippujen hankinnasta kannatajayhdistyksen jäsenille jäi kyllä paska maku suuhun.
 
Viestejä
2 214
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Roderick sanoi:
Nyt kun olen useammaltakin taholta kuullut että kaikki lipun ostajat eivät olleetkaan samalla viivalla,

Jotta kaikkien päivä olisi varmasti pilalla, niin voin kertoa, että tiedän satavarmasti, että lippupaketteja on Suomessa ostettu jonon ohi ja niitä on laitettu matkajärjestäjien puolella isojakin määriä sivuun kaveridiilillä. Kaikkia lipunostajia ei ole tässä asiassa todellakaan kohdeltu tasapuolisesti. Ne jotka ovat saaneet näitä ohituskaistalippuja, ovat siitä luonnollisesti julkisuudessa hiljaa.

Eli näin siis tämäkin asia hoidettiin. Suomessa ei ole korruptiota.
 
Viestejä
941
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Miumau sanoi:
Jotta kaikkien päivä olisi varmasti pilalla, niin voin kertoa, että tiedän satavarmasti, että lippupaketteja on Suomessa ostettu jonon ohi ja niitä on laitettu matkajärjestäjien puolella isojakin määriä sivuun kaveridiilillä. Kaikkia lipunostajia ei ole tässä asiassa todellakaan kohdeltu tasapuolisesti. Ne jotka ovat saaneet näitä ohituskaistalippuja, ovat siitä luonnollisesti julkisuudessa hiljaa.

Eli näin siis tämäkin asia hoidettiin. Suomessa ei ole korruptiota.

Vaikka en sinua epäilekään, niin olisi kiva tietää mihin nämä tiedot perustuu. "Tiedän satavarmasti" ei kovin pitkälle perusteluna kanna. En tätä tiskin alta diilaamista ihmettelisi ollenkaan, varsinkin kun tässä puuhaillaan näin rankasti pimennossa ja kun kysyntä on näin suurta.
 
Viestejä
2 568
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Roderick sanoi:
Kyllä tässä on varmaan katsottava peiliin ja piiskattava itseään omasta sinisilmäisyydestä. Olen seurannut faniyhdistyksen tiedottamista lippupaketeista ja odottanut kiltisti milloin ne tulee myyntiin, ja siinä vaiheessa oli tarkoituksena ostaa liput ja sillä siisti.

Nyt kun olen useammaltakin taholta kuullut että kaikki lipun ostajat eivät olleetkaan samalla viivalla, asia vituttaa suunnattomasti.
Kuulemani mukaan eräät matkanjärjestäjät ja koripalloliiton tahot olivat saaneet tiedon lippujen myynnin aloittamisesta ti. 18.2 klo 9:00 jo edellisenä iltana. Minulle tavallisena kannattajayhdistyksen rivijäsenenä tieto tuli tiistaina klo 9:37, ja silloin lipuista oli jo myyty kaikki B-kategorian liput, C-kategoriasta oli jäljellä vain muutamia joten parhaat oli viety päältä. Suuren kysynnän vuoksi sivut olivat tukossa, ja ensimmäisten erroreiden jälkeen ei maksaminen onnistunut vaikka yritin kahdellakin eri kortilla.

Nyt minä ja ryhmäni ollaan sitten ilman lippuja ja joudutaan epätietoisena odottelemaan jotain tulevaa päivämäärää. En epäile etteikö lippuja vielä jostain jossain vaiheessa löydy, mutta keskitetystä lippujen hankinnasta kannatajayhdistyksen jäsenille jäi kyllä paska maku suuhun.

Tämä on tärkeä pointti ja hyvä, että nostit sen esille. Joidenkin kommenttien perusteella voisi saada sellaisen käsityksen, että kaikki faniyhdistyksen jäsenet muka olisivat olleet etuoikeutetussa asemassa lippujen hankinnassa suhteessa muihin. Näin ei todellakaan ole. On paljon jäseniä, jotka ovat vielä ilman lippuja. Monet jäsenet taisivat olla luottavaisia siihen, että heille kyllä hoituu liput hyvissä ajoin ja kohtuullisen vaivattomasti. Faniyhdistyksen tiedotteista sai sellaisen käsityksen, että lippujen saanti ei pitäisi olla ongelma. Aikaisemmin oli puhetta siitä, että liput menisivät myyntiin jotenkin liittymisjärjestyksessä. Tämä olisi ollut täysin oikein. Nyt liput taisivat saada ne, jotka sattuivat saamaan tiedotteen sähköpostiinsa muita aikaisemmin. Näiden joukossa on varmasti porukkaa, jotka ovat äskettäin liittyneet yhdistykseen pelkästään saadakseen lippuja. Nyt kun niitä lippuja sitten ilmeisesti tuli myyntiin 1000 kappaletta, jotka oli varattu kannatajayhdistyksen jäsenille, ja kun jäseniä on joku 2500 (?), niin väistämättä aika monet jäävät rannalle. Nämä ihmiset ovat varmaankin pitkälti ne, jotka saivat sähköpostin muita myöhemmin. Itse sain viestin 9.44, ja siinä vaiheessa olisi hyvällä säkällä saanut korkeintaan jonkun E-kategorian piippuhyllypaikan. Onneksi ounastelin tätä aikasemmin ja sain hankittua venue passit viime viikolla. Itse en nyt lähde sen kummemmin syyttämään kannattajyhdistystä, sillä uskon oikeasti, että he ovat tehneet sen minkä ovat voineet hankalassa tilanteessa. Mutta se mikä tässä on väärin on se, että näille kaiken maailman matkavekoille olisi varattu näinkin paljon lippuja. Sympaan niitä jäseniä (ja luonnollisesti ei-jäseniä myös), jotka ovat tässä vaiheessa ilman lippuja. Mutta eiköhän asia vielä hoidu!
 
Viestejä
136
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Boriz sanoi:
Aikaisemmin oli puhetta siitä, että liput menisivät myyntiin jotenkin liittymisjärjestyksessä...

Tuollaista viestiä minäkin olen jossain vaiheessa kuullut, mutta vaikka numeroni on reilusti alle sata, niin liput jäi saamatta.
 
Viestejä
2 290
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Tämä on upeaa! Olen koko ikäni odottanut, että Suomi pelaisi MM-kisoissa ja nyt nyt pelaa. Lipuista katsomaan taistellaan verisesti. Tää on niin hienoa.
 
Viestejä
1 547
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Kyllä minua kaikki tämä valitus tiedottamisesta hiukan ihmetyttää.

Kysyin itse meilitse 3.2. Janne Virtaselta, onko mitään yhteistä tarjolla Bilbaon matkalle.
Sain neljä kaikille jäsenille tarkoitettua kirjettä siihen mennessä, kun sain tietää ensimmäisestä matkatoimistosta, jonne varaukset tehdään. Varasin matkan 12.2.
14.2. tiedotteen mukaan: Huom! Varausjärjestys! Käsittelemme varaukset alkuperäisessä varausjärjestyksessä, emme siis nyt saapuvien lomakkeiden tulojärjestyksessä.
Muista lähettää lomake maanantaihin klo 15.00 mennessä, koska sen jälkeen nollaamme tilanteen ja otamme uusia matkustajia jonotuslistalta.

MA-KE 17.-19.2. sain 5 tilannetiedotetta Virtaselta ja PE 21.2. matkatoimistolta varausmaksulaskun sekä yksityiskohtaisen ohjeen, miten lippu ostetaan Entradasilta, kun aika tulee.
MA 23.2. klo 19.53 sain tiedotteen Virtaselta lipunmyynnin alkamisesta seuraavana aamuna, ja TÄRKEÄN TIEDOTTEEN samasta asiasta matkatoimistoltani klo 22.01.
No, ei se kuitenkaan mennyt kuin Strömsössä. Kun lipun osto ei ruuhkassa onnistunut ennen kuin kaikki kategoriat ilmoitettiin loppuneiksi, matkatoimistoni kulki kaikissa vaikeuksissa rinnalla, kunnes lippu varmistui klo 11.33. Siellä tehtiin tarkkaa työtä matkanvaraaja matkanvaraajalta. En päässyt kategoriaan, mihin olisin halunnut, mutta uskon, että muissa kuin USA-matseissa hallissa on tilaa liikkua D-kategoriaa lähemmäksi. Tärkeintä on, että osallistuminen on varmistunut eikä ole tarvinnut kallista aikaani käyttää kuin kolme tuntia tiistaiaamupäivällä.

Jos on koskaan hankkinut lippuja vastaaviin tapahtumiin Suomessakaan, tietää, millainen ryysistunti siitä tulee.
On oma valinta, miten toimii: hankkiiko kaiken osissa erikseen ja itse vai pyytääkö apua ammattilaisilta.
Matkalleni tulee hintaa 1310 euroa, mutta turhaa aikaa ei kulu yhtään suorilla lennoilla, riskejä ei ole, ja hintaan sisältyvät aamiaiset Susijengi-luolahotellissa, otteluliput ja kaikki kuljetukset paitsi kotimaassa.
Yleensä olen itsepalveluhankkija, mutta tässä en katsonut sitä kannattavaksi.

Uskon kuitenkin, että kaikki halukkaat saavat lippunsa sekä matkansa tulevien kuukausien aikana - jos ei muuta niin liput mustastapörssistä, jollainen tällaisten ympärillä aina pyörii.
 
Viestejä
7
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Roderick sanoi:
Kyllä tässä on varmaan katsottava peiliin ja piiskattava itseään omasta sinisilmäisyydestä. Olen seurannut faniyhdistyksen tiedottamista lippupaketeista ja odottanut kiltisti milloin ne tulee myyntiin, ja siinä vaiheessa oli tarkoituksena ostaa liput ja sillä siisti.

Nyt kun olen useammaltakin taholta kuullut että kaikki lipun ostajat eivät olleetkaan samalla viivalla, asia vituttaa suunnattomasti.
Kuulemani mukaan eräät matkanjärjestäjät ja koripalloliiton tahot olivat saaneet tiedon lippujen myynnin aloittamisesta ti. 18.2 klo 9:00 jo edellisenä iltana. Minulle tavallisena kannattajayhdistyksen rivijäsenenä tieto tuli tiistaina klo 9:37, ja silloin lipuista oli jo myyty kaikki B-kategorian liput, C-kategoriasta oli jäljellä vain muutamia joten parhaat oli viety päältä. Suuren kysynnän vuoksi sivut olivat tukossa, ja ensimmäisten erroreiden jälkeen ei maksaminen onnistunut vaikka yritin kahdellakin eri kortilla.

Nyt minä ja ryhmäni ollaan sitten ilman lippuja ja joudutaan epätietoisena odottelemaan jotain tulevaa päivämäärää. En epäile etteikö lippuja vielä jostain jossain vaiheessa löydy, mutta keskitetystä lippujen hankinnasta kannatajayhdistyksen jäsenille jäi kyllä paska maku suuhun.
Jos tuo on totta, niin harmittaa teidän puolesta.
Ippe sanoi:
Muu yhteiskunta siirtyy koko ajan siihen suuntaan, että markkinat toimii ja hoitaa asioita. Sen sijaan urheilutapahtumissa nykyisin pitää kuulua johonkin (viite)yhteisöön, olla julkkis, poliitikko, yrittäjä, rikas tms. että voi saada lipun hyvältä paikalta. Siten tosifanien (johon itseni luokittelen) kohtalona on usein istua (tai seistä) jossakin päätykatsomossa tai piippuhyllyllä ja sieltä katsella alapuolella olevia puolityhjiä parhaita katsomoita
Tämä oli kylläkin omaa tekstiäni, mutta valitettavan totta nykyisin. En sano, että tämän asian kohdalla näin on, mutta...
On niin monia tapoja matkustaa. Minä haluan suunnitella matkani itse ja tehdä omat valintani, sekin on osa matkaa. Oma matkani on maksanut tähän mennessä 660 € (lennot Bilbaoon ja hotelli keskustassa), mutta liput kolmeen Suomen peliin (eli ne joihin haluan mennä) vielä puuttuu. Niistä ajattelin maksaa max a`50 euroa (luulen, että saan ne lopulta paljonkin halvemmalla) eli yhteensä matkan kiinteät kustannukset n 800 €. Loput suunnitellusta matkakassastani ajattelin huuhdella kurkustani alas Bilbaon pimenevän taivaan alla :)
 
Viestejä
1 447
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Varmaan kaikille jokseensakin selvä, ettei faniyhdistyksen 2500 sähköpostia lähde saman aikaan. Edellisenä iltana linkki ja ilmoitus lipunmyynnin alkamisajasta olisi poistanut edes tämän eriarvoisuuden. Vai pitikö tosiaan ensin odottaa, että liitto jne saa varmasti omansa ostettua...
 
Viestejä
7 517
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Mua kyllä pikkusen ärsyttää, että toi on kohta jo joku trendi, että mj-pelaajat lopettaa syksyksi ja sitte yritetään maajoukkuepeleihin mukaan ja lähdetään rapakunnosta kehittämään itteään. Toivottavasti Henkalla ja kumppaneilla on pokkaa evätä maajoukkuepelit, jos peli- tai fyysistä kuntoa ei saadakaan kohilleen.
 
Viestejä
9
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Tuossa aikaisemmin joku kyseli Bilbaon hallin kategorioita. Siihen vastaus tulikin, mutta käsitystä hallin koosta ei siitä saanut. Siksi laitan tähän löytämäni videon hallin sisältä:
Bizkaia Arena
Kaukana on sis kenttä katsomosta.

Minulla olisi samalla yksi tyhmä kysymys niille, jotka ovat Venue Passin tilanneet ja saaneet.
Miten saan itselleni Bilbao Venue Passin eli liput, kun olen siitä vahvistuksen saanut. Olen sitä entradas.comistakin kysynyt ja laitoin juuri jatkokysymyksenkin.

Tässä heidän eka vastaus:

"please sign in with your email and complete user and the steps.

Then you will receive an email in the next few days you explain where and when you can pick up or print your tickets.
En kuitenkaan löydä mitään linkkiä tai mitään miten edetä. En normaalisti ole näin tumpula, grrr
 
Viestejä
9
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

;)
Itse itselleni vastaten ja muillekin Venue Passin hankkineille tiedoksi. Sain jo nyt vastauksen Espanjasta:
Sorry my mistake, you do not have to do anything more, your purchase is complete and you just have to wait Fiba assign all seats and then can pick and or print your passes. then you will receive the information to have your passes.

xxxxxxxxxxx is your purchase code. ( to collect or print )

Customers who have FYT whether to follow the instructions I previously indicated to you, sorry my mistake.
 
Viestejä
1
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

&%¤¤&%#¤% sanoi:
Varmaan kaikille jokseensakin selvä, ettei faniyhdistyksen 2500 sähköpostia lähde saman aikaan. Edellisenä iltana linkki ja ilmoitus lipunmyynnin alkamisajasta olisi poistanut edes tämän eriarvoisuuden. Vai pitikö tosiaan ensin odottaa, että liitto jne saa varmasti omansa ostettua...

tämä....

meidän tarinamme on tämänkaltainen: meitä on lähdössä 11 hengen kaveriporukka, kaikki muut on hoidettu ja maksettu paitsi liput. faniyhdistykseen kuuluvalta kaveriltani sain vinkin, että kannattaa liittyä kyseiseen porukkaan jotta saa mahdollisuuden ostaa lippuja jo tässä ns. ensimmäisessä aallossa. jokainen meistä 11 hengestä tämän myös teki. korostan tässä vaiheessa, että meillä oli hyvin tiedossa, että rekisteröityminen ei takaa meille lippujen saantia, mutta olimme siinä uskossa että meillä olisi edes reilu mahdollisuus taistella lipuista muiden halukkaiden kanssa. tässä kohtaa itselleni nousee suunnaton kiukku! olimme sopineet, että kaveriporukastamme 3 henkilöä ostaa liput kaikille, koska lippuja sai 4 kpl/hlö. kun vihdoin itse kukin saimme sähköpostilla linkin lipunmyyntiin, KAIKKI liput olivat jo menneet. itse sain omani 10.28, ja viimeinen meistä kolmesta ostajasta sai omansa 11.20. myöhemmin tarkastimme kaikki milloin kukakin on sähköpostinsa saanut, ja kävi ilmi, että vain yksi meistä oli saanut sähköpostinsa juuri ennen klo 10 aamulla, muistaakseni aikaan 9.54. ja kuten tuolla aimmissa viesteissä on jo todettu, " klo 9:37 lipuista oli jo myyty kaikki B-kategorian liput, C-kategoriasta oli jäljellä vain muutamia joten parhaat oli viety päältä."

eli kiitos aivan vitun paljon kaikille tahoille tästä todella rehdistä pelistä lipunsaannin suhteen. enpä ole ihan hetkeen (jos koskaan) tuntenut itseäni näin kusetetuksi tässä meidän suomenmaassamme. ymmärrän täysin että 2000-3000 sähköpostia ei lähde kaikki samaan aikaan, mutta on se ihmeellinen asia ettei tätä asiaa saada millään muulla tavalla hoidettua vuonna 2014. olen mielettömän pettynyt ja haistan todella vahvan palaneen käryn asiassa.....

ylläolevien kanssa samaa mieltä myös siitä, että nykyään todellisen urheilufanin (jollaiseksi myös itseni lasken) ei näytä olevan kauheen hyviä mahdollisuuksia päästä seuraamaan rakasta urheilua lajista riippumatta sellaiselle katsomopaikalle jotka nimenomaan kuuluisivat niille jotka siellä peleissä koviten huutavat ja kannustavat.
 
Viestejä
403
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Aivan älytöntä itkemistä tääll noista lipuista. Ei kai se nyt ole jumalauta faniyhdistyksen vika jos joku ei ole lippuja saanut. Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa ja joku jää silloin ilman. Eikös heti kun paikka varmistui tullut ensimmäinen mahdollisuus ostaa lippuja ja sitten on tullut vielä näitä lisäpaikkoja. Ja lipunmyynti jatkuu taas jossain vaiheessa. Jos ei ole ollut ajoissa liikkeellä, niin turha siitä nyt on muita syyttää.
 
Viestejä
680
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Weijo sanoi:
Aivan älytöntä itkemistä tääll noista lipuista. Ei kai se nyt ole jumalauta faniyhdistyksen vika jos joku ei ole lippuja saanut. Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa ja joku jää silloin ilman. Eikös heti kun paikka varmistui tullut ensimmäinen mahdollisuus ostaa lippuja ja sitten on tullut vielä näitä lisäpaikkoja. Ja lipunmyynti jatkuu taas jossain vaiheessa. Jos ei ole ollut ajoissa liikkeellä, niin turha siitä nyt on muita syyttää.

Jep eli itse olin faniyhdistykseen yhteydessä ja todellakin jos tekee mieli syytellä (itsellä teki) niin Tässäkin takana on Suomen Koripalloliitto, joka on nämä lippujen myyntimäärät jakanut Yhteistyökumppaneilleen oman valintansa mukaisesti ja tulee jatkossakin niin tekemään.

Meidän on valitettavasti luotettava koripalloliiton rautaiseen neuvottelukykyyn saada lippuja lisää Suomeen myytäväksi.
 
Viestejä
11
Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Onhan tää systeemi ihan perseestä.

Eikö näin yksinkertaisen asian voi hoitaa, niin että ilmoitetaan kaikille pari päivää aikaisemmin, koska lipunmyynti alkaa. Reilu peli ihan jokaiselle.
Lisäksi hoidettais se lippumäärä kerralla kasaan mikä on saatavissa sillä ajatuksella, että enempää ei oo tulossa, niin ei jää kellekkään mitään epäselvää.

Monesti oon jäänyt eri tapahtumista ilman lippua, mutta siinä ei vituta tippaakaan tyyli miten lipunmyynti hoidetaan vaan yksinkertaisesti oma paska säkä ;D

Saahan kisoihin onneks yksittäisiä lippuja viimestään toukokuussa, mutta usa-peli saattaa jäädä haaveeksi. Toisaalta usan avulla voi myydä pelkkiä fyt/venue-lippuja todella paljon, eli ei yksittäisiä lippujakaan välttämättä paljon jää myyntiin...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös