Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ette varmaan usko . Porokylä ja nurmes . Olen istunu
illan ja tapasin Turusen .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa haluat? Onko nyt kuutamo ja eikös teikäläinen jäänyt yksin kotio? Vastoja tuoreita kyllä kaipailee pikkuhiljalleen, kun tuokin tuli esiin. Pontti näköjään loppui, voi voi sentään.

Katselin muuten äsken yhtä mainoslehdykäistä ja siinä oli semmoinen ilmapatja, jossa varusteena sisäänrakennettu pumppu ja -tyyny. Mitä virkaa on patjan sisään rakennetulla tyynyllä, kysyy hän? Ei jymmärrä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

"Mitä teet saadaksesi kauniit kainalot?" -kysyi mainos. Että kainaloita voi hankkia jostakin? Jahas.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jospa sitä menisi maate. Latvassa alkaa pulputtaa liikaa höperyyksiä ja enenevällä vauhdilla.

Gute nacht alles, voikaa hyvin.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Mutta tänään luin jostain netistä, että yksi aika kuuluisa missi tai mikä näyttelija se oli, ei ollut käyttänyt deotoranttii yli kymmeneen vuoteen.

Veikkaanpa, että miesten keskuudesa on vientiä ollut.

Nimittäin viestittihän se Naappoleonkin sille eukolleen, että on tulossa käymään kotona, joten älä hyvä vaimo vaan mene pillaamaan tulevaa nautintoo, pesemällä parriinn viikkoon alapiätä.....

Kunnon " tuoksu " on viimeinen pisara lopulliseen ja huumaavaan nautintoon ollut aina.

Ps. Miekii ooon yrittännä saunassa käyvvessä aina eukolle viestittää, että " elä pese, elä pese ".
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mut en yhtään postimerkii nuole jos ei perille tule

Kyl se on terva shappoo tai lapis sai pesijät mukaan . ;D
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Ai sie pesetit lapin heinäkenkäakoilla ittes? Hyvä kuitenkin, että oli sitä tervasamppoota.

Jälet ei sitten haise. Siltä.....

Muuten, miten taas on mahdollista, että tämä topikki on taas ykkösluettu, vaikka koko ajan vaan valehdellaan ja paskaa puhutaan, niin kuin tuo Haadesi ainakin....

Varmaan johtu sinusta wimpula. Kuten vanhassa laulussa sanotaan " se jokin sinussa on "....?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ei minusta joju . Sano toi Kirstan ovikimmolle ;D

Miks se on aina ovi mikko . Miksei ovi Anna .
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

No kysy siltä joskus, että Anna päästä sisään.....

Antaahan se varmasti..... pippurit silmille....

Mutta nyt on tullut aika aikamiestenkin mennä nukkumaan.

Hyvää yötä ja ilman painajaisunia! Espoolaisillekin!

Toivoo Teidän Kaikkien halveksima ja inhoama-JOE!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Turinaa sitten riitti, onko nyt tutinaa? Hur som helst, uusi päivä ja uudet kujeet, ei kun menoksi Sankarit!
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Yheksältä aamulla olin jo metässä ja kahdelta tulin takaisin. Saakeli tässä mitään tutinoita jouda seurailemaan. Kirves vaan kätteen ja rankoja karsimaan. Siinä sitä olisi oppia pullamössösukupolvelle.

Ulkorillikausikin tuli juuri avattua. Lihajalosteen Karelianakkeja ja valkosipulileipiä rillasin. Eukkokin oli noussut ylös ja maistuihan nuo hänellekin. Ensi yöksi taas lähtee eukko töihin, joten saan ihan rauhassa koisia.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tutina viittaa vapinaan, esim. tutisevat kädet. Moisia ilmiöitä saattaa esiintyä sunnuntaiaamuisin tai -aamupäivisin. Eikä varmaankaan kukaan jouda tutisevia käsiä seuraamaan.

Eikä sen puoleen rillailemaankaan, ensin työt ja sitten muu vähemmän oleellinen. Ja niinpä taistoon betoniesteen kanssa käy hän.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Toisilla on kovemmat esteet kuin toisilla.

Mutta minäpä tekasin äsken takapihalle lisäterassin ( tulevia juhlia ajatellen ). Muutama kuormalava alle ja kaksi säänkestävää maatilavaneria ruuvasin niihin kiinni. Yhdestä pukista tein pöydän. Tuolejahan meillä on vaikka kuinka. Kannoin nekin sinne paikoilleen ( 7 kpl ). Tunti meni ja a vot.

Huomenna vielä käyn muutaman kyllästetyn laudan ja teen niinstä " sokkelin " terassiin.

Kaiteita en tee. Jos joku ei juhlissa kestä tällä lisäterassilla, niin keikahtakoon vaan.....
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Eipä tässä tämän tärkeämpiä. Vappuu vain toivotan kaikille!

Tunnin päästä lähdetään eukon kanssa naapuriin illanviettoon.

Kylmä on, niinkuin yleensä Vappuna. Päivällä tuli muuan aikaa lumihiutaleitakin. Mutta näillä mennään, kuten tapana on.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Misä se täsä on? Tietysti tietokoneen ääressä, mutta missä? minähän nimenomaan tiedustelin, että missä te ootte?

Minä olen kotona. Turvallisesti seinien sisällä eikä ulkoa kuulu mitään sellaisia ääniä, että pelätä pitäisi alkaa. Siis esimerkiksi kukaan ei räiski meille päin kivväärillä eikä haulikolla, sinkoloista ja tykkilöistä puhumattakaan.

Tännään muuten kun olin yksin iltapäivällä kotona, niin ovikello soi ja sisälle yritti puoliväkisin tunkee joku saamarin LUX:in myyntiesittelijä. Nainen oli, mutta hiukka vanhempi ja ei niin nättikään, että olisin sisälle päästänyt.

Jotain siivoukseen liittyviä laitteita se olisi ilmeisesti kaupannut? Liekö ollut imureita tai muita sellaisia. Sähkölaitteita kumminkin.

No minä kun en periaatteessa ollenkaan ole ovelta ovelle myynnin kannalla, ja harvoin päästän ketään sisälle. Niitähän täällä liikkuu kaikenlaisia " olen köyhä opiskelija " kylteillä varustettuja huijjareita., jotka myyvät piirustuksia ja maalauksia.....

Kerran kyllä päästin sisälle sen yhden nätin nuoren tytön, kun kertoi, että on ulkolainen köyhä opiskelija ja hänellä on kova nälkä. Niitä piirustuksia en katsellut, vaan tei kolme voileipää sille. Yhden sai juuri ja juuri syötyä.....

Enklantii se puhui ja keskusteltiin pitkään, kun olin silloinkin yksin kotona ja muutaman oluenkin olin jo ottanut......Vaan ei tuo mittään saanut varastettuu mukkaan, niinkuin niillä kuulemma tapana on, jos sisälle päästää.....

Olin tarkkana.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös