Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Miettikääs muuten kuinka hyvin Joe on plänännyt tämän? Oma topic on taas kärjessä kun me täällä höpistään ja Maestro vetää itse sikeitä. On se kova :D!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Miettikääs muuten kuinka hyvin Joe on plänännyt tämän? Oma topic on taas kärjessä kun me täällä höpistään ja Maestro vetää itse sikeitä. On se kova :D!
[/quote


Kumpulainen jää toiseksi .

Ei näitä kukaan lue . Mitä Joe saa koripallo.com joululahjaksi .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitäs kirjaa lukee Haades .
dan uni
Me luetaan ennen nukkumattii et saa

uni . Olen katkera kun en ole lapissa . Mut ajattee ne Kevät Aurinkot Pääsiäisenä -vappuna '

Typerä siel ol nyt
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Huomenta pojat! Tai oikeastaan päivää, sillä päivähän jo varmasti on, kun tätä luette te yökyöpelit.

Lähden tästä taas lumitöihin. Markää ja painavaa se on taas.

Ei tässä muuta. Vielä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Päivää vaan Joe. Viestisi aikaan oltiin jo liikenteessä, alamittaisilla oli koulujensa joulujuttuja ja piti mennä ympäriinsä.

En mä wimi lue mitään ennen nukkumaanmenoa, meen maate, suljen simmut ja alan nukkumaan (Persephone kyllä väittää sitä kuorsaamiseksi, mutten itse ole koskaan kuullut kuorsaavani, joten en usko).
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Perhana onko mulla dementia ? Mielestäin kirjoitin ennen tori reissua tänne ???

No kerrataan . Tiedän että saan vihat päälle . Aamulla kävin otsalampun kanssa hakemassa kymmenkunta kuusta .
Ja poljen hintoja myyn niitä kympillä .

Tänään kannattaa tallentaa kaksi ohjelmaa .

Tietenkin wallanter ja samoihin aikoihin tulee tv 2
Isku rajalle . Pääosassa Antti Reini . Kannattaa katsoo . Saattaa jopa Joeakin kiinostaa . Jos jaksaa valvoo niin pitkään .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kyllä se jaksaa, aina voi ottaa iltapäikkärit ennen ohjelmia. Kun varautuu asioihin etukäteen, on varautunut. Ja jos ei varaudu, niin on varaukseton, mutta eiköhän Joellakin ole noita tallennusvälineitä varalla.
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Miten ihmeessä JOE noin pitkän loman saa. Varmaan ansiokkaasta palveluksesta. Minä sain vain kaksi päivää ensi viikolla. Yhtä asiaa olen ihmetellyt töissä, kun naiset valittavat, ettei miehet auta joulusiivouksessa. Itse olen ihan innoissani, kun saan ensi viikolla ennen joulua siivota. En kyllä pidä siivouksesta, mutta emäntä lupasi järjestää hyvät tarjoilut.Eli juomat. Itse on nimittäin töissä.

Siivouksesta pitää tehdä tapahtuma eikä kiirettä pidä olla. Ostan hienot pihvit ja olutta ja viiniä on tarjolla siivousjuhlissani. Teen rauhallisesti ja jos alkaa tympäistä aukaisen oluen. Puolessa välissä kunnon ruokatunti. Ja viinit ruoan kanssa. Viehän se enemmän aikaa, mutta kun on saanut tehtyä olo on oikein mukava.

Nyt raviradalle kaverin puutarhamökin kautta. Pitää auttaa vähän satelliitin suuntauksessa. Tänään jysähtää hyvät rahat raveissa. Tai sitten ei. Yleensä ei. No ei siellä radalla mitään raveja ole kunhan vanhat ukot katsoo tv:stä raveja ja höpöttää.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

On mulla sellainen tallennusvehje vielä käytössä. Se vanhan ajjan magnetovooni. Eihän sillä saa kuin vain äänen, mutta jääpihän mielikuvitukselle enemmän tilaa. Siinä on ne kivat nauhakelatkin, joiden pyörimistä voi mielenkiinnolla seurata.

Laiska töitään luettelee: Lumityöt tehty jo kahdesti. Sittarissa käyty ostoksilla. Akkojen hiihdot katseltu. Imuroitu.

Vieraita tulee illalla. Kolome ystäväperhettä. Meillä on pienet pikkujoulut. Joudun ehkä pitämään väli-illan täältä. Tietysti, jos ajan vieraat pois jo aikaisin.....

Nyt alan tehdä alkupaloja. Työnnän koktailitikkuihin Kreivi-juuston palasen, paprikapalasen ja viinirypäleen. Saavat välttää noille eläjille. Vaikka hyviähän ne onkin.

Siinä olisi huippukokki sorsapillillekin hyvä ohje, mutta eihän se dementikko enää meitä muista. Mutta vielä sen nuoremmet kaverit näkyy raahaavan muutamiin peleihin, joista ei täällä saa mainita. Sen naaman ja viikset kyllä erottaa. Ja näkyy se vielä pilliinkin puhaltelevan tai ainakin hengittävän huokauksenomaisesti.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Perhana minäkin haluun raveihin . Kerran olin turussa en silloin viellä ymmärtäny paljon . Lapissahan on ne yöttömän yön ravit .
Sodankylä tais olla . Voin olla vääräs . Veke voi korjata .

Savusilakkaa popsin . Matot pitäis tampata .

Mutta aijon katsoo yhden matsin kakoselta sanoo eukko mitä tahansa .

Anoppilassa on kiva käydä . Ruokaa tulee koko ajan .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joehan hehkutti taanoin Mäkäräista.Luisteluu katson . Ei se Kiiakaa ole paha
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Veke ei nuo ravit ainakaan Joensuussa ole . Voiko tätä netissä pelata .

Taidan lähtee Raidin mielestään räkälään .Viitti yksin jutella .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En lähdekkään ainakaan viellä . Emäntä tressaa noitten joulupakettien . Päälystää tossa lattialla vaikeita paketteja .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Piipahdan moikkaamassa. Moi!

Vieraat tulevat aivan kohta ja nyt on lopetettava. Pitäkää topiikki käynnissä. Tai olkaa Kirstassa tai jossain, jos ei täällä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pidän käynnissä. Hoida sä vieraat, wimi menee Kirstaan ja mä höpisee itsekseni.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös