Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tänään lähdin aamulla käymään yhdellä mökillä . Pikku busterin kanssa .

No ajattelin oikaista toin selän yli . Tuuli kovaa pohjoisesta .


Päätin jos teen sixsakkii onnistuu.
Eikö kone vähän sai vettä . Tai en tiedä mitä .
Sammui .

No lähti uudestaa käymään .

Minä olen paljon en taikauskonen . En samalla konella enään aja .


Saa viron pojat hakee mulle prurkun . 8]
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Jaa.

Minä lähdin tänä aamulla metsään. Tuuli niin pirun kovasti, että ihan pelotti, kun isot männyt taipuivat melkein 45 astetta. Onneksi ei yksikään kaatunut päälle.

Kolme kärrillistä tein koivuja ja yhden kärrillisen tyvipölkkyjäkin ajoin. Kaukana ne olivat ja muutamia piti ihan sahailla, että jaksoi kantaa. Ne pölkyt siis.

Nyt on olo kuin piestyllä, mutta illalla saunotaan, rillataan ja muutenkin rellestetään. Joidenkin juomien kera. Toivottavasti muuten vieraat tuovat, ettei omat kulu.

Niin ja ajattelelin minäkin oikaista selän. Vähän jo harjoittelin, ettei tarvitse illalla liian aikaisin oikaisemista aloittaa.

Ps. Oli se onni, ettet jäänyt tuuliajolle ajelehtimaan. Ties minne olisit joutunut? Vaikka Ahdin valtakuntaan.

Mutta on tässä huolta ja murhetta oikeasti minullakin. Nimittäin henkinen murtumiseni on todella lähellä, kun tuolla muualla topiikeissa kaikenmaailman olennot, anaalit ja passiluukut alkavat painostaa ja haukkua. Jiirikin valehtelee ja panettelee minua kpcomin ykkösprovokaattoriksi.

Kai sinä wimpula sentään vielä minun puolia pidät? Se merkitsisi minulle todella paljon.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Minä en ikinä puolta vaihda . Aina olen tukenu ja kannattanu .

Niin teen jatkossakin .


.
J a ole meidän haiden tukipyväänä . ;D

Ilman JOE en olis kp.comilla . Se on fakta .

Kaikki ei meistä tykkää :D
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Joo. Ei kaikki tykkää, vaikka kaikki nämäkin hölynpölykirjoitukset käyvät lukemassa. Jopa itse-herra-maailmanparaskin eli nou-passi-luukki. Eihän tämä topikki aina ykköseksi nousisi, jos kukaan ei kävisi lukemassa. Muutaman viestin kun kirjoittaa, niin aina ollaan ykköspaikalla.

Ja kyllä meistäkin vielä joku tykkää. Eukot. Ainakin tähän iltaan asti. Huomisestahan ei kukaan tiedä vielä sanoa?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Joo. Ei kaikki tykkää, vaikka kaikki nämäkin hölynpölykirjoitukset käyvät lukemassa. Jopa itse-herra-maailmanparaskin eli nou-passi-luukki. Eihän tämä topikki aina ykköseksi nousisi, jos kukaan ei kävisi lukemassa. Muutaman viestin kun kirjoittaa, niin aina ollaan ykköspaikalla.

Ja kyllä meistäkin vielä joku tykkää. Eukot. Ainakin tähän iltaan asti. Huomisestahan ei kukaan tiedä vielä sanoa?

No eukot . Ja pikku Wimikin on baarissa .

Voi hyvä sylvi . ;D
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Sylvikös se eukkosi nimi olikin? No onneksi on hyvä Sylvi eikä mikään Pyhä Sylvi.

Eipä olisi elämä helppoa Pyhän Sylvin kanssa. Kaikki hauskat harrastukset olisivat kiellettyjen listalla. Tuskin saisi tietsikkaakaan käyttää? Ainakin kpcomissa käynti olisi kiellettyä......se olisi varma....
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Et laskisi vielä eukkoa ja junioria baariin. Eikös ne molemmat ole vielä alaikäisiäkin?

Mutta nyt tulevat vieraat ja toivottavasti painavat nenällä ovikelloa, kun kädet on täynnä juomakasseja. Vaikenen täällä. Kotona voi kyllä ääni vielä nousta.....

Heippa!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Et laskisi vielä eukkoa ja junioria baariin. Eikös ne molemmat ole vielä alaikäisiäkin?

Mutta nyt tulevat vieraat ja toivottavasti painavat nenällä ovikelloa, kun kädet on täynnä juomakasseja. Vaikenen täällä. Kotona voi kyllä ääni vielä nousta.....

Heippa!


Ai mun eukko vai. :( Juhli JOE kunnola .


Minä laitan kalan savulle.
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Kyllä pukkaa vapaapäivää! Mutta ei haittaa. kaikki otetaan vastaan. Vaikka matolääkkeet, jos ilmaiseksi saadaan.

Perjantaina kuitenkin duuniin. Ei muuten, mutta kun ollaan verraten korvaamattomia. Taidan silti ottaa perjantain iltapäivän " ikkäänkuin vappaata " Lähden ostamaan uudet työvaatteet ja turvavirsut kesäksi. Virman piikkiin tietty.

Missä muuten Pilli piileskelee? Joko se on taas sinne ameerikoihin mennyt kolffaamaan? Ei oikein ilikee soittaakaan, jos se on siellä. Yöhän siellä on kuitenkin päivällä eikä humalaisen unta viitsi häiritä......
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitä me Joe matolääkeillä .

Tai jos olit kehitä itseään messuilla tai mikä konrevevsi . Niin oli Mato Valtonen puhumassa.

Pitäis laittaa myrkymaalii huomenna kaverin paatin pohjaan .

Ja paatti mereen .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ja kone käy eikä välit vuora .

Nyt pitää mennä kisatsudioon " kirstaan " . 5-3 .Laitoin 10 panoksella .
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Aina se on menossa kaikkiin kissanristiäisiin. Turhoo kulunkii. Popetat on nähty ja kuultu jo. Karmeaa. Ei niitä enää jaksa. Toki jos siinä siivellä voi nauttia alkkomahoolia.....

Mutta pysyisit wimpula sinäkin joskus koko viikonlopun kotihiirenä ja selviten päin. Sitä saa yllättävän paljon aikaan, kun ei juopottele ja juokse kaikkien humpuukkihommien perässä. Ehtisit imuroida, luututa ja pölytkin pyyhkiä. Mattojen tamppauksesta puhumattakaan. Ehkä aikaa jäisi vielä käydä paatillakin kurvailemassa eikä tarvitsisi pelätä ruorijuoppouttakaan.

Kokeile joskus. Minäkin aion joskus kokeilla.....
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

No niin. Saivat kiekkohullut taas nenilleen.

Mutta lieneeköhän wimpulalla krapula ja morkkis? Vai jäikö " viihde " päällensä? Hieno ilma kyllä olisi ollut tehdä kaikenlaisia kotihommia. Minäkin taas neljä kärrillistä koivuja metsästä. Taisi olla jo 25. kärrillinen tänä keväänä. 900 neliön tontti käy kohta ahtaaksi. Onneksi naapuri ostaa taas kymmenkunta kuutiota. Mutta kun on tulossa kaksikymmentä lisää. Pitäisiköhän polttaa kokko Juhannuksena takapihalla?

Onneksi ei ole muita puunkerääjiä näkynyt. Mutta minähän menenkin moton ja ajokoneen jäljissä. Ja aikaisin aamulla. Tänä aamunakin jo ennen seitsemää. Ei sinne hitaammat ehdi. Ja jos joku yrittää samoille apajille, niin teen niinkuin ennen vanhaan ukkovainaa opetti, kun oli sienestämässä: Kerron, että näin juuri lämpimästi höyryävän karhun paskaläjän.

Toinen konsti on panna lehmänkello kaulaan kilisemään. Jos joku tunkeilija kyselee, että miksi sulla on kello kaulassa, niin sanon, että hätyytän karhun pois, kun on kuulemma äsken täällä tallustellut.

Yleensä saa jatkaa yksinään hommia.....Ovelin ja aikaisin lintu sen parhaimman madon nappaa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Se en ollut minä .


Paikais lehdessä luki . Kadonnu laituri .

Viimeinen havainto kiikarista nähty . Menee pohjoiseen päin on busteri 40 heppaanen kone peräs .

Ja on kaksi paikkanen se vene .

Mitä minä teen jollain t- laiturilla . 8]
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös