Koripallo.com

C-tyttöjen sm-sarja

juupa juu

Vs: C-tyttöjen sm-sarja

Vieras sanoi:
No voi kyynel kun seuroissa kierretään veroa kun muutenkin on niin paljon sitä ylimääräistä muka. Puhumme nyt kuitenkin niin vähistä summista.
Suomi on tällainen "maan tapojen" luvattu maa, kun on aina tehty näin, niin voi tehdä jatkossa myös. Ja toinen on tämä mitä väliä, kun summat ovat pieniä. Joku voi kerätä 10 kpl satasen sponssia, josta kertyy tonni. Kenelle tuo sitten on pieni, kenelle iso summa, mutta jos on joukkueen nimissä kerätty, niin koko joukkueelle silloin käytettäköön.
 

vapaamatkustaja

Vs: C-tyttöjen sm-sarja

Taas yksi vanhempi, joka haluaa rahoittaa lapsensa harrastuksen muiden keräämillä sponsseilla ja muiden tekemällä talkootyöllä.
 

juupa juu

Vs: C-tyttöjen sm-sarja

vapaamatkustaja sanoi:
Taas yksi vanhempi, joka haluaa rahoittaa lapsensa harrastuksen muiden keräämillä sponsseilla ja muiden tekemällä talkootyöllä.
Vain täydellisessä maailmassa koko joukkueen kaikki taustat osallistuvat samassa määrin. Itse en vielä ole näin täydelliseen tilanteeseen törmännyt, joten olen katsonut parhaaksi tehdä itse niin paljon kuin mahdollista joukkueen eteen. Jos siinä sitten pääsee myös joku muu kuin oma lapsi "hyötymään", niin olkoon sitten näin. Yksin ei kuitenkaan oma lapsi pysty joukkuelajia harrastamaan. Lakeja ja yleisiä normeja pitää kuitenkin aina noudattaa.
 

Mustapaita

Vs: C-tyttöjen sm-sarja

Juurikin. Lakien mukaan mennään ja kaikki tekevät parhaansa. Me esimerkiksi hoidimme pari vuotta bufettien järjestämisen ilman mitään korvausta. Sitten alkoi näkyä että pari perhettä oli harvoin myymässä ja toimitsijana kun olivat kiireisiä. Olivat sitten kuitenkin löytäneet aikaa sponsorien hankkimiseen. Mikäs siinä jos hekin olisivat tehneet kaiken yhteiseen pottiin niin kuin me bufettihommat.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös