Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Ei päässyt " metsään mielivä " tänään.

Iski heti aamulla sellainen migreeni, että meni yli puolipäivää pimeässä makoillessa. Kuussatasia buranoitakin piti rouskuttaaa useita.

Mutta nyt alkaa jo helpottaa. Ja kyllä se migreenikin savottajätkän tuntee, kun lähetti heti aamusta sahanteräkuviota katsantokenttään.....
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU

Onkos kaima lenkkeillyt vai ollut vaa puusavotassa?

Itse kokeilin paria kävelylenkkiä mutta ei siitä tahtonut mitään tulla selän takia.
No yrittänyttä ei laiteta.
Tosin jo painon takia pitäisi jotain saada aikaan.No ruokavalio on tietysti suorin
tie onneen.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Savotass, savotassa. Ei siinä sen jälkeen ennää lenkille eikä kuntosalille tarvvii lähtee, kun muutaman tunnin rankoja kasii ja kantaa kekoon.

Maanantai-iltana olin kolme tuntii ja eilen kaks ja puoli. Tänäänn arvattavasta syystä en ehtinyt, mutta huomenna taas yritän....

Perjantaisksi taisi luvata vesisadetta, mutta lauantaina taidan lähtee taas koko päiväksi. Termari ja palaset mukkaan. Saapi nähdä otanko sikspäkinkin.....
 
Viestejä
252
Vs: JOEN SUU

Törnistä tuli mieleen, että kun käytiin kalassa Kaltimonjärvellä käytiin kätköllä myös.
Ja kirjakin löytyy. Kova oli karjalaispoika.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Jepulis jepulis . Poistun kuviosta pariksi viikoksi .

Auto pakattu ja huolettu . Lappi kutsuu wimii kelkailemaa
pilkimää ja ryypp....
Eukkokin tulee mukaan . En tiedä ottaako läppärin mukaan .

Pitääkää pulju pystyssä .
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Kyllä pidetään. Pidetään koko Suomea välillä pystyssä. Kpcomista puhumattakaan. Ja meidän muiden pitää vaan kirjoittaa enemmän, että saadaan samat rivit aikaiseksi, kun rivistä poistuu yksi.

Vai lappiin taas ja vieläpä kakkosmatkalle. No antaa mennä vaan. Mutta varovasti sitten kaikkea pahaa tehdessä, ettei jäljet haise.....Hauskaa lomaa!

Joo siellä Enossahan sen Törnin porukan asekätkö oli ja sieltä se Koiviston Manun pikakiväärikin löytyi.

Vaan kova poika se Törni oli vihulaisia tappamaan. Aseettomia ja antautuneita sotavankejakin tappoi ja ihan omakätisesti. Puukollakin. Jonkinlainen sotahulluhan se oli. Niin ja kova poika oli ryyppäämään ja silloin kova myös omien kavereiden kanssa riitaa haastamaan ja tappelemaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nonni, Pohojanmaalla aletahan tislaamaan ruisviskiä. Miltähän moinen tisle maistuu? Minimissään kolme vuotta pitää tätäkin aprikoida, käytännössä vissiin pidempäänkin.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Jaa että ihan viskii. Kai siellä niitä tammitynnyreitäkin löytyy? 15 vuotta kun niissä tynnyreissä viskii iätetään, niin jo mullekin alkaa kelvata. Kerran sain aikoinaan sellaista,, jota oli iätetty 21 vuotta tammitynnyrissä. Vaan oli se pehmeen ja hyvän makuista.

Metsässäkin ehdin käydä pari tuntii äsken. Satamaan alko, joten pääsin kottiin yksin elämään. Eukkohan se otti ja lähti.








Iltavuoroon töihin. Sehän oli tässä pari kuukautta opintovappaalla ja joku puhevammasten tulkki siitä nyt tuli. Nyt sillä taas alko työt. Hyvä niin, sillä nälässä tässä on saanut ellää sen ajan. Ja janossa. Sillä niitä titteleitä on minuakin enemmän, vaikka mullehan käy kaikki, kun kerran olen kaikkien alojen asiantuntija.....

Rillimökkiin vein lissää puita. Noinkohan vähän yksinäinen mies mökkii lämmittäisi ja Lihajalosteen nakkeja muutaman rillaisi?

Se wimpulakin on sitten lähtenyt heinäkenkien völjyyn. Siellä se poika tuntuu viihtyvän. Onkohan sillä semmoinen salarakas siellä? Ilimeisesti on.

Sihhautin. Sandelssin.....

Ps. Sorruin sittarissa käydessä suklaalevyn ostaman. Vielä en ole aukaissut. Morkkis siitä kyllä tietenkin tulloopi, jos aukasen.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Onko teillä samalla tavalla kuin mulla, että kun JOEn sivulle tulee, niin naisia hyökkää jokapuolelta ympäri sivua. Ja lupaavat kaikkea mahdollista. Onko tämä se JOEn haaremi ja sivubisnes. Miten olet onnistunut tuollaisen määrän naisia hankkimaan ja tietääkö emäntä tästä mitään.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Tässä muuten Emmerdalen tämän illan jaksoa katselen ja gin toniccia nautiskelen. Ihmettelen kun ne siellä on pubissa ja olutta juovat. Jokapäivä. Ja jotkut gt:tä. Ja kaikki tapahtuu pubissa.

On ne ihmeellisiä englannin pojat.Ja tytöt.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Hitto kun säikähin. Meinaan, kun yritin avata tätä tiettyä foorummii, niin herjasi, että tunnusta, ei ole olemassa.

No minä heti kirjoitin yhteen laatikkoon, että tunnustan, tunnustan, olen olemassa....uskokkeen vaan.

Eukko muuten tuli töistä ja yllätti minut ja naapurin ukon rillimökistä. Tust oltiin ottamassa pienet napanderit hunajarommilikkööristä, kun ovi aukeni ja kintuille meni kaikki.

Eipä tässä muuta kuin neuvoksi, että kannattaa aina ryypätä riittävän paljon ennen eukon tuloa. Sitten ylhäisyyden saapuessa, ollaan niin kuin ei mittään.....

Ja kuten Veke onkin tajunnut ja jopa huomannutkin, niin naisia ei meiltä puutu.

Monena iltana olen saanutkin naisseuraa metsässä samoillessani ja savottoja rehkiessäni.. Samovaarina ollessa aina tullee nuoret ja nätit koirankävelyttäjät tarinoimaan. Hampaat kylläkin irvessä aina. Ne koirat.....

No huomenna jos allah suo, niin Veken kanssa katsotaan yksi peli riiniltä yhdessä pubilaattorissa. Eikö vain?
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

No nyt on tavoite päästä ärjyyn huomenna puoliajalla. Jos se nyt on auki. Mitähän skriiniä JOE tarkoittaa. Nyt siirryin maistelemaan toista Ranskan herkkua eli Pastista. Harvinaisen mukava juoma koska siihen laitetaan vain vettä. Muuttuu keltaiseksi. Olen aina ihmetellyt miksi virtsa on välillä kirkasta ja välillä aurinkoon vivahtavaa. Osaako joku selittää. Ymmärrän tämän Ranskassa mutta en Suomessa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Viitannetko nyt Veikko kehon nestetasapainoon ja siitä aiheutuvaan lorinaliemen väriin? Mitä enempi juo; ts. pitää itsestään huolta; sen kirkkaampi suihku. Ja jos oikein kuivistelee, niin tummeneehan tuo elementti (vai aineko lienee parempi termi?) alastullessaan.

Maasta ja maanosasta riippumatta melkoisen globaali ilmiö; sitähän sä kysyit?
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Kiitos Haades. Eli nesteen kokonaimäärä ratkaisee. Nyt ymmärrän myös sanonnan kusi nousee päähän. Kyse on siis henkilöistä, jotka juovat liian vähän nesteitä.Heillä kusen väri on keltainen.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No kun sen noin sanot, niin näinhän se on. Enpä ole asiaa tullut tuosta vinkkelistä ajatelleeksikaan ;).
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Jaa että nesteistä täällä keskustellaan. Miten muuten hengitetään nestemäistä happea? Sellaistakin kuulemma on. Vai juodaanko sitä, että hengissä pysyy?

Metsässä olin kolme tuntii. Jos se nyt ketään kiinnostaa tai yllätyksenä tulee.

Saunan laitan heti tulille ja puhdistun niin maallisesta kuin henkisestäkin saasteesta, sisäisesti ja ulkoisesti. Siis sitten kun käyn saunassa, kun se on lämmin. Tai jopa kuuma. ja löyllyy heitän.

Miten muuten löylyä heitetään? Vettähän sitä heitetään kiukaan kivien päälle, josta sitten muodostuu kuumaa vesihöyryä, jota myös löylyksi kutsutaan.....

Ja ettei Veke vaan erehtyisi tuosta vedenheitosta, niin tarkoitan tässä tapauksessa löylyvettä.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Niin mitenkäs se meni Ison kaiman eläminen ampumakisojen aikaan siellä Möhkön kartanossa vai mikä se oli?

Eilen illalla vasta muistin naapurilta kysellä siitä. Oli vissiin asunutkin siellä pentuna, kun isänsä oli rajavartijana.

Niin ja kävitkö siellä Möhkön Ruukkimuseossa? Oliko se edes talvella aukikaan? Mukava paikka minusta.

Niin että kerro, jos jonkinlaisia muistikuvia siitä reissusta on jäänyt......
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tjaa, kaipa sitä joku nesteitä voi hengittää, siitä vaan kokeilemaan. Kiehuva nestemäinen happi on ehkä hieman kurkkuystävällisempää jotain nelkyt astetta lämpimämpänä.

Mitenköhän muuten kävisi, jos moista viskaisi kuumalle kiukaalle? Laitatko Joe kokeillen?
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

En laita. Ja mistä minä sellaista saisinkaan tai tekisin. Meinaan kun kemistin ansioluotteloni on aika lyhyt. Ja sitä paitsi kiukaani on jo kylmennyt.

Mutta sellainen aavistus kyllä on, että sellaiset kokeilut johtaisivat niihin viimeisiin.....

Mie kävin tännään ärjypubissa ja vekkee en nähny. Tai ainakkaan en tuntenu, vaikka olisin ehkä nähnykkii. Tämä siis ohvitopiikkina. Näistähän ei täällä saa puhua. Tai ei ainakaan siitä, että minkä tapahtuman tiimoilta olin juuri tänään siinä pubissa.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

No kyllä minä sielllä puoliajalla olin. Ihmette laukku on miten vähän porukkaa oli. Ei taida korisfaneille olut maistua. Oli terveellistä käydä oluella, koska muuten olisin ottanut kahvin ja kääretortun. Epäilen, että olisi ollut lihottavampaa.

Elämäni suurin ongelma on tällä hetkellä pyörälaukkujen hankinta. Tilavuutta pitää olla tarpeeksi(sivuila+päällä) , jotta olukori ja kaikki vaihtovaatteet illanistujaisiin mahtuu. Nykyinen ruotsalainen on ollut hyvä, mutta mustan polkupyöräni ( sekin ruotsalainen) ulkoasuun ei se enää sovellu.On nimittäin pikkuisen haalistunut alkuperäisestä. Muutama reikäkin on tulllut.

Joensuun pyöräliikeistä ei löydy sopivaa ja entinen laukkujen valmistaja ei enää tee minulle sopivaa tuotetta. Näyttää silä, että joutuu netistä Kiinasta tilaamaan laukut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös